تاریخ انتشار: جمعه 1403/01/03 - 11:01
کد خبر: 499733

تعداد کارت آزاد جایگاه‌های سوخت ۲ برابر شد

تعداد کارت آزاد جایگاه‌های سوخت ۲ برابر شد

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: برای سوخت‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌های سراسر کشور در ایام نوروز از ۱.۵ تا ۲ برابر افزایش یافته و تعداد نازل‌های عرضه بنزین آزاد نیز تا ۲ برابر شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  علی‌اکبر عرب‌عامری، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌های سوخت در ایام نوروز خبر داد و گفت: با افزایش پرواز‌ها در این ایام، روزانه بیش از ۵.۵ میلیون لیتر سوخت هوایی از طریق مراکز سوخت‌گیری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی توزیع می‌شود.

وی در این باره بیان کرد: به‌منظور سوخت‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌های سراسر کشور در ایام نوروز از ۱.۵ تا ۲ برابر افزایش یافته و تعداد نازل‌های عرضه بنزین آزاد در جایگاه‌ها نیز در این ایام در برخی مناطق تا ۲ برابر افزایش یافته است.

وی افزود: کارت‌های آزاد به تعداد کافی در اسفندماه ۱۴۰۲ تولید و به مناطق سی‌وهفت گانه شرکت در سراسر کشور ارسال شده است.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: همکاران ما روزانه از بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ جایگاه بازدید و با هماهنگی با ستاد و مناطق و نواحی نواقص را شناسایی و بررسی و برطرف می‌کنند.

عرب‌عامری تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی برای بارندگی در ایام نوروز، تدابیر لازم برای تامین فرآورده موردنیاز مناطق سردسیر و آمادگی انبار‌ها اندیشیده شده است تا ان‌شاالله کمبودی در این زمینه نداشته باشیم.

وی همچنین از توزیع میانگین روزانه ۵ میلیون و ۵۰۶ هزار لیتر سوخت هوایی در مراکز سوخت‌گیری این شرکت در ایام نوروز با توجه به افزایش تعداد پرواز‌ها از میانگین روزانه ۵۶۰ پرواز به ۷۹۰ پرواز خبر داد و گفت: حجم توزیع سوخت هوایی در ایام عادی سال به‌طور میانگین روزانه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر است.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: با توجه به افزایش سفر‌های هوایی در این ایام، خودرو‌های سوخت‌رسان بیشتری به مراکز سوخت‌گیری کشور به‌ویژه در جزیره کیش و قشم اعزام شده است.

عرب‌عامری همچنین از برنامه‌ریزی ویژه برای سوخت‌رسانی به جزیره قشم با توجه به پیش‌بینی‌ها برای افزایش سفر‌ها خبر داد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده در اسفندماه سال ۱۴۰۲ و نشست‌های متعدد با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سوخت‌رسانی ویژه به جزیره قشم در سال ۱۴۰۳ با توجه به افزایش تعداد مسافران در ایام نوروز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تأمین کارت آزاد کافی برای جایگاه‌ها، برنامه‌ریزی ویژه برای روزآمد کردن تجهیزات سامانه هوشمند سوخت و تعمیر به‌روزتر و سریعتر تجهیزات جایگاه‌ها از جمله برنامه‌ریزی ویژه برای سوخت‌رسانی در جزیره قشم در سال ۱۴۰۳ بوده است؛ همچنین حجم ذخیره‌سازی فرآورده در جزیره قشم را با توجه به تردد زیاد شناور‌ها در این روز‌ها مورد بررسی قرار دادیم.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین از بازدید و نظارت جدی بر نحوه سوخت‌گیری در ایام نوروز در جایگاه‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: برنامه گلگشت را در پنج مسیر اصلی سراسر کشور از هفته پایانی اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز کرده‌ایم که تا پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران ادامه دارد؛ بازرسان این شرکت در قالب این طرح، حین مراجعه به جایگاه‌های مناطق با حضور نمایندگان استانی برای ارائه خدمات مناسب، هماهنگی و نشست‌های لازم را برگزار کرده و موارد نقص را تا رفع کامل پیگیری می‌کنند.

عرب‌عامری با قدردانی از زحمات کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی مطلوب در سال ۱۴۰۲ یادآور شد: امسال نیاز به جایگاه‌های سیار نداشتیم، اما در صورت نیاز این آمادگی وجود دارد که ارسال شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
دانشگاه‌های آمریکا بوی فلسطین گرفت +عکس
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
زلفی‌گل: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
چرا نوعثمانی‌های ترک از فلسطین حمایت می‌کنند؟
مهدی طارمی به اینتر پیوست
وعده یحیی گل محمدی به تبریزی‌ها
سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top