تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/01/01 - 08:59
کد خبر: 499645

قالیباف: چشم‌انداز ملی جدید ایران را در سال ۱۴۰۳ طراحی کنیم

قالیباف: چشم‌انداز ملی جدید ایران را در سال ۱۴۰۳ طراحی کنیم

رئیس مجلس در پیامی به مناسبت سال جدید نوشت: سال ۱۴۰۳، که نام‌گذاری رهبر انقلاب برای این سال نیز بر نقش مردم در اقتصاد تأکید ویژه دارد، فرصت خوبی است که با نگاهی به آرمان‌ها و واقعیت‌ها، شکست‌ها و دستاوردها و تجربه‌های گرانی که طی دو دهۀ گذشته داشته‌ایم، چشم‌انداز ملی جدیدمان را طراحی و دنبال کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به‌مناسبت تحویل سال نو پیامی را تحت عنوان «سخنی با مردم عزیز ایران» صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم سال نو را به ایرانیان عزیز در هر جای دنیا و همۀ کسانی که آیین نوروز را گرامی می‌دارند، تبریک عرض می‌کنم. همچنین تقارن بهار طبیعت و بهار فطرت و هدایت یعنی ماه مبارک رمضان را، که فرصت رشد برای یکایک ما و در کنار هم است، به فال نیک می‌گیرم.به برادران و خواهران مجاهد غزه و کودکان بزرگوارشان که در معراج مقاومت به‌ سر می‌برند و وجدان‌های انسانی را متوجه اقتدار و مظلومیت فلسطین کرده‌اند هم درود می‌فرستم.

در سالی که گذشت، همّ و غمّ ما در خانۀ ملت این بود که، در چارچوب کارویژۀ مجلس، طوری به مسائل روزمره یا مسائل بنیادی کشور بپردازیم که مردم گره‌گشایی را در زندگی خودشان حس کنند. مردم می‌توانند پیام سال گذشتۀ بنده را ببینند که چه قول و قراری گذاشته شده و چگونه محقق شده است. البته دولت محترم و سایر نهادهای حکمرانی هم باید با همدلی و هم‌افزایی اجرای مصوبات را دنبال کنند.

ما در این زمینه نظارت مؤثری بر حرکت روی ریل برنامۀ هفتم خواهیم داشت. در ماه پایانی سال گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد. مردم با مشارکت خودشان فرصتی برای تحول حکمرانی در راستای منافع عمومی به منتخبان داده‌اند. ما باید قدردان این فرصت باشیم. بالاترین قدردانی این است که از حاشیه‌های شخصی یا قبیله‌ای به دور باشیم و بر خدمت به مردم متمرکز بمانیم. قرآن به ما یاد داده هر چیزی به‌جز «منفعت مردم» کف روی آب و رفتنی است.

سال ۱۴۰۳، که نام‌گذاری رهبر انقلاب برای این سال نیز بر نقش مردم در اقتصاد تأکید ویژه دارد، فرصت خوبی است که با نگاهی به آرمان‌ها و واقعیت‌ها، شکست‌ها و دستاوردها و تجربه‌های گرانی که طی دو دهۀ گذشته داشته‌ایم، چشم‌انداز ملی جدیدمان را طراحی کنیم و با ارادۀ عمومی تحقق آن را دنبال کنیم. امیدوارم سال نو سال درخشش ملت ایران و سال گشایش برای مردم عزیزمان باشد. در پناه خدا، تندرست و شاد و سربلند باشید.محمدباقر قالیبافرئیس مجلس شورای اسلامی».

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top