تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/10/17 - 09:02
کد خبر: 492460

حکم مربی شیطان صفت فوتبال مشخص شد

حکم مربی شیطان صفت فوتبال مشخص شد

مربی یک مدرسه فوتبال که ۸ پسر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این متهم ۴۰ ساله که خود را مربی فوتبال معرفی کرده و در یک کلاس فوتبال واقع در شرق تهران فعالیت داشت طبق گفته شاکی‌های پرونده پسران نوجوان را به خانه‌اش کشانده و مورد آزار قرار می‌داد.

رسیدگی به این پرونده از اواخر سال ۱۴۰۰ به دنبال شکایت یک خانواده که پسرشان شاگرد این مرد بود آغاز شد. پدر این پسر نوجوان به پلیس گفت: چون پسرم به یادگیری فوتبال علاقه داشت او را به یک کلاس فوتبال بردم تا به صورت آکادمیک آموزش ببیند. مربی مردی ۴۰ ساله بود که کارت مربیگری هم داشت مدتی پس از ثبت نام متوجه شدم پسرم رفتارش تغییر کرده، پرخاشگر و عصبی و گوشه‌گیر شده بود. با همسرم پیگیر ماجرا شدیم و وقتی از پسرم درباره تغییر رفتارش پرسیدیم بعد از مدتی راز وحشتناکی را برملا کرد که شوکه شدیم. او گفت مربی وی را به خانه‌اش برده و او را آزار داده است.

پس از این شکایت و در حالی‌که تحقیقات پلیسی آغاز شده بود دو پسر نوجوان دیگر نیز شکایت مشابهی را از این مربی مطرح کردند. بنابراین پلیس به سراغ وی رفت اما مشخص شد از تهران فرار کرده است. با این حال ردیابی‌های پلیسی ادامه یافت تا اینکه متهم در شهرستان ساری در عملیاتی غافلگیرانه بازداشت و به تهران منتقل شد. این درحالی بود که با انتشار خبر دستگیری متهم تعداد شاکی‌ها به ۸ نفر رسید.

پسران نوجوان که بین ۱۲ تا ۱۳ ساله بودند همگی اظهار داشتند مربی آنها را به بهانه‌های مختلف و برای آموزش فوتبال به خانه‌اش کشانده و آزار داده یا بعضی از قربانی‌ها را مجبور به برقراری رابطه سیاه با یکدیگر کرده و از آنها فیلم سیاه گرفته تا شکایت نکنند.

با به دست آمدن فیلم‌های سیاه و احراز جرم برای متهم کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه که به صورت غیرعلنی و پشت درهای بسته برگزار شد ۸ پسرنوجوان یک به یک به تشریح ماجرا پرداختند و برای متهم به اتهام لواط درخواست مجازات اعدام کردند. والدین بچه‌ها نیز با اصرار بر صدور اشد مجازات برای این مرد شیطان‌صفت

اظهار داشتند که وضعیت روحی و روانی فرزندان‌شان به خاطر کارهای این مرد شرور به‌هم ریخته و باید تاوان این رفتار شیطانی را پس بدهد.

اما در ادامه دادگاه وقتی متهم که به گفته خودش متأهل بوده روبه روی قضات ایستاد ضمن انکار اتهامش گفت: من پسران نوجوان را آزار نداده‌ام. اگر هم به آنها نزدیک شده‌ام به خاطر آموزش فوتبال بوده الان هم پشیمانم و نباید تا این حد به آنها نزدیک می‌شدم اشتباه کرده‌ام و از این بابت تقاضای بخشش دارم.

اما شاکی‌ها اظهارات وی را رد کردند و بار دیگر تأکید کردند که این مرد آنها را آزارداده است.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده، وی را به اعدام محکوم کردند. روز گذشته پدر یکی از شاکی های پرونده به«ایران» گفت: آنطور که ما شنیده ایم این متهم چند سال قبل نیز به همین جرم دستگیر شده بود اما با رضایت خانواده شاکی‌ها توانسته بود از مجازات رهایی یابد اما این بار نه من و نه سایر خانواده های شاکی حاضر به گذشت نیستیم و باید متهم به سزای عملش برسد چرا که با رفتار شیطانی خود آسیب زیادی به بچه ها و والدینشان وارد کرده است.

منبع: روزنامه ایران

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نامه‌ای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top