تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/12/16 - 11:31
کد خبر: 498455

اقدام خطرناکی که اسرائیل هدف گذاری کرده + جزئیات

اقدام خطرناکی که اسرائیل هدف گذاری کرده + جزئیات

وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین نباید به بیانیه‌های سیاسی بسنده کنند، خاطرنشان کرد: در بیان مواضع کشورهای اسلامی در حمایت قوی از فلسطین هیچ اختلاف‌نظر و تفاوت دیدگاه جدی دیده نمی‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران درخصوص اجلاس فوق‌العاده شورای وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی درمورد غزه در جده گفت: به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران و با هماهنگی دبیرکل سازمان همکاری اسلامی و برخی وزرای کشورهای اسلامی از جمله عربستان، ترکیه و اردن شاهد برگزاری نشست فوق العاده وزرای خارجه کشورهای اسلامی برای پیگیری جدی تحولات در غزه و تلاش برای توقف نسل‌کشی، رفع محاصره انسانی و توقف کوچ اجباری ساکنان غزه و کرانه‌باختری بودیم. در نشست امروز مواضع کشورها بیان شد، در بیان مواضع کشورهای اسلامی در حمایت قوی از فلسطین هیچ اختلاف نظر و تفاوت دیدگاه جدی دیده نمی‌شود اما همانطور که در سخنان خودم در اجلاس به آن اشاره کردم چیزی که امروز فلسطین برای حمایت از خود نیاز دارد و کشورهای اسلامی باید به آن توجه کنند بسنده نکردن به بیانیه‌های سیاسی و مواضع رسانه‌ای است و باید اقدامات موثر و کار آمد انجام دهند.

وی تاکید کرد: درخواست صریح، شفاف و روشن ما از وزرای خارجه و از دولت‌های اسلامی این بود که باید هرچه سریع‌تر قطع رابطه دیپلماتیک با رژیم اشغالگر و نامشروع اسرائیل، قطع ارسال کالا به سمت اسرائیل و قطع هرگونه خرید کالا و تحریم کالا نه تنها در سطح ملت‌ها که اکنون انجام شده بلکه در سطح دولت های اسلامی انجام شود.

امیرعبداللهیان افزود: اقدام خطرناکی که اسرائیل هدف گذاری کرده و دنبال می کند این است که اساسا تاریخ فلسطین و هویت فلسطین را در سرزمین‌های اشغالی و در تمامیت ارضی فلسطین محو کند. این موضوعات مورد توجه قرار گرفت و امیدوار هستیم با توجه به نیازی که امروز جهان اسلام دارد بیش از بیان مواضع شاهد اقدامات موثر و کارآمد و توقف جنایات مشترک آمریکا و اسرائیل باشیم، آمریکایی‌ها امروز از کمک‌های انسانی سخن به میان می‌آورند این اقدام کاملا ریاکارانه است آمریکا در این جنگ نه تنها در کنار اسرائیل هستند بلکه مدیریت جنگ برعهده آمریکا است لذا همه کسانی که در این جنگ و نسل‌کشی نقش داشتند باید مسئولیت بپذیرند، پاسخگو باشند و رژیم صهیونیستی با ابتکاری که دولت آفریقای جنوبی به خرج داد باید به عنوان جنایتکار جنگی در دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه مورد محاکمه قرار گیرد و مجازات شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top