تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/11/18 - 18:38
کد خبر: 495894

تقدیر از ۶ استاد پیشکسوت دانشگاه صنعتی شریف

 تقدیر از ۶ استاد پیشکسوت دانشگاه صنعتی شریف

مراسم نکوداشت ۶ استاد پیشکسوت دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، آیین نکوداشت ۶ استاد دانشکده مهندسی صنایع برگزار شد در این مراسم از زحمات و خدمات ارزشمند سی ساله استادان؛  محمد مدرس یزدی، عبدالحمید اشراق‌نیا جهرمی، مصطفی مصطفوی، فرهاد کیانفر، محمود هوشمند و عباس مظفر در محل سالن جابربن حیان دانشگاه تقدیر شد.

در ابتدای جلسه رفیعی رییس دانشکده مهندسی صنایع ضمن قدردانی از زحمات کلیه استادان این دانشکده گفت: دانشکده مهندسی صنایع امروز در جایگاهی ویژه قرار گرفته و همه ما به خود می‌بالیم که در قله‌های افتخار مهندسی صنایع در دنیا قرار داریم.

وی خطاب به استادان پیشکسوت گفت: زحماتی که طی سال‌های گذشته برای اعتلای این دانشکده کشیده‌اید را ارج می‌نهیم و تلاش می‌کنیم راه شما را ادامه دهیم و می‌دانیم شما از زندگی شخصی، سلامتی و خانواده خود برای پیشرفت این دانشکده گذشته‌اید و ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که ادامه دهنده راه شما باشیم و تلاش می‌کنیم با همراهی شما در جهت ارتقای آموزش و پژوهش دانشکده مهندسی صنایع گام برداریم.

در ادامه برنامه علینقی مشایخی عضو هیات علمی دانشگاه و نماینده انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف طی سخنانی گفت: این عزیزان که امروز تقدیر می‌شوند از پایه‌گذاران رشته مهندسی صنایع در کشور هستند و با تلاش و حمایت این دوستان، فارغ التحصیلان پس از پایان تحصیلات خود مروج رشته مهندسی صنایع در سایر دانشگاه‌ها بوده‌اند.

وی گفت: در مدت کوتاهی که افتخار همکاری با این دوستان در دانشکده مهندسی صنایع را داشتم از نزدیک شاهد تعهد و پایبندی‌شان به وظایف آموزشی و پژوهشی بودم و تک تک این دوستان دانشگاه را خانه دوم خود می‌دانستند و دلسوزانه در این دانشگاه فعالیت می‌کردند.

مشایخی نظم و انضباط تحصیلی در دانشکده مهندسی صنایع را مثال زدنی دانست و با گرامیداشت یاد شادروان مهندس ژوبین غیور به عنوان نماینده دانشکده مهندسی صنایع در استقرار نظم این دانشکده گفت: ایشان سالیان متمادی معاون آموزشی دانشکده مهندسی صنایع بودند و همواره قوانین، ضوابط، آیین‌نامه‌ها و مقررات آموزشی در سطح دانشگاه را با جدیت پیاده می‌کردند و در برنامه‌ریزی و نمودارهای دروس کارشناسی نقش بسزایی داشتند و خدمات ارزنده‌ای ارایه کردند.

وی گفت: کیفیت آموزشی برتر و منحصر به فرد در دانشکده مهندسی صنایع از ابتدا مرسوم بود و خوشبختانه امروز نیز استادان جوان با همان کیفیت آموزش را ادامه می‌دهند و این موضوع بر ساختار ورودی‌ها و رتبه‌هایی که این دانشکده را انتخاب می‌کنند تاثیر مستقیم دارد. امروز رشته مهندسی صنایع به عنوان یکی از رشته‌های برتر و پرطرفدار دانشگاه صنعتی شریف تبدیل شده است.

در ادامه برنامه اکبری عضو هیات علمی دانشکده مهندسی صنایع ضمن اشاره به پیشینه دانشکده افزود: دانشکده مهندسی صنایع سال ۱۳۴۷ با حمایت‌های محمدرضا امین رئیس وقت دانشگاه که شناخت خوبی از صنعت کشور داشت، تاسیس و با دعوت از برترین استادان از امریکا این رشته راه اندازی شد و به مرور گسترش یافت.

وی با تاکید بر نقش برجسته دانشکده مهندسی صنایع در توسعه صنعت کشور گفت: وجود استادان برجسته و تلاش مضاعف آن‌ها در دانشکده مهندسی صنایع است که امروز این دانشکده با آخرین تغییرات تکنولوژی روز دنیا منطبق شده و در جهت رفع نیاز کشور گام برمی‌دارد.

عادل فردوسی‌پور استاد مدعو دانشکده مهندسی صنایع نیز طی سخنانی گفت: استادان این دانشکده نقش بی‌بدیل و برجسته‌ای در معرفی و شناسایی این رشته داشته‌اند تا جایی که امروز رشته مهندسی صنایع به انتخاب سوم ورودی‌های ما به دانشگاه تبدیل شده است.

وی گفت: ناراحتم که بعد از این، نسل درخشانی که رشته مهندسی صنایع را در این مملکت پایه‌گذاری کرده‌اند را در دانشکده نخواهیم داشت. برایم تلخ است که از این پس استادان عزیزی که روزی افتخار شاگردی‌شان را داشتم را کمتر خواهم دید.

فردوسی‌پور گفت: قطار دانشکده مهندسی صنایع در ریل پیشرفت با شتاب خوبی در حرکت است و امیدوارم با تلاش دوستان رشته مهندسی صنایع به رشته اول دانشگاه صنعتی شریف تبدیل شود.

در ادامه این برنامه مدرس یزدی که به صورت مجازی در این برنامه حضور داشت، ضمن بیان خاطراتی از دوران فعالیتش در دانشکده گفت: لحظه‌های تدریس در دانشگاه شریف همیشه برایم توام با عشق و احساس خوشایند بود و همیشه از معلمی و همنشینی با جوانان جویای علم لذت می‌بردم.

گفتنی است در خاتمه این برنامه با اهدای لوح و هدایایی از زحمات ارزنده ۶ استاد دانشکده مهندسی صنایع تقدیر شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top