تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/01/15 - 15:54
کد خبر: 500424

ستاره‌های هتل داریوش کیش

ستاره‌های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یک هتل پنج ستاره است که امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار مسافرانش می‌گذارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هتل‌ها بر اساس ستاره‌هایشان رتبه‌بندی می‌شوند. با این کار مسافران می‌توانند در هنگام رزرو هتل از کیفیت هتلی که انتخاب کرده‌اند مطمئن شوند. این ستاره‌ها بر اساس معیارهای خاصی به هتل‌ها داده می‌شود. البته باید بدانید که این معیارها در کشورهای مختلف با هم متفاوت است؛ بااین‌حال در همه جای دنیا هتل‌های پنج ستاره جزو لوکس‌ترین و بهترین هتل‌ها به‌حساب می‌آیند.

تعداد هتل‌های پنج ستاره در شهرهای توریستی ایران هم کم نیست. به‌عنوان‌مثال هتل داریوش کیش یک هتل پنج ستاره است که امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار مسافرانش می‌گذارد. ما در ادامه این مطلب بیش‌تر درباره این هتل پنج ستاره و دلایل دریافت این ستاره‌ها صحبت خواهیم کرد. اگر به این موضوع علاقه دارید؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه بمانید.

چرا هتل داریوش کیش پنج ستاره است؟

شاید برای شما هم این سؤال به وجود آمده باشد که چه عواملی باعث می‌شود که هتل داریوش کیش و هتل‌های پنج ستاره دیگر لایق دریافت بالاترین امتیاز باشند. به‌طورکلی هتل‌ها را بر اساس سه معیار مختلف دسته‌بندی می‌کنند و به آن‌ها امتیاز می‌دهند. این امتیازها منجر به دریافت ستاره‌هایی می‌شوند که شما آن‌ها را در سر در هتل‌ها می‌بینید. اولین معیار مهم، شیوه و کیفیت ساخت و معماری هتل است. دومین معیار تأسیسات و امکاناتی است که در هتل وجود دارد.

البته این امکانات باید بهترین شکل به مسافران ارائه شوند و دست کمی از سرویس‌های هتل‌های بین‌المللی نداشته باشد. سومین معیار هم مربوط به تعداد کارکنان هتل و آموزش‌هایی است که به آن‌ها داده می‌شود. هتل داریوش توانسته با موفقیت امتیازهای لازم برای این سه معیار را به دست بیاورد و به‌عنوان یک هتل پنج ستاره به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

هتل داریوش کیش

چرا هتل داریوش را برای اقامت در کیش انتخاب کنیم؟

هتل داریوش یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های جزیره کیش است. این هتل در میدان داریوش قرار دارد. با نگاهی به ساختمان هتل داریوش می‌توانید متوجه انتخاب این نام برای هتل شوید. هتل داریوش با الهام از معماری تخت جمشید ساخته شده است. شما می‌توانید ستون‌های سنگی بلند و مجسمه‌های سنگی غول‌پیکر را در نما و محوطه این هتل ببینید. همچنین نورپردازی حرفه‌ای جلوه بسیار زیبایی به این هتل در هنگام شب می‌دهد. هتل پنج ستاره داریوش از سال 1382 فعالیت‌های خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون میلیون‌ها مسافر از امکانات و خدمات این هتل در طول اقامتشان در جزیره کیش استفاده کرده‌اند.

همچنین این هتل در سال 1395 بازسازی شد تا بتواند خدمات بهتر و باکیفیت‌تری را به مسافرانش ارائه دهد. در این هتل پنج ستاره همه‌چیز رنگ و بوی دیگری دارد. از اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس گرفته تا خدمات مجموعه ورزشی و رستوران‌های باکیفیت هتل هیچ کدام قابل‌مقایسه با هتل‌های دیگر کیش نیستند.

همچنین موقعیت جغرافیایی هتل نیز بسیار خوب است. مسافران هتل داریوش می‌توانند در طول اقامتشان به‌راحتی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره دسترسی داشته باشند. پارک هنگام، میدان آبشار، رویال مال، فلای بورد و کوه نور در فاصله کمی تا هتل داریوش قرار گرفته‌اند. مسافران هتل با تاکسی در کم‌تر از پنج دقیقه می‌توانند به این مکان‌های دیدنی دسترسی داشته باشند.

هزینه اقامت در هتل داریوش کیش چقدر است؟

هتل پنج ستاره داریوش 190 واحد اقامتی مختلف دارد. شما می‌توانید در اتاق‌های استاندارد، سوئیت‌ها و کاناباهای رو به دریا یا رو به باغ اقامت داشته باشید. هزینه این واحدهای اقامتی با هم متفاوت است. اتاق‌های دونفره استاندارد هتل داریوش جزو ارزان‌ترین واحدهای اقامتی این هتل به‌حساب می‌آیند بنابراین اگر بودجه محدودی در اختیار دارید این اتاق‌ها گزینه خوبی برای شما هستند. افرادی هم که فضای بیش‌تری نیاز دارند می‌توانند یکی از سوئیت‌ها یا کاناباهای این هتل را رزرو کنند.

هتل داریوش کیش

البته سوئیت‌های هتل داریوش به دو دسته مختلف تقسیم می‌شوند. سوئیت‌های رویال و سوئیت‌های دونفره آتوسا جزو سوئیت‌های لوکس هتل داریوش هستند که امکانات رفاهی کاملی دارند. چشم‌انداز این سوئیت‌ها رو به باغ محوطه هتل یا رو به دریا است. همچنین بد نیست بدانید که اتاق‌ها و سوئیت‌های رو به دریا گران‌تر هستند. به‌جز نوع اتاق، تعداد همسفران و زمان سفرتان هم در هزینه‌های اقامتتان در هتل داریوش تأثیر زیادی دارد.

رزرو هتل پنج ستاره داریوش در کم‌تر از پنج دقیقه!

هتل داریوش کیش یکی از بهترین هتل‌هایی است که شما می‌توانید برای اقامتتان در جزیره انتخاب کنید. این هتل پنج ستاره با فراهم‌کردن امکانات و خدمات مختلفی مانند مجموعه آبی مجهز، سالن بدن‌سازی، زمین پینت بال، سالن بیلیارد و چندین رستوران و کافی‌شاپ با منوهای متنوع  توانسته رضایت مشتریانش را به دست بیاورد. شما می‌توانید اتاق‌ها این هتل را به‌صورت اینترنتی از سایت یا اپلیکیشن علی بابا رزرو کنید. فرآیند رزرو هتل در علی بابا بسیار آسان است. شما در کم‌تر از چند دقیقه می‌توانید ضمن انتخاب اتاق موردنظرتان، هزینه هتل را هم به‌صورت آنلاین بپردازید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رافائل گروسی برای پزشکیان پیام فرستاد +جزئیات
ساعات فعالیت بانک‌ها برای شنبه و یکشنبه اعلام شد
واکنش کنعانی به اتهام‌زنی اسرائیل علیه ایران در مورد المپیک
دادگستری استان تهران: این داروها را مصرف نکنید
حضور شهردار تهران در محل فرونشست خیابان ولی‌عصر(عج)
حضور شهردار تهران در محل فرونشست خیابان ولی‌عصر(عج)
ایمن سازی ترکیدگی لوله آب در خیابان ولیعصر به سرعت در حال انجام است
حمله آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
در انتظار آمدن «چریک»
حضور فرستاده ویژه نخست‌وزیر ژاپن در مراسم تخلیف پزشکیان
وضعیت خودرو ها در جاده امامزاده داوود بعد از ریزش کوه
بی‌اعتنایی ترامپ به نتانیاهو سوژه رسانه‌ها شد
مجلس بر تداوم سیاست خارجی انقلابی دولت شهید رئیسی اصرار دارد
۵ گل آبی در اولین بازی فصل استقلال و گلسازی یامگا
همکاری استقلال و رضاوند تمدید شد
اردوی پرسپولیس در هلند لغو شد؟
مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور فردا برگزار می‌شود
امکان تسویه خرید شمش طلا با تغییر ساعت کاری بانک‌ها‌
۴۲ هزار میلیارد تومانِ دیگر به گندم‌کاران پرداخت می‌شود
دیدار نمایندگان اردبیل در مجلس با مسعود پزشکیان
پزشکیان: هر تلاشی برای حمایت از ورزشکاران انجام خواهم داد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top