تاریخ انتشار: شنبه 1402/12/26 - 20:25
کد خبر: 499387

آغاز به کار نخستین اکوپارک شهر تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

 آغاز به کار نخستین اکوپارک شهر تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه به‌زودی فرحزاد تبدیل به یک اکوپارک خواهد شد، گفت: ان‌شاءالله در اردیبهشت‌ماه نخستین اکوپارک شهر تهران را در این محدوده شاهد خواهیم بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، امین توکلی‌زاده؛ معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران امروز در نشست خبری در قالب تبیین برنامه‌های استقبال از بهار و عید نوروز شهرداری تهران اظهار کرد‌: این برنامه‌ها بر اساس طرح‌های تهیه شده در سطح شهر تهران عملیاتی و اجرا خواهد شد و ما میزبان همه اقشار خواهیم بود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ویژه برنامه‌ای نیز در بلوار کشاورز برگزار خواهد شد و در ایام نوروز خانواده‌ها می‌توانند افطار و سحر را در این معبر حضور داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اسکان موقت خانواده ها و افرادی که از شهرستان‌های مختلف به پایتخت مراجعه می‌کنند، گفت: بر اساس تدبیرهای انجام شده در برخی از بوستان‌ها فضای موقتی برای اسکان چند ساعته خانواده‌ها در نظر گرفته شده است و مسافران نوروزی می‌توانند در پارک‌های مورد نظر اقدام به برپایی چادر کنند، البته تحقیقات خوبی در قالب ستاد سفر برای اسکان ثابت و حضور مسافران در هتل‌ها پیش‌بینی شده البته ناگفته نماند اسکان دائم مسافران نوروزی در اختیار شهرداری تهران نیست.

توکلی‌زاده به ساماندهی معتادان متجاهر در دره فرحزاد اشاره کرد و افزود: این محدوده یکی از مناطق قرمز و بحرانی شهر تهران در سالهای گذشته بوده است و در واقع اهالی محله نیز از حضور معتادان و تردد آنها در رنج و غذا بوده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در قالب قرارگاه اجتماعی، تمهیداتی برای ساماندهی دره فرحزاد انجام شد و از 1000 معتادی که در این محدوده تردد داشتند 800 نفر آنها جهت ساماندهی در قالب ماده 16 ارجاع داده شدند و هم اینک این محدوده از حضور معتادان متجاهر پاکسازی شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه به زودی فرحزاد تبدیل به یک اکوپارک خواهد شد افزود: ان‌شاءالله در اردیبهشت‌ماه نخستین اکوپارک شهر تهران را در این محدوده شاهد خواهیم بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top