تاریخ انتشار: شنبه 1402/12/19 - 22:44
کد خبر: 498743

برگزاری اردوهای راهیان نور در مدارس علمیه خوزستان

برگزاری اردوهای راهیان نور در مدارس علمیه خوزستان

اهواز- معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان برگزاری اردوهای راهیان نور در مدارس علمیه استان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از مهر؛ حجت الاسلام عباس آذرافروز بیان کرد: معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان همانند سنوات گذشته با هدف ارتقای سطح معنوی و معرفتی طلاب و روحانیون خوزستان، انس آنها با شهدا و بزرگداشت یاد و رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس، اقدام به برگزاری اردوهای راهیان نور در مدارس علمیه استان کرد.

وی افزود: اولویت معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان در اعزام طلاب، طلاب سطح مقدمات بوده تا این افراد از مباحث، روایتگری‌ها و جلسات معرفتی بسیار خوبی که در این اردوها مطرح می‌شوند، کمال استفاده را ببرند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان اظهار کرد: این اردوها دو روزه بوده و مسیر تشرف این کاروان‌ها در روز اول حضور در یادمان شهدای اروند (گرامیداشت یاد و خاطره‌ی قواصان عملیات والفجر ۸)، ذوالفقاری (گرامیداشت حرکت‌های مردمی در دفاع از وطن مانند حرکت‌های شهید هاشمی نژاد و شهید ضرغام)، نهر خین (گرامیداشت رشادت‌های شهدای قواص) و شلمچه (شرکت در برنامه‌ی بسیار زیبا و قابل استفاده حاج حسین یکتا که به برنامه بله برون معروف است یا همان توبه و زندگی دوباره) و برنامه روز دوم بازدید از یادمان شهدای هویزه (گرامیداشت رشادت‌های شهید علم الهدی و یاران با وفایش)، کانال کمیل و حنظله (گرامیداشت رشادت‌های حاج ابراهیم هادی و هم رزمان شهیدش که با نبود قطره‌ای آب چند روز در مقابل دشمن ایستادگی کردند)، منطقه فکه (گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای عملیات والفجر مقدماتی که مورد غافلگیری و قیچی دشمن قرار گرفته بودند ولی ایستادگی کردند و خاکی به دشمن ندادند و همچنین حضور در یادمان شهید آوینی سیدالشهدای اهل قلم).

وی افزود: محل اسکان ما پادگان شهید حبیب اللهی بوده که منطقه عملیات والفجر مقدماتی است. در آنجا نمایشگاه هوافضای سپاه نیز برقرار بوده که به نحوی اردوی راهیان پیشرفتی نیز محسوب می‌شود.

حجت الاسلام آذرافروز گفت: ماحصل و نتیجه این اردوها با گرامیداشت یاد و رشادت‌ها شهدا، عرض توسل‌ها و جلسات معرفتی که در این یادمان‌ها برقرار می‌شود، یک سفر پربرکت با معنویت بالا برای همه طلاب و روحانیون شرکت کننده خواهد بود.

وی بیان کرد: معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان بنا دارد تا پایان ماه شعبان برای کلیه مدارس علمیه‌ای که دارای ظرفیت اعزام هستند، این اردوها را برگزار کند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور حوزه علمیه خوزستان با همکاری بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان برگزار شده که جا دارد از همکاری‌ها و هماهنگی‌هایی که این مجموعه مقدس با معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان داشته کمال قدردانی و تشکر را داشته باشم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
چرا نوعثمانی‌های ترک از فلسطین حمایت می‌کنند؟
مهدی طارمی به اینتر پیوست
وعده یحیی گل محمدی به تبریزی‌ها
سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری
وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
چیزهایی که باید والدین کنکوری‌ها این روزها بدانند
مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟
حمله بلاروس به اوکراین؟
یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد
سرمربی سپاهان چگونه مسلمان شد؟
سامانه بارشی جدید از غرب وارد ایران می‌شود
موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
اتوبوس گشت ارشاد در دانشگاه صنعتی شریف! +عکس
ژوزه مورایس مسلمان شد +فیلم
چرا دانشجویان آمریکایی خشمگین هستند؟ +فیلم
تعطیلی شنبه یا پنج‌شنبه؟
شیوه عجیب برخورد پلیس آمریکا با معترضین! +فیلم
آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top