تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/10/17 - 13:02
کد خبر: 492512

دستگاه هایفو ۷ بعدی، دستگاهی همه کاره برای کلینیک‌های زیبایی

دستگاه هایفو ۷ بعدی، دستگاهی همه کاره برای کلینیک‌های زیبایی

اگر دقیق‌تر به معرفی دستگاه ۷D HIFU بپردازیم، باید به برخورداری آن از دو هندپیس و ۷ کارتریج اشاره کرد. بنابراین اپراتور می‌تواند از طریق این دستگاه نواحی مختلف بدن را برای اهداف درمانی متنوع هدف قرار دهد. به این صورت که در سایه کارتریج‌های متنوع امکان نفوذ به عمق‌های مختلفی را خواهد داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تجهیز کردن کلینیک‌های زیبایی یکی از سخت‌ترین اقدامات برای شروع کار در این حوزه است. علت این موضوع در قدم اول مربوط به هزینه بالای خرید تجهیزات مورد نیاز در این خصوص می‌باشد. در قدم بعدی به دلیل تنوع بالای دستگاه‌های زیبایی، انتخاب گزینه ایده‌آل برای خریداران دشوار خواهد بود. اگر شما نیز جز کسانی هستید که چنین دغدغه‌های فکری دارید، بهترین کار خرید دستگاه هایفو ۷ بعدی است. به این صورت که با انتخاب هایفو 7 بعدی در اصل هزینه خرید یک دستگاه را پرداخت کرده و در عین حال می‌توانید از کاربردهای چندمنظوره آن بهره‌مند شوید. چنانچه ایده خرید این دستگاه همه فن حریف برای شما نیز جذاب است برای آشنایی بیشتر با آن تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

معرفی دستگاه هایفو ۷ بعدی

در حال حاضر به روزترین دستگاه زیبایی پوست در بازار، دستگاه هایفو 7 بعدی است. این دستگاه باهدف جوانسازی پوست بصورت غیرتهاجمی طراحی شده و در کوتاه مدت افراد زیادی را مجذوب خود کرده است. دستگاه 7D HIFU از امواج هایفو به منظور در پیش گرفتن اهداف زیبایی کمک می‌گیرد. از همین رو نتایج حاصل از آن کاملا طبیعی بوده و با رضایت بالای مراجعین و همچنین پزشک همراه است. بنابراین برای کسانی که به دنبال بهترین گزینه برای رها شدن از شر علائم پیری پوست بدون جراحی هستند، دستگاه هایفو 7 بعدی بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین این دستگاه بی‌نظیر در کاهش چربی‌های بدن نیز موثر بوده و با اهداف چربی‌سوزی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر دقیق‌تر به معرفی دستگاه 7D HIFU بپردازیم، باید به برخورداری آن از دو هندپیس و ۷ کارتریج اشاره کرد. بنابراین اپراتور می‌تواند از طریق این دستگاه نواحی مختلف بدن را برای اهداف درمانی متنوع هدف قرار دهد. به این صورت که در سایه کارتریج‌های متنوع امکان نفوذ به عمق‌های مختلفی را خواهد داشت. توجه داشته باشید که نتایج ایده‌آل نهایی بعد درمان با هایفو هفت بعدی نیاز به تکرار مداوم جلسات درمانی دارد. همچنین بروز نتایج خیلی سریع نبوده و پس از حداقل ۳ ماه ظاهر خواهند شد.

دستگاه هایفو ۷ بعدی، دستگاهی همه کاره برای کلینیک‌های زیبایی

مکانیزم اثربخشی دستگاه هایفو ۷ بعدی

همانطور که از نام این دستگاه نیز می‌توان متوجه شد، اساس کار آن بر پایه امواج هایفو طراحی شده است. به این صورت که از امواج متمرکز با شدت بالا برای نفوذ به پوست و درمان مشکلات آن کمک می‌گیرد. این امواج به عمق مورد نظر نفوذ کرده و سلول‌های پوست را تحریک به بازیابی و کلاژن‌سازی بیشتر می‌کنند. در نتیجه پوست ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر پیدا کرده و بدون درد و خونریزی علائم ناخوش‌آیند پوست از بین می‌روند. همین ویژگی قیمت دستگاه هایفو ۷ بعدی را از لحاظ ارزشی بالا برده و آن را به یکی از بایدهای هر کلینیک زیبایی تبدیل کرده است. اینکه با دستگاه 7D HIFU به چه عمقی از پوست می‌توان نفوذ کرد و دقیقا چه اهداف درمانی را در پیش گرفت موضوعی است که پیش‌تر به آن خواهیم پرداخت.

کاربردهای دستگاه هایفو ۷ بعدی

قابل‌ توجه‌ترین ویژگی مثبت هایفو ۷ بعدی، کاربرد گسترده و متنوع آن در حوزه زیبایی و جوانسازی پوست است. به طوری که با آن ۷ بعد مختلف درمانی و زیبایی را می‌توان در پیش گرفت. علت این ویژگی را می‌توان مربوط به برخورداری دستگاه فوق از ۷ کارتریج با عمق‌های نفوذ مختلف دانست. به این صورت که چهار کارتریج برای استفاده در صورت و سه عدد دیگر برای استفاده در بدن طراحی شده‌اند. در زیر به معرفی هر ۷ کارتریج به همراه حوزه کاربردی آن‌ها می‌پردازیم:

  • کارتریج ۱.۵ میلی‌متری – به منظور از بین بردن خطوط ریز اطراف چشم
  • کارتریج ۲ میلی‌متری – به منظور از بین بردن خطوط ریز پیشانی و خط اخم
  • کارتریج ۳ میلی‌متری – به منظور از بین بردن خطوط عمیق صورت و درمان افتادگی پوست
  • کارتریج ۴.۵ میلی‌متری – به منظور درمان مشکلات ناحیه واژینال در زنان اعم از افتادگی، گشادی، جوانسازی، تنظیم رطوبت و ...
  • کارتریج ۶ میلی‌متری – به منظور کانتورینگ صورت و از بین بردن چربی‌های غبغب و گردن
  • کارتریج ۹ میلی‌متری – به منظور چربی‌زادی در نواحی مثل ران‌ها و بازوها
  • کارتریج ۱۳ میلی‌متری – به منظور چربی‌سوزی در نواحی عمیق‌تر و سخت‌تر مثل شکم و پهلو

علاوه بر موارد فوق از دیگر کاربردهای دستگاه 7D HIFU می‌توان به لیفتینگ پوست، بستن منافذ باز پوست، از بین بردن اسکار آکنه، درمان آکنه‌های فعال پوست، درمان اسمیدروزیس و هیپرهیدروز زیر بغل، اسکار سوختگی و ... نیز اشاره کرد. با توجه به کاربردهای متعدد گفته شده، می‌توان به این نتیجه رسید که پرداخت هزینه بابت قیمت دستگاه هایفو ۷ بعدی کاری کاملا منطقی بوده و شما با خرید آن در اصل چندین دستگاه زیبایی را به صورت یکجا در اختیار خواهید داشت.

مهم‌ترین مزایای دستگاه هایفو ۷ بعدی

وقتی صحبت از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های حوزه زیبایی می‌شود، نام هایفو 7 بعدی بعنوان اولین گزینه به ذهن‌ها می‌رسد. این دستگاه که به تنهایی می‌تواند چندین هدف درمانی را در پیش بگیرد به بایدهای کلینیک‌های زیبایی تبدیل شده است. اما علت این موضوع چیست و در اختیار داشتن آن چه مزایایی را با خود به دنبال دارد؟ در ادامه نگاهی به مهم‌ترین مزایای 7D HIFU داریم:

  • روش درمانی کاملا غیر تهاجمی (بدون درد و خونریزی)
  • نتایج مثبت کاملا محسوس
  • نتایج زیبایی و جوان سازی کاملا طبیعی
  • جلسات درمانی کوتاه (بسته به ناحیه درمانی مورد نظر بین 45 الی 90 دقیقه)
  • جوانسازی و زیبایی پوست بدون عارضه جانبی (رسیدن به نتایج ایده‌آل نهایی بدون وارد شدن آسیب به دیگر بافت‌های اطراف)
  • امکان تنظیم فرکانس‌های اعمالی امواج هایفو بسته به ناحیه درمانی با صلاح‌دید پزشک متخصص
  • جایگذین عالی برای عمل‌های جراحی جوان‌سازی
  • قابلیت اعمال برای افراد با هر رنگ پوستی
  • قابلیت نفوذ به اعماق مختلف پوست در نتیجه کارتریج‌های متنوع
  • ماندگاری بالای نتایج حاصله از درمان
  • قیمت دستگاه هایفو ۷ بعدی در مقایسه با خدماتی که ارائه می‌دهد بسیار مناسب و منطقی است.

بهترین دستگاه هایفو ۷ بعدی را از کجا بخریم؟

دستگاه‌های هایفوتراپی در انواع مختلف و در برندهای متنوع ارائه می‌شوند. از همین رو داشتن شناخت کافی در مورد آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همچنین مهم‌تر از همه مراجعه به شرکت‌های معتبر و قابل اعتماد برای خرید بهترین گزینه از الزامات کار هستند. پس اگر کارآیی دستگاه خریداری شده برای شما اهمیت بالایی دارد، ما شرکت الولیز را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید 7D HIFU را از مجموعه الولیزر با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید. تمامی دستگاه‌های این شرکت دارای تاییدیه پزشکی بوده و از بهترین برندهای دنیا با پشتیبانی‌های بعد از خرید هستند. به منظور اطلاع از قیمت دستگاه هایفو ۷ بعدی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۷۷۴۴۸۴۳۴-۰۲۱ در تماس باشید. همچنین برای آشنایی بیشتر با الولیزر و فعالیت‌های آن‌ها می‌توانید به آدرس https://www.alolaser.com/ مراجعه فرمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اختصاص ۴۵ سازه تبلیغاتی شهری به هر نامزد انتخابات
نرخ رشد نقدینگی به کمتر از میانگین ۲۵ ساله رسید
رئیس ستاد دهه امامت و ولایت: جشن‌ مهمانی غدیر در سراسر کشور برگزار می شود
پلیس راهور: موتورسیکلت‌ها پارکینگ‌دار می‌شوند
پورمحمدی در اتاق بازرگانی: معتقد به حضور مردم در سطوح کلان هستم
بیمه رایگان برای۶ میلیون ایرانی
افزایش سرعت خرید تضمینی گندم برای تحقق کامل خودکفایی
آنچه دیپلمات شهید برای آزادی حمید نوری انجام داد
از محرومیت مادام العمر افراد تا انحلال باشگاه؛ سرنوشت متخلفان فساد در فوتبال چه خواهد شد؟
وکیل ورزشی: تبانی در فوتبال ۲۵۰ میلیون تومان جریمه دارد، مصاحبه علیه مقامات فدراسیون ۲ میلیارد تومان
اقامه باشکوه نماز عید سعید قربان در مسجدالاقصی +ویدئو
زجرکش شدن براندازان با آزادی حمید نوری +عکس
زمان و نحوه ثبت‌نام ترم تابستان دانشگاه آزاد اعلام شد
نتایج نهایی آزمون وکالت اعلام شد
رشد مثبت اقتصادی در هر ۳ سال اخیر
تاثیر رشد ۵ درصدی نرخ ارز نیمایی بر بورس
ایرانیان عصر امروز فریاد برائت از مشرکین سر خواهند داد
کوثری: برای اجماع نامزدهای جبهه انقلاب تلاش می‌کنیم
سرلشکر باقری: جهاد سازندگی بسترهای رشد روستاها را فراهم آورد
برنامه‌های هفتمین روز تبلیغات نامزدهای ریاست‌ جمهوری در رسانه ملی
نامه انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر به مسعود پزشکیان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top