تاریخ انتشار: شنبه 1403/01/04 - 09:53
کد خبر: 499786

دانشگاه علامه در سال ۱۴۰۲ مشکل مالی خود را حل کرد

دانشگاه علامه در سال ۱۴۰۲ مشکل مالی خود را حل کرد

رییس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشگاه علامه طباطبایی در سال ۱۴۰۲ توانست مشکل پایه پولی خود را که باعث اذیت و دردسر دانشگاه بود حل کند و امروز ما برای سال۱۴۰۳ نگرانی کمتری داریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عبدالله معتمدی رییس دانشگاه علامه طباطبایی در پیام تبریک نوروزی گفت: سالی که گذشت سال پر تلاشی برای همه‌ آحاد جامعه‌ و دانشگاهیان ما بود. خدا را شکر می‌کنیم که با توفیقات بزرگی این سال را پشت سر گذاشتیم، اوج مشارکت مردم ما با نظام جمهوری اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در انتخابات با شکوه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بود.

وی افزود: به حول و قوه الهی دانشگاه علامه طباطبایی در سال ۱۴۰۲ توانست مشکل پایه پولی خود را که از سال های قبل همراه بود و باعث اذیت و دردسر دانشگاه بود حل کند و امروز ما برای سال۱۴۰۳ نگرانی کمتری داریم.

معتمدی ادامه داد: حضور گسترده و فعال استادان ما در عرصه های آموزشی پژوهشی و فعالیت های فرهنگی شرایط مناسبی را برای دانشگاه علامه طباطبایی رقم زد و دانشگاه علامه در رتبه بندی های جهانی در بین دانشگاه های برتر قرار گرفت.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: دانشجویان عزیز ما با حضور منظم خود در عرصه های مختلف آموزشی پژوهشی و فرهنگی افتخارات زیادی را آفریدند، حضور پر شور دانشجویان در مراسم اعتکاف، حضور فعالانه‌ آن ها در فعالیت های علمی در عرصه های ملی و بین المللی در رقابت های ورزشی و سایر عرصه های دیگر برای ما مایه مباهات و باعث شکر به درگاه ایزد منان است.

عبدالله معتمدی گفت: کارکنان خدوم دانشگاه علامه طباطبایی همچون گذشته با احساس مضاعف تعهد و تعلق سازمانی خود را نسبت به دانشگاه بیش از پیش نشان دادند.

علدالله معتمدی با اشاره به وعده ای که در پیام نوروزی سال قبل در خصوص مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان داده بود گفت: این وعده امسال محقق شد و با زمینی که در استان البرز (کرج) پیش بینی شد با دستور رییس جمهور کلنگ زنی شد. امیدواریم مراحل واگذاری آن در سال۱۴۰۳ به خوبی اتفاق بیافتد و عملیات ساختمانی آن شروع بشود.

وی در آخر گفت: امیدوارم که ما بتوانیم سال آینده را سالی با کیفیت بالاتر نسبت به فعالیت های آموزشی پژوهشی و فرهنگی داشته باشیم و در عرصه های مختلف علمی و فناوری بتوانیم نقش و وظیفه خودمان را به خوبی انجام بدهیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top