تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/12/29 - 20:00
کد خبر: 499640

واکنش مربی استقلال به حواشی بازی با هوادار

واکنش مربی استقلال به حواشی بازی با هوادار

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه صحبت های مسوولان هوادار فقط یک ادعاست، گفت: درک می‌کنیم که آنها به دنبال فرار رو به جلو هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، کیانوش رحمتی و در خصوص پیروزی یک بر صفر آبی پوشان برابر تیم هوادار گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم یک بر صفر این بازی را به پایان رسانده و همچنان صدرنشین لیگ باقی بمانیم. بعد از بازی دربی و آن همه فشار روحی و روانی که داشتیم و خستگی تیم، استراحت کمی د اشتیم و بلافاصله با هوادار بازی کرده و برخلاف خواسته ما بازی بدون حضور تماشاگران ما برگزار شد.

وی ادامه داد: استقلال با بودن هوادارانش انگیزه می گیرد. حریفان ما از تماشاگران استقلال ترس عجیبی دارند ولی ما باید در بازی به این مهمی پس از دربی در ورزشگاه خالی از تماشاگر بازی کنم. قطعا حضور آنها می توانست انگیزه بیشتری به ما دهد اما خوشحالیم که توانستیم این دیدار را با پیروزی به پایان رسانده و همچنان صدرنشین لیگ باقی بمانیم.

مربی استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: در این چند وقت روزهای پرفشاری را پشت سر گذاشتیم، تعطیلات مداوم لیگ هم باعث شد مسابقات فرسایشی شود. در هفته های آخر بچه ها با جان و دل کار کردند تا بتوانیم سال را با صدرنشینی به پایان برسانیم. در دیدار برابر هوادار خستگی کاملا در تیم ما مشهود بود اما هر چه به پایان بازی نزدیک شدیم با تعویض ها توانستیم بهتر بازی کنیم و اگر خوش شانس بودیم می توانستیم دوباره دروازه آنها را باز کنیم.

کیانوش رحمتی درباره ادعای تیم هوادار مبنی بر اینکه استقلال غیر از گل هیچ موقعیت دیگری نداشت، گفت: این فقط یک ادعاست. به ادعا کردن امتیاز نمی دهند. طبیعی است پس از بازی آنها فرار رو به جلو کنند. فکر می کنم دوستان ما در تیم هوادار بازی دیگری را دیده اند که اینگونه صحبت می کنند اگر استقلال خسته نبود و تماشاگرانش در ورزشگاه حضور داشتند آیا باز هم چنین حرف هایی شنیده می شد؟ بازی دور رفت کاملا صحبت های من را تایید و ثابت می کند البته درک می کنیم آنها تحت فشار هستند، ایرادی هم ندارد یک بار دیگر این را مشاهده کنند و ببینند ما چند موقعیت دیگر در این دیدار داشتیم.

وی در خصوص اعتراض تیم هوادار به داوری این بازی هم گفت: مگر داور برای ما پنالتی گرفته بود یا برای آنها پنالتی نگرفته بود؟ امیدوارم کارشناسان داوری این دیدار را به طور کامل آنالیز کنند، گیرم داور یک خطا را در وسط زمین نگرفته باشد آیا باید این همه جنجال و هیاهو به راه انداخت؟ بازیکن تیم هوادار ماشاریپوف را زد، هر داور د یگری بود کارت قرمز می داد اما د اور این کار را نکرد و به بازیکن ما هم کارت داد و ما به رای داور احترام گذاشتیم.

وی تاکید کرد: در حالت عادی هوادار باید 10 نفره می شد آن وقت دیگر حرفی نمی ماند. نمی دانم چرا هوادار این همه جنجال و هیاهو به پا کرده است با اینکه داوری به ضرر ما بود اما اعتقاد د اریم آقای صفایی قضاوت خوبی داشت و با آن شلوغ کاری و هیاهویی که نیمکت هوادار به راه انداخته بود قضاوت خیلی سخت شد. در طول بازی هم آنها آنقدر لب خط شلوغ کردند و جنجال به پا کردند که داور و ناظر کلافه شده بودند اما تحت هر شرایطی ما به نظر داور احترام گذاشتیم.

رحمتی در پایان خاطرنشان کرد: از کمیته انضباطی خواهش می کنیم به این موضوع ورود کند و اجازه ندهد چنین اتفاقی رخ دهد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top