تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/12/08 - 21:08
کد خبر: 498052

مشکلات مردم با انتخابات پرشور برطرف خواهد شد

مشکلات مردم با انتخابات پرشور برطرف خواهد شد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ثمره یک مجلس قوی، آگاه، متخصص و بابصیرت متناسب با قانون اساسی و برنامه‌های انقلابی و دینی، دولت قوی را تحویل می‌دهد. دولت قوی خواهد توانست بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم در سطح جامعه را برطرف کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ احمد سالک کاشانی، عضو جامعه روحانیت مبارز و نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با سراج24 درباره نقش مردم در انتخابات گفت: برای مردم ایران روشن است که حضور ایشان موجب تقویت بنیه‌های اقتدار کشور در تمام عرصه‌های پیشرفت و تعالی است. هر چه این حضور، پرشورتر و قوی‌تر باشد و به تعبیری مشارکت حدکثری صورت بگیرد، اقتدار کشور در داخل و در سطح بین‌المللی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: مردم ما به این موضوع واقف و آگاهند. دلیل این ادعا نیز حضور ایشان در جشن ۲۲ بهمن امسال بود که واقعا قوی‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حضور مردم نشان از رشد بصیرت جامعه، اسلام‌شناسی و دین‌باوری و همچنین دشمن‌شناسی و جریان‌شناسی و تقویت بنیه‌های اساسی نظام جمهوری اسلامی داشت. ما باید برای حفظ این اقتدار، حضور حداکثری پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

عضو سابق حزب جمهوری اسلامی در ادامه توضیح داد: این اقتدار حلال بسیاری از مشکلات جامعه خواهد بود. مجلس قوی، متخصص، متعهد و پای کار می‌تواند مشکلات را به خوبی شناسایی کند و راه‌حل‌های مناسبی برای برون‌رفت از آن ارائه کند. معشیت و رفاه مردم، گرانی‌ها و تورم و معضلات اقتصادی و فرهنگی جامعه توسط مجلس حل خواهد شد؛ چراکه مجلس در راس امور قرار دارد.

سالک کاشانی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب فرموده‌اند که انتخابات رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است. هر چه این رکن اصلی قوی‌تر در میدان حاضر شود، قدرت حفاظت از نظام نیز بالاتر خواهد بود و در نتیجه می‌تواند معضلات و مشکلات بر سر راه مردم را حل کند. ثمره یک مجلس قوی، آگاه، متخصص و بابصیرت متناسب با قانون اساسی و برنامه‌های انقلابی و دینی، دولت قوی را تحویل می‌دهد.

وی ادامه داد: دولت قوی خواهد توانست بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم در سطح جامعه را برطرف کند.

نائب رئیس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: تجربه‌ی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر این مسئله است که علیرغم تحریم‌های ۴۵ ساله، جنگ تحمیلی، دشمنی تجزیه‌طلبان، معاندان، منافقین و همچنین جنگ ۲۴ ساعته رسانه‌هایشان علیه جمهوری اسلامی، جامعه انقلابی ما در راستای خودکفایی توانسته در عرصه‌های مختلف ظاهر شود و در بسیاری از این موارد، جایگاهی بین اول تا دهم داشته باشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز مطرح کرد: این پیشرفت‌ها نشان می‌دهد که اگر مردم پای کار باشند، مشکلات نیز حل خواهد شد و کشور در سطح بین‌المللی ارتقا پیدا و به جایگاهی رفیع دست پیدا خواهد کرد. لذا ضرورت دارد در انتخابات ۱۱ اسفند، مردم به اسلام و انقلاب رای دهند.

وی اشاره داشت: رای ما، رای به اسلام و اقتدار ملت است. رای ما آثار جهانی دارد. زمانی که حداکثر مردم در انتخابات شرکت کنند، نیروهای مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن و سایر نقاط جهان قوت می‌گیرند. اقتدار جمهوری اسلامی یعنی اقتدار جبهه مقاومت در سطح بین‌المللی.

سالک کاشانی ضمن تاکید بر تلاش دشمن برای کم‌رونق کردن انتخابات اظهار داشت: دشمنان ما به شدت در تلاش هستند تا مانع از برگزاری یک انتخابات پرشور شوند. آن‌ها از حضور مردم پای صندوق‌های رای نگرانی دارند و ناراحتند. ما باید در مقابل دشمنان اسلام با قدرت حضور پیدا کنیم و می‌دانیم که ملت ایران چنین اعتقاد قوی و شایسته‌ای دارند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مردم تلاش کنند به افرادی رای دهند که شایسته و اصلح رای دهند. مردم توجه داشته باشند تا افرادی که وام‌دار کارتل‌ها و سرمایه‌دارها هستند در مجلس حضور نیابند. کسانی که در حال تبلیغ با مبالغ گزاف هستند، به فکر مملکت نیستند و دغدغه کشور و جامعه را ندارند. آن‌ها تنها صندلی مجلس را می‌خواهند و به فکر منافع خود هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top