تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/02/05 - 09:27
کد خبر: 502589

دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری

دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری

دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ نفر از داوطلبان آزمون سراسری در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علامه‌طباطبایی در برگزاری آزمون سراسری، گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۲ نوبت نخست، با رقابت ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشکده‌های حقوق و علوم سیاسی، علوم ارتباطات، مدیریت و حسابداری، تربیت بدنی و علوم ورزشی، اقتصاد و روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در صبح نخستین روز آزمون، پنج هزار و ۸۹ داوطلب در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی و در بعدازظهر همان روز، چهار هزار و ۳۶۹ داوطلب گروه‌های آزمایشی زبان‌های خارجی و هنر در بزرگترین ماراتن علمی کشور به رقابت می‌پردازند. همچنین در صبح دومین روز از برگزاری آزمون سراسری، پنج هزار و ۸۴۷ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی شرکت می کنند.

فاضلی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر آزمون سراسری، گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام و شلوغی، درهای حوزه امتحانی از ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح باز است و آماده پذیرش داوطلبان هستیم. همچنین هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، اداره برق و پلیس راهور جهت تسهیل در عبور و مرور داوطلبان و برقراری نظم و آرامش انجام شده است. تدابیر لازم نیز برای پذیرایی و اسکان خانواده‌ها در مسجد امام علی (ع) و طبقه اول رستوران دانشجویی دانشگاه در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص تمهیدات بهداشتی اندیشیده شده در حوزه امتحانی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: مرکز بهداشت و درمان و دو پزشک دانشگاه در تمام طول مدت آزمون، آماده خدمت رسانی به داوطلبان هستند.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علامه‌طباطبائی در برگزاری آزمون سراسری افزود: برگه‌های راهنمایی نیز تهیه شده است تا داوطلبان با کمک آن‌ها به راحتی حوزه امتحانی و صندلی خود را پیدا کنند و افرادی هم برای راهنمایی مشخص شده‌اند تا اگر داوطلبی به مشکل برخورد کرد، بتواند با راهنمایی این افراد، مشکل خود را سریع حل کند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه فضایی برای دریافت امانات و نگهداری کیف، موبایل، ساعت هوشمند و اشیاء قیمتی داوطلبان در نظر گرفته نشده است، از داوطلبان تقاضا داریم به غیر از همراه داشتن مداد، پاک‌کن، تراش، ساعت غیرهوشمند و کارت ورود به جلسه، از آوردن هرگونه وسیله اضافی خودداری کنند.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تک تک داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳، گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا آزمون در آرامش و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. همراهی داوطلبان نیز می تواند ما را در انجام مطلوب تر وظایف کمک کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خانم نعمت‌زاده! مشهور محبوب بمان
مقایسه بتن اکسپوز و سنگ در کفسازی
۱۰ نکته کلیدی در انتخاب بهترین کلاس کنکور + بهترین آموزشگاه کنکور شیراز
قرارداد کارگر ساده مطابق با قوانین موجود در کشور چگونه است؟
بزرگترین باتری جهان در آمریکا ساخته‌ می‌شود
جنایت‌ با چراغ سبز جو
اینفوگرافیک: توصیه‌هایی برای زائران سالمند اربعین
پیاده روی اربعین از مسیر «طریق العلما» به کربلا +عکس
سیدستار هاشمی: باید فضای مجازی قاعده‌مند داشته باشیم
جذب سرباز طلبه در آموزش و پرورش آغاز شد
در صورت حمله به نیروگاه اتمی کورسک، اقدام نظامی جدی انجام می‌دهیم
هاشمی:گردنم را در گرو تعهداتم می‌گذارم
مخالفت کمیسیون فرهنگی با هاشمی برای تصدی وزارت«ارتباطات»
موافقت کمیسیون آموزش با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش
بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان شروع شد
در توسعه فناوری، به افرادی نیاز داریم که آینده کشور را می‌بینند
اختصاص ۲۵ درصد اشتغال استان تهران به فارغ التحصیلان
از ظریف به عنوان مشاور استفاده می‌کنیم
روزهای ننگین برای تاریخ بشریت به روایت پزشک نروژی+ فیلم
لیگ شرط‌بندها زودتر از فوتبال شروع شد
چرا سرنوشت جنگ اوکراین برای ایرانیان مهم است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top