تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/11/29 - 00:56
کد خبر: 496817

حجت‌الاسلام طائب:

دشمن می‌خواست ۲۲ بهمن را ناامن کند تا تاثیر منفی روی انتخابات بگذارد

دشمن می‌خواست ۲۲ بهمن را ناامن کند تا تاثیر منفی روی انتخابات بگذارد

مشاور عالی فرمانده کل سپاه در نشست با دانشجویان گفت: همه تلاش آمریکا و اسرائیل این بود ۲۲ بهمن را ناامن کنند که روی انتخابات اثر منفی بگذارد، اینکه در این همه نقاط مختلف کشور یک حادثه امنیتی هم نداشته باشیم دست‌مریزاد به سیستم امنیتی کشور دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  حجت الاسلام طائب مشاور عالی فرمانده کل سپاه در نشست دانشجویی «نظم جدید در دنیا» گفت: در قرآن آمده آمریکا و اسرائیل را دوست خود نبینید چون اینها پشت یکدیگر در می آیند؛ اگر دولت اسلامی میل به یکی از این دو کشور کند، جزو آنها می شود.

وی اضافه کرد: در خود انقلاب اسلامی هم اتفاق افتاده و همیشه در دولت ها هم دو ایده داریم. یک عده ای می گویند سازش یک عده می گویند مقاومت.

حجت‌الاسلام طائب تصریح کرد: هر جریان سازش همیشه می گوید تا دَم کدخدا را نبینی مسائل جهان حل نمی‌شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: آنهایی که در دل شان یک بیماری دارند به سمت یهود و نصاری شتاب می گیرند. وقتی از آنها علت را می پرسند می گوید می ترسم. آنها خیلی خوب دشمن را معرفی می کنند ولی می گویند اگر قدرت آنها را نبینیم به جایی نمی رسیم و همچنین می ترسیم یک بلایی سرمان بیاید و می‌روند به آنها نزدیک می شوند.

وی گفت: با وعده های دشمنان، فکر می کنند هوا و آب هم با برجام درست می شوند و نتیجه این می شود که 10 سال کشور را از پیشرفت وا داشتند و عامدین اساسی در از دست دادن بخشی از سرمایه اجتماعی شدند.

حجت‌الاسلام طائب یادآور شد: اگر زمانی کار نکنی و مدام وعده بدهی سرمایه اجتماعی را از دست می دهی در نتیجه بخشی از مردم بی تفاوت و بخشی هم واگرا می‌شوند.وی اضافه کرد: آنها در دل شان به خاطر این کار پشیمان هستند ولی روی‌شان نمی شود بگویند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه اضافه کرد: هیچ وقت دشمن را کم نگیریم. با دشمن در حال جنگ هستیم و دشمن هم بزرگ است. آمریکایی ها 750 تریلیون دلار بودجه نظامی دارند و در منطقه پایگاه های نظامی دارند.

حجت‌الاسلام طائب تاکید کرد: باید پایگاه‌های آمریکایی در منطقه را بی خاصیت کنیم که اتفاق افتاده است؛ الان آمریکا می تواند عملیاتی بکند؟ می تواند غلطی علیه ایران بکند؟

وی گفت: این که انتظار داشته باشیم در جنگ امنیتی اسرائیل چپ و راست بخورد و کشتی آمریکایی بخورد و همه پایگاه های آنها بخورد اتفاقی نیفتد منطقی نیست طبیعی است چند جا از ما هم بخورد.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه نیروهای امنیتی ما شبانه روز در حال مقابله و جنگ با توطئه های‌ دشمن هستند، گفت: همه تلاش آمریکا و اسرائیل این بود ۲۲ بهمن را ناامن کنند که روی انتخابات اثر منفی بگذارد، اینکه در این همه نقاط مختلف کشور یک حادثه امنیتی هم نداشته باشیم دست مریزاد به سیستم امنیتی کشور دارد.

حجت الاسلام طائب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در برجام به دولت وقت کمک کردیم، گفت: به آمریکا گفتیم در قبال آزادی جیسون رضاییان باید 1.7 میلیارد دلار اصل و سود پول ما را بدهید و 18 زندانی ایرانی را آزاد کنید. قرار بود بانک های سپه و صادرات را نیز از تحریم دربیاورند. این مسیر مذاکره از طریق دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بود و مذاکرات آن نیز ربطی به برجام نداشت.

وی اضافه کرد: قبل از به نتیجه رسیدن مذاکرات تماس گرفتند و گفتند جان کری گفته ما روز پاک داریم ایران در یک کار ویژه یکدفعه به صورت یکطرفه جیسون را آزاد کند. اعلام کردیم اول پول را در فرودگاه تحویل می گیریم بعد او را تحویل می دهیم؛ پول را گرفتیم و عزت جمهوری اسلامی نیز رعایت شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top