تاریخ انتشار: جمعه 1402/10/29 - 10:24
کد خبر: 493752

وقتی مالباخته دست به قتل سارق اموالش زد!

وقتی مالباخته دست به قتل سارق اموالش زد!

وقتی دو مرد سرایدار نقشه سرقت از خانه صاحب کار خود را اجرا کردند، مالباخته تصمیم گرفت به جای شکایت، خودش برای پس گرفتن اموالش دست به کار شود اما تصمیم او به جنایت ختم شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ابتدای آبان ماه امسال، گزارش ناپدید شدن مردی ۴۵ ساله به به پلیس پایتخت اعلام شد. برادر این مرد توضیح داد: ما اهل کشور افغانستان هستیم. برادرم مدتی قبل برای کار به تهران آمد اما به طرز مشکوکی ناپدید شد و دیگر به تماس هایمان پاسخ نمی دهد.

با ثبت این شکایت، ماموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران مامور شدند تا ردی از مرد ناپدید شده به دست آورند. بررسی ها حکایت از این داشت که وی به همراه برادرزاده اش در خانه ای حوالی شمال پایتخت به عنوان سرایدار مشغول به کار شده اند اما آنجا را ترک کرده بودند.

این احتمال وجود داشت که برادرزاده مرد ناپدید شده از سرنوشت عمویش با خبر باشد. به این ترتیب وی به اداره آگاهی احضار شد و گفت عمویش برای انجام کاری از تهران خارج شده است اما در ادامه بررسی ها معلوم شد اظهارات برادرزاده کذب بوده و او سعی دارد حقایق را کتمان کند.

حل معما

برادرزاده مرد ناپدید شده سرانجام حقایق را بازگو کرد و گفت: چهارماه قبل به همراه عمویم، نقشه سرقت از خانه صاحب کارمان که در شمال تهران بود، را کشیدیم و مقداری پول و طلا از گاوصندوق خانه وی سرقت کردسم. بعد از سرقت از آنجا متواری شدم اما صاحب کارم، عمویم را گروگان گرفت و گفت تا پول را نیاوری عمویت را زنده نمی گذارم. من اما ترسیده بودم و به همین دلیل متواری شدم. دیگر خبری از عمویم و صاحب کارم نشد و من احتمال می دهم بلایی بر سر عمویم آمده است.

ماموران در ادامه به سراغ صاحب کار این فرد رفتند و او را دستگیر کردند. هرچند او اصرار بر بیگناهی داشت اما وقتی شواهد را علیه خود دید به قتل اعتراف کرد. وی توضیح داد: من عمو و برادرزاده را برای کار به منزل خودم راه دادم و آن ها از اعتماد من سواستفاده کردند. این دو نفر که به عنوان سرایدار در خانه ام کار می کردند، زمانی که من خانه نبودم، گاوصندوقم را که داخل آن طلا و وجه نقد بود را خالی کردند.

وی ادامه داد: من هم برای رسیدن به پولم تصمیم گرفتم خودم وارد عمل شوم. عمو را گروگان گرفتم و برادرزاده‌اش را تهدید کردم و به او گفتم تا زمانی که پولم را نیاورد، عمویش را آزاد نمی کنم. بعد از گذشت چند ماه که خبری از او نشد عموی سارق را به یکی از بیابان های حومه تهران برده و در آنجا وی را به قتل رساندم.
با اعتراف وی، ‌ماموران راهی محل وقوع قتل شده و جسد مقتول را که با اصابت جسم سخت به سرش به قتل رسیده بود پیدا کردند.

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان این خبر گفت: این مرد پس از اقرار به قتل روانه زندان شد. همچنین متهم دیگر نیز به جرم سرقت بازداشت شد. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top