تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/12/09 - 09:54
کد خبر: 497646

سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد

سرمربی تیم ملی والیبال انتخاب شده و قرار است نهایتا تا فردا به صورت رسمی معرفی شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پس از پایان تلخ تیم ملی والیبال در رقابت‌های قهرمانی آسیا و شکست مقابل تیم آماده ژاپن در حضور هواداران پرشور ارومیه‌ای در نهایت فدراسیون والیبال که در آن مقطع همچنان تحت ریاست محمدرضا داورزنی اداره می‌شد، عذر بهروز عطایی را خواست.

این روزهای بحرانی برای تیم ملی والیبال درحالی پس از یک دهه پرافتخار در سطح آسیا و جهان رقم خورد که تیم ملی والیبال تحت هدایت عطایی با عملکردی فاجعه‌بار در لیگ ملت‌ها، قهرمانی آسیا و مسابقات انتخابی المپیک اکنون در شرایطی قرار دارد که پس از ۲ دوره حضور متوالی در المپیک‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲، شانس بسیار کمی برای رسیدن به المپیک پاریس را دارد.

متأسفانه سال بد والیبال ایران با پایان دوران ریاست داورزنی مصادف شد و از همین رو وحید مرادی از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال منصوب شد تا از یک سو روند برگزاری انتخابات را مهیا کند و از سوی دیگر باتوجه به پیش‌رو بودن مسابقات حساس لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال نیز به مرادی سپرده شد.

در حالی که مرادی و اعضای کمیته فنی چندین نشست جهت انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار کردند، اما در ۱۴۵ روز اخیری که تیم ملی، سرمربی ندارد تنها نام گزینه‌هایی که اغلب حضورشان دور از ذهن هم به نظر می‌رسید، مطرح می‌شدند، تا اینکه در ۲ هفته گذشته چندین رسانه داخلی خبر از توافق نهایی فدراسیون والیبال با آلبرتو جولیانی، سرمربی سابق تیم ملی ترکیه و فعلی باشگاه مودنا دادند و این مربی ایتالیایی را سرمربی جدید تیم ملی دانستند.

در واقع مدیربرنامه‌های جولیانی پس از اخراجش از تیم ملی والیبال ترکیه، شرایط را برای ادامه حضور وی در باشگاه مودنا هم در خطر می‌بیند و از همین رو دلال‌های این مربی ایتالیایی با تزریق پول و تطمیع برخی رسانه‌ها سعی در تحمیل خبر توافق فدراسیون والیبال با جولیانی را برجسته می‌کردند و با ترجمه این اخبار جعلی به باشگاه مودنا در صدد هستند تا سران این باشگاه ایتالیایی را به تمدید قرارداد با وی ترغیب کنند. در واقع این ایجنت‌ها با سوءاستفاده از ناآگاهی برخی رسانه‌ها و همچنین تیم ملی والیبال ایران در تلاشند تا جای پای جولیانی را در تیم مودنا سفت نگه‌ دارند و به منافع مالی خود برسند.

سرمربی تیم ملی والیبال انتخاب شده و قرار است تا فردا سرمربی جدید به صورت رسمی معرفی شود، اما گزینه نهایی هدایت تیم ملی فردی غیر از جولیانی است. طبق پیگیری‌های دستیار سابق برناردو رزنده فردا یا نهایتاً طی ساعات یا روزهای پیش‌رو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران معرفی خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top