تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/10/21 - 20:44
کد خبر: 492993

تماشای برخط منتخب آثار چهاردهمین جشنواره عمار در عماریار

تماشای برخط منتخب آثار چهاردهمین جشنواره عمار در عماریار

مردم می‌توانند در قالب بلیت اختیاری و حمایت مالی، از فیلم‌هایی که می‌پسندند حمایت‌کنند تا فیلمسازان به پشتوانه حمایت آنها آثار بعدی خود را تولید کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در چهاردهمین دوره جشنواره عمار همانند دوره‌های پیشین، فرصتی فراهم شده‌است تا علاقه‌مندان بتوانند منتخب فیلم‌های این جشنواره را به‌صورت رایگان و با اینترنت نیم‌بها در سامانه عماریار تماشاکنند. اکران برخط در سکوی عماریار 24 ساعت پس از اکران در سینما فلسطین انجام خواهدشد.

همچنین مردم می‌توانند در قالب بلیت اختیاری و حمایت مالی، از فیلم‌هایی که می‌پسندند حمایت‌کنند تا فیلمسازان به پشتوانه حمایت آنها آثار بعدی خود را تولید کنند.

بر این اساس، نظر مخاطبان درباره آثاری که در سامانه عماریار ثبت می‌شود، به‌صورت مستقیم و پیامکی به دست فیلمسازان می‌رسد. این امکان برای مخاطبان با هدف ایجاد انگیزه برای فیلمساز و هدایت او در مسیر انتخاب سوژه و ساخت فیلم‌های بعدی و انتخاب محبوب‌ترین فیلم چهاردهمین جشنواره عمار ایجاد شده‌است. لازم به ذکر است که اکران‌های برخط به صورت رایگان و در سه سانس ساعت 10، 16 و 22 در سکوی عماریار صورت می‌گیرد. همچنین، مهلت تماشای هر اثر حداکثر به مدت 24 ساعت خواهد‌بود.

در روز جمعه، 30 دی‌ماه، سانس ویژه برای اکران برخط پرمخاطب ترین آثار برگزیده برقرار خواهدبود. عموم علاقه‌مندان برای تماشای آثار از 23 دی‌ماه 1402 می‌توانند به سکوی عماریار به نشانی AmmarYar.ir مراجعه‌کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top