تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/12/20 - 14:20
کد خبر: 498788

دستور مهم مقام قضایی درباره درگیری زن قمی با یک روحانی در درمانگاه

دستور مهم مقام قضایی درباره درگیری زن قمی با یک روحانی در درمانگاه

دادستان قم با اشاره به اتفاق رخ داده شده در یک درمانگاه در این شهر گفت: دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب استان قم درخصوص انتشار کلیپ منتشره از یک درمانگاه در قم اظهار داشت: ملت ایران در طول تاریخ خداپرست بوده و ۱۴۰۰ سال است در سایه فرهنگ اسلام زندگی می‌کند و به شدت پایبند به احکام و ناهنجاری‌های دین اسلام است و حتی غیرمسلمان‌ها هم در ایران در طول تاریخ به فرهنگ اسلامی ملت ایران احترام می‌گذارند و هیچگاه تظاهر به ضدیت با فرهنگ مردم مسلمان نکردند؛ لذا مردم انتظار دارند معدود افرادی که بعضاً فرهنگ اسلامی را مراعات نمی‌کنند از این غفلت خارج شوند.

    درگیری زن قمی با مرد روحانی ؛ پرونده قضایی تشکیل شد | ماجرای دستگیری افراد و پلمب درمانگاه

وی افزود: در ارتباط با کلیپی که پخش شده به محض اطلاع دادستانی قم دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است.

دادستان عمومی وانقلاب قم در عین حال تاکید کرد: ما از آمرین به معروف که شرایط و مراتب آن را مراعات کرده باشند با جدیت حمایت می‌کنیم و در هر صورت به این موضوع قاطعانه، عادلانه و با سرعت رسیدگی می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، ویدئویی از حمله یک خانم مکشفه به یک روحانی در یکی از درمانگاه‌های شهر قم روز گذشته به طور گسترده در رسانه های ضدانقلاب و فضای مجازی پخش شد.

در حالی این ویدئو در اختیار رسانه‌های تروریستی و ضدانقلاب قرارگرفته که این فیلم توسط دوربین های مدار بسته آن درمانگاه ثبت شده است و سؤال مردم این است که چطور فیلم دوربین‌های مدار بسته در اختیار رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفته است!؟

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top