تاریخ انتشار: جمعه 1403/01/03 - 10:06
کد خبر: 499715

در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنامه دانشجویان ایران مطرح شد؛

عظیم‌زادگان: باید برای خودمان یک سبک زندگی ایرانی اسلامی ایجاد کنیم

عظیم‌زادگان: باید برای خودمان یک سبک زندگی ایرانی اسلامی ایجاد کنیم

باتوجه به نزدیکی دیدار رمضانی رهبر انقلاب با دانشجویان در این گزارش میزبان «حامد عظیم‌زادگان، فعال سابق دانشجویی» هستیم تا ضمن بررسی اهمیت این دیدارها بپردازیم.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشجویی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هرساله بر اساس سنتی آشنا با فرارسیدن ماه مبارک رمضان دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

 این جلسه که از مهمترین رویدادهای دانشجویی محسوب می‌شود همواره از اثرگذارترین جلسات تعاملی است که پیام‌های مهمی را تبادل و خط و مشی جنبش دانشجویی مسلمان را تعیین می‌کند، بی‌گمان فرصت گفت‌وگو با رهبر انقلاب برای دانشجویان فرصتی استثنایی و مهم محسوب می‌شود از همین رو خبرنامه دانشجویان ایران، قصد دارد تا در سلسله گزارشات خود به ابعاد مختلف این دیدارها بپردازد.

 بطور ویژه باتوجه به نزدیکی این دیدار در این گزارش میزبان «حامد عظیم‌زادگان، فعال سابق دانشجویی و فعال حوزه اقتصاد» هستیم تا ضمن بررسی اهمیت این دیدارها به مطالبات دانشجویی در دیدار پیش‌رو و دغدغه‌ها بپردازیم.  

عظیم‌زادگان در پاسخ به این سوال که (دیدارهای رمضانی رهبر انقلاب با دانشجویان از چه اهمیتی برخوردار است؟) گفت: در خصوص محورهای مهمی که در تشکیلات دانشجویی قراره مطرح بشود در دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری خدمت شما عرض شود که در جلسه دیداری که با رهبر انقلاب در سال ۱۳۹۵ در ماه مبارک رمضان برگزار شد خود مقام معظم رهبری ۱۲ وظیفه را برای تشکیلات دانشجویی بیان فرمودند که خدمت شما عرض می‌کنم. مورد اول حضور فکری و بیانی در مسائل مهم کشور و حضور فیزیکی در مواقع لازم است یعنی از دانشجویان خواسته شده که در خصوص مسائل مختلفی که داخل کشور و جامعه مطرح می‌شود برای خودشان تحلیل و ایده داشته باشند و نظرات خود را بیان کنند و اگر هم جایی نیاز شد با حضور فیزیکی خود دربرنامه ها نظرات خودشان را بیان کنند. جزئیات بیشتر را در فیلم زیر می‌بینید: 

حامد عظیم‌زادگان فعال سابق دانشجویی در ادامه گفت: توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی در اندیشه و عمل است ما باید واقعا برای خودمان یک مدل ایرانی اسلامی ایجاد کنیم همان طور که رهبر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب فرمودند بحث سبک زندگی یک موضوعی است که خیلی می شود درخصوص آن صحبت کرد و کار کرد و صرفا نیایم از مدل های غربی الگو برداری کنیم. جزئیات بیشتر را در فیلم زیر می‌بینید: 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟
حمله بلاروس به اوکراین؟
یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد
سرمربی سپاهان چگونه مسلمان شد؟
سامانه بارشی جدید از غرب وارد ایران می‌شود
موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
اتوبوس گشت ارشاد در دانشگاه صنعتی شریف! +عکس
ژوزه مورایس مسلمان شد +فیلم
چرا دانشجویان آمریکایی خشمگین هستند؟ +فیلم
تعطیلی شنبه یا پنج‌شنبه؟
شیوه عجیب برخورد پلیس آمریکا با معترضین! +فیلم
آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top