تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/12/08 - 11:39
کد خبر: 497565

امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۳

امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۳

مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات در آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال ۱۴۰۳ ساعت ۲۴ امروز ۸ اسفند به پایان می رسد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۳ در روزهای ۱۰ و ۱۱ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات در آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی از ۵ اسفند آغاز شده است و داوطلبان می‌توانند تا ساعت ۲۴ امروز ۸ اسفند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش فرم ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبانی که شرایط زیر را دارند می‌توانند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش یا تکمیل مدارک در زمان یاد شده اقدام کنند:

الف - افرادی که موفق به ثبت نام نشده‌اند یا ثبت نام جدید می‌خواهند انجام دهند و یا فقط یک رشته امتحانی ثبت نام کرده‌اند و در رشته امتحانی دوم نیز می‌خواهند ثبت نام کنند.

ب - افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود یا ارسال مدارک جدید دارند.

ج - افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخته کرده و از بانک مربوطه کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده‌اند و ولی به دلیل اتمام مهلت ثبت نام و یا دلایل دیگر نتوانسته‌اند، ثبت نام کنند. این افراد با وارد کردن کد ملی می‌توانند ثبت نام را انجام دهند.

پس از اتمام ثبت نام و ویرایش، به هیچ عنوان اطلاعات ثبت نام، رشته امتحانی و حوزه امتحانی تغییر نخواهد کرد. توجه: در تمام مدت زمان ثبت نام، ویرایش، تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت شده (به جز کد ملی) امکان پذیر است.

تاکید می‌شود پس از اتمام ثبت نام نهایی و قبل از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش، از فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و کلیه اطلاعات بررسی شود تا اگر اطلاعاتی که داوطلب نادرست وارد کرده، تصحیح شود.

بنابراین بعد از آخرین ویرایش، آخرین فرم ثبت نام نهایی که نهایی‌ترین تاریخ ویرایش در بالای آن درج شده به عنوان فرم ثبت نام داوطلب، ملاک عمل مرکز سنجش آموزش پزشکی است، لذا تاکید می‌شود این فرم جهت ارائه در مواقع لزوم نگهداری شود.

داوطلب دانشجوی سال آخر طبق مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام صفحه ۵ بند ۱-۱۳، صفحه ۲۵ بند ۲-۸ و توضیحات فرم معدل صفحه ۱۳۰ عمل کند.

این افراد فقط باید در بازه زمانی ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به امضای معاونت آموزشی دانشگاه خود رسانده (با دانشگاه جهت انجام مراحل مربوطه حضوری یا غیر حضوری هماهنگی شود) و پس از اطمینان از صحیح بودن معدل خود مندرج در این فرم، میانگین نمرات فراغت از تحصیل یا واحدهای گذرانده خود تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در قسمت ویرایش معدل ثبت نهایی کند.

معدل اعلام شده توسط داوطلب در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به هنگان دریافت کارت ورود به جلسه، ملاک عمل مرکز سنجش آموزش پزشکی است.

متقاضیان سهمیه استعداد درخشان ضمن مطالعه کامل دفترچه راهنمای ثبت نام و به خصوص صفحات ۱۶ تا ۱۹ دفترچه راهنمای ثبت نام ۱۴۰۳ و جدول زمان بندی مندرج در صفحه ۲۵، پس از ثبت نام در آزمون و دریافت کدرهگیری باید از ۵ تا ۸ اسفند ۱۴۰۲ با وارد کردن کدرهگیری نسبت به ثبت نام مرحله استعداد درخشان اقدام کنند. لازم است بقیه مراحل را ضمن مراجعه به همان جدول زمان بندی و اطلاعیه‌هایی که در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می‌گیرد، انجام دهند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top