تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/12/01 - 23:08
کد خبر: 497065

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج اعلام کرد؛

رشد ۲.۵ برابری استقبال مردم از اردو‌های راهیان نور

رشد ۲.۵ برابری استقبال مردم از اردو‌های راهیان نور

سردار قریشی در ابتدای مراسم اظهار داشت: درود می‌فرستیم بر شهدای دوران مقدس و امنیت، اعیاد شعبانیه را خدمت شما عزیزان و پیشاپیش سالروز ولادت یگانه منجی عالم تبریک می‌گویم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از دانشجو، نشست خبری راهیان نور قرارگاه مرکزی سپاه و بسیج ظهر امروز (سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲) با حضور سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سردار سوری مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین و اصحاب رسانه برگزار شد.

سردار قریشی در ابتدای مراسم اظهار داشت: درود می‌فرستیم بر شهدای دوران مقدس و امنیت، اعیاد شعبانیه را خدمت شما عزیزان و پیشاپیش سالروز ولادت یگانه منجی عالم تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس به فرموده رهبر معظم انقلاب گنج و معدن و مظهر ایستادگی ملت بزرگ ایران است.

سردار قریشی اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند مجاهدت‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس کم‌رنگ شود.

وی افزود: دفاع مقدس کارنامه خفت و سیاه دشمنان به واسطه حمایت‌های شیمیایی و استفاده از تجهیزات غیرمجاز آنان است.

سردار قریشی عنوان کرد: مفتخریم اعلام کنیم به برکت تعالیم مقام معظم رهبری و تأثیری که جوانان از دفاع مقدس گرفتند، با اطمینان بگوییم دشمن پی به اقتدار ایران اسلامی برده است. امروز مجاهدین یمنی با دست خالی در مقابل آمریکا و انگلیس ایستاده‌اند و از مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنند.

سردار قریشی ادامه داد: بار‌ها در مناطق عملیاتی به ویژه دختران و پسران و ارتباط قلبی که با شهدا برقرار می‌کنند را دیدم و شرمنده شدم.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج اظهار داشت: در تمامی نظرسنجی زمانی که به خانواده شهدا و شهید رسیدیم و سوال کردیم بالای ۸۵ درصد در دفاع و احترام به شهدا نظری مثبت داشتند و استقبال مردم و جوانان از راهیان نور بسیار بالاست.

سردار قریشی افزود: در جنوب و غرب افتخار ما این است که تمامی شهر‌های خوزستان و آذربایجان غربی و کرمانشاه مردم ما هم از عزیزان راهیان نور استقبال و میزبانی می‌کنند.

وی گفت: بازدید مناطق عملیاتی توسط راویان دفاع مقدس تشریح می‌شود، از جمله اقداماتی که انجام شده اجرای ۲۴ جشنواره رهاورد سرزمین نور در سطح استان‌ها انجام شده و ۱۷ اسفند جشنواره کشوری این رهاورد در بخش‌های مختلف در اهواز برگزار خواهد شد.

قریشی ادامه داد: دفاع مقدس سرشار از اتفاقات بزرگ و ویژگی‌های خاص خودش است. در دفاع مقدس ما، فرمانده سپاه و لشکر ما در جلوی نیرو‌های ما بودند در حالی که در جنگ‌های کلاسیک فرمانده در پشت جبهه جنگ را هدایت می‌کرد.

سردار سوری در ادامه نشست خبری اظهار داشت: ۲۷۰ هزار اعزام و رشد ۲.۵ برابری نسبت به راهیان نور سال گذشته داشتیم.

دبیر قرارگاه راهیان نور مرکزی سپاه و بسیج گفت: دوره‌های مختلف توانمندسازی را برگزار کردیم که بازخورد بسیار خوبی داشت. بالغ بر ۲۰ هزار خادم، ۱۰ هزار راوی و ۵ هزار مُبلغ در اردو‌های راهیان نور بکارگیری شد.

سردار سوری افزود: بحث و نکته دیگر مهمی که باید به آن اشاره کنم بحث تداوم ارتباط با زائران است که بعد از اردو‌های راهیان نور در طول سال در دست اجرا داریم از جمله طرح از مقتل تا مدفن، پنجشنبه‌های شهدایی و برنامه‌هایی از این دست که بتوانیم ارتباط خود را با زائرین حفظ کنیم.

وی ادامه داد: بحث توسعه شبکه خادمین یک بحث جدی است که مأموریت‌های مختلفی به این شبکه عظیم در حوزه راهیان نور داده شده است. بنای ما این است اردو‌های خانوادگی با خودرو‌های شخصی را در اولویت اعزام قرار دهیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته توانستیم ۱۶۰ هزار اردوی خانوادگی برگزار کنیم. همچنین از سپاه‌های استانی برای حمایت این عزیزان بابت پشتیبانی از راهیان نور تقدیر و تشکر می‌کنم. امسال یکی از برنامه‌های اصلی ما تلفیق راهیان نور و پیشرفت بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top