تاریخ انتشار: جمعه 1402/10/15 - 12:24
کد خبر: 492368

خالد مشعل: ادامه حملات به غزه شکست رژیم صهیونیستی را تسریع می‌بخشد

خالد مشعل: ادامه حملات به غزه شکست رژیم صهیونیستی را تسریع می‌بخشد

«خالد مشعل» رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین با اشاره به ترور صالح العاروری، گفت: ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و ترور رهبران مقاومت در خارج از نوار غزه شکست رژیم صهیونیستی را تسریع می‌بخشد و روحیه مقاومت را تقویت می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، «خالد مشعل» رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین با اشاره به ترور صالح العاروری، گفت: ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و ترور رهبران مقاومت در خارج از نوار غزه شکست رژیم صهیونیستی را تسریع می‌بخشد و روحیه مقاومت را تقویت می‌کند.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین در یک سخنرانی ضبط شده در واکنش به ترور «صالح العاروری» معاون دفتر سیاسی حماس و ۶ نفر دیگر از جمله ۲ فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی حماس) و ۴ نفر از کارکنان این جنبش که شامگاه سه‌شنبه در پی حمله پهپادی رژیم اسرائیل در بیروت پایتخت لبنان به شهادت رسیدند، بار دیگر با بیان اینکه حماس بر حفظ امنیت و منافع همه کشورهای عربی و قطر تاکید دارد افزود که نبرد ما با دشمن صهیونیستی است.

مشعل گفت: دشمن با ترور العاروری می‌خواست بحران داخلی خود را به خارج از سرزمین‌های اشغالی صادر کند و دایره تجاوزش را گسترش دهد و فکر می‌کرد که این اقدام، محاسبات مقاومت و منطقه را به هم می‌زند و ترور رهبران حماس اراده مقاومت را از بین می‌برد و فرماندهی آن را تضعیف می‌کند.

وی افزود: این ترور در پی شکست دشمن و ناامیدی او پس از سه ماه حملات وحشیانه و نسل کشی که علیه ساکنان نوار غزه انجام داد، صورت گرفت.

«صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس سه‌شنبه شب در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در ضاحیه بیروت به شهادت رسید.

مراسم تشییع و خاکسپاری صالح العاروری از فرماندهان ارشد حماس روز پنجشنبه با حضور هزاران نفر از مردم لبنان از مسجد امام علی (ع) در جاده جدید بیروت تا مقبره شهدا در «شتیلا» برگزار شد.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در غزه، در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون، ۲۲ هزار و ۴۳۸ فلسطینی شهید و ۵۷ هزار و ۶۱۴ نفر دیگر زخمی شدند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top