تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/01/29 - 18:13
کد خبر: 501812

«دختر وزرا»؛ سناریوی جدید منافقین به سفارش رژیم صهیونیستی

«دختر وزرا»؛ سناریوی جدید منافقین به سفارش رژیم صهیونیستی

صبح دیروز خبری با سوژه «دختر وزرا» به خط رسانه‌ای اکانت‌های منافقین، سلطنت‌طلبان و شبکه‌های مجازی رژیم صهیونیستی تبدیل شد که در آن ادعا کرده بودند دختری پس از دستگیری توسط گشت ارشاد به ساختمان وزرای پلیس امنیت اخلاقی منتقل و در آ‌نجا کشته شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، «به "سعید بی‌ناموس" معروف بود»، این را برخی از کسانی که او را می‌شناختند، می‌گویند. او یکی از اراذل سطح یک تهران بود که رسانه‌ها و اکانت‌های منافقین، سلطنت طلب و رژیم صهیونیستی تلاش داشتند، جان باختن او را به سناریویی برای رسیدن به اهدف خود تبدیل کنند.

ماجرا از این قرار بود که صبح دیروز خبری با سوژه "دختر وزرا" تبدیل به خط رسانه‌ای اکانتهای منافقین، سلطنت طلب و اکانتهای رژیم صهیونیستی شد که در آن ادعا کرده بودند که دختری پس از دستگیری توسط گشت ارشاد به ساختمان وزرا پلیس امنیت اخلاقی منتقل و در آن‌جا کشته شده است.

بلافاصله اکانت یکی از اعضای شورای مرکزی گروهک منافقین به نام مینا رضایی‌ها، در ساعت 14:57 دقیقه توییتی منتشرکرده و برای این سناریو، نامی فرضی به اسم "رژان اکبری" تولید می‌کند و مدعی می شود "رژان اکبری از هواداران مجاهدین خلق به خاطر حمایت از یک دختر بی‌گناه به زور وارد ون گشت ارشاد شد و پس از14 ساعت کشته شد".

این اکانت منافقین با هدف تحریک قومی مردم کرد زبان، پس از جعل اسمی کردی، تصویر یک بلاگر اقلیم کردستان به نام "جوانا توانا" آن را منتسب به نام جعلی خود کردند و در خط خبری قرار گرفت. 

گروهک تروریستی منافقین که پس از حمله موشکی سپاه به اسرائیل، در جلسه با افسراطلاعاتی سفارت رژیم صهیونیستی در آلبانی که به صورت محرمانه در مقر منافقین با کادر گروهک برگزار شده بود و ماموریت تولید سناریو برای شورش خیابانی را دریافت کرده بودند، این کیس را به عنوان خط راهبردی خود طراحی و عملیاتی کردند.

اکانتهای وابسته به سلطنت‌طلبان نیز از طرف رژیم صهیونیستی مامور به بازی در زمین منافقین می‌شوند و در کمتر از چندساعت خط "رژان اکبری و دختر وزرا" تبدیل به ماموریت اصلی اکانتهای معاندین می‌شود.

این درحالی است که اولا مقر پلیس امنیت اخلاقی سال گذشته از خیابان وزرا به خیابان گیشا منتقل شده و ساختمان مذکور تحویل پلیس امنیت (مبارزه با ارازل و اوباش) می باشد . دوما شخصی که آن پیر مرد و پیرزن مقابل ساختمان پلیس امنیت، معترض به فوت وی شده اند شخصی معروف به "سعید بی‌ناموس" بود که این فرد طبق گزارش پلیس از ارازل و اوباش به نام تهران هست و سابقه متعدد تجاوز به عنف، مردم‌آزاری، سرقت و درگیری خیابانی با قمه و چاقو  را در پرونده خود دارد.

پاسخ مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه به جنایات رژیم صهیونیستی، علی رغم ادعاهای کذب رژیم، چنان دردناک و شکننده بوده که برای انحراف افکار عمومی از این شکست بزرگ، تمام ظرفیت‌های خود را در رسوا ترین حالت ممکن برای حاشیه سازی با انواع دروغ و جعل به خط کرده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
کاهش صادرات تسلیحاتی فرانسه به اسرائیل با فشار افکارعمومی
بورس جذاب شد/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه
کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان در کارتخوان عبدالحمید!
اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top