تاریخ انتشار: جمعه 1402/12/25 - 00:12
کد خبر: 499241

حمله راکتی از غزه به شهر‌کی صهیونیستی

حمله راکتی از غزه به شهر‌کی صهیونیستی

یک شهرک صهیونیست‌نشین در مجاورت نوار غزه هدف حمله راکتی قرار گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از همشهری؛ شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از حمله راکتی به شهرک صهیونیست‌نشین «نتیو هعسرا» در مجاورت نوار غزه خبر داد.

در پی این حمله، آژیر خطر در مناطقی در مجاورت نوار غزه به صدا درآمد.

همچنین رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی از مجروحیت شدید دو نفر از نیروهای کماندوی خود در نبردهای جاری در شهر حمد در خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داده است.

از سوی دیگر، فرانچسکو آلبانیز گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین در توصیف تجاوز وحشیانه و ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اعلام کرد: اسرائیل در حال ریشه‌کن نمودن یک ملت است.

این مقام سازمان ملل متحد در واکنش به بیانیه فیلیپ لازارینی رئیس سازمان امداد رسانی به آوارگان فلسطینی (آن روا) در شبکه اجتماعی ایکس تاکید کرد جنایات ارتکابی رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی در ۵ ماهه گذشته در مساحتی به اندازه شهر فیلادلفیا در آمریکا رخ داده است.

لازارینی در بیانیه روز گذشته خود اعلام کرد تعداد کودکان کشته شده در غزه از ۷ اکتبر بیش از کودکان کشته شده در جنگ‌های ۴ سال گذشته در جهان است.

رئیس آن روا نموداری را به نمایش گذاشت که بر اساس داده‌های سازمان ملل متحد و وزارت بهداشت فلسطین در غزه تهیه شده است و نشان دهنده تعداد کودکان کشته شده در غزه از ۷ اکتبر تا ۲۹ فوریه گذشته است و بیانگر آن است که تعداد آنها بیش از کودکان کشته شده در جنگ‌های ۴ سال گذشته در جهان است.

اطلاعات رسمی حاکی از آن است که در ۴ سال گذشته مجموعاً ۱۲۱۹۳ کودک در جنگ‌های اتفاق افتاده در سراسر جهان کشته شده‌اند و این در حالی که است که در غزه تاکنون بیش از ۱۲۳۰۰ کودک به شهادت رسیده‌اند.

با وجود آغاز ماه مبارک رمضان رژیم صهیونیستی همچنان به جنگ ویرانگر خود علیه نوار غزه که از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ آغاز شده ادامه می‌دهد و نتیجه آن بر جای ماندن ده‌ها هزار شهید و مجروح بوده که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند. این جنگ همچنین باعث به وجود آمدن فاجعه انسانی بی سابقه و ویرانی گسترده زیر ساخت‌های نوار غزه شده که نتیجه آن وقوع یک نسل کشی در این منطقه است.

از طرف دیگر، پارلمان اروپا بمباران محموله‌های کمکی در نوار غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی را بشدت محکوم کرد و خواستار توقف فوری و کامل جنگ در غزه شد.

این در حالی است که عصر امروز پنج شنبه منابع محلی از شهادت ۴ فلسطینی در بمباران مرکز توزیع کمک‌ها در مرکز نوار غزه خبر دادند.

جنگنده‌های اسرائیلی یکی از مراکز توزیع کمک‌های بشردوستانه در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند. در این جنایت ۴ نفر شهید و شماری هم زخمی شدند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
دانشگاه‌های آمریکا بوی فلسطین گرفت +عکس
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
زلفی‌گل: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top