تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/11/08 - 20:22
کد خبر: 494775

آغاز ثبت‌نام برای پذیرش دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و غیرانتفاعی از سه‌شنبه

آغاز ثبت‌نام برای پذیرش دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و غیرانتفاعی از سه‌شنبه

ثبت‌نام و انتخاب رشته برای مرحله پذیرش دانشجو صرفاً با سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بهمن ماه سال ۱۴۰۲ از سه شنبه دهم بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، بر اساس مصوبات سی و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو به تاریخ ۱۸ دی ماه مقرر شد برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲که پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) انجام شده، برای نوبت بهمن ماه پذیرش انجام شود. 

ثبت‌نام و انتخاب‌رشته برای شرکت در این مرحله از روز سه‌شنبه به تاریخ۱۰ بهمن ماه تا روز شنبه به تاریخ ۱۴ بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان انجام خواهد شد. لازم به توضیح است اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش دوره مذکور از روز دوشنبه به تاریخ نهم بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

متقاضیان کدرشته‌محل‌های پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top