تاریخ انتشار: شنبه 1403/03/05 - 09:11
کد خبر: 505717

پیام حماس به ساکنان غزه

پیام حماس به ساکنان غزه

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با ارسال پیامی به مردم فلسطین به‌طور عام و به مردم غزه به‌طور خاص، سربلندی و غرور خود را از پایداری و ایستادگی آنها در برابر جنگ نابودگرانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حماس گفت: قلم از نوشتن عاجز است، واژگان از بیان فضل و سخاوت شما ناتوان هستند، تمام هستی از استواری و ثبات شما ناتوان است و حماس، تیپ‌ها و مقاومتش نمی‌توانند حق صبر و فداکاری‌های شما را ادا کنند. با اینکه از شما هستند و جانشان را فدا کردند، بهترین‌های دوران جوانی و بزرگ‌ترین فرماندهانشان را در کنار شما هستند، پس خون در دره‌ها جاری شد تا وطن را سیراب کنند و ان شاءالله ثمر دهد. پیروزی قدرتمند و سخاوتمندانه شایسته فداکاری‌های شما محقق خواهد شد.»

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، حماس در پیامی ویژه خطاب به مردم نوار غزه گفت: «ما در برابر شما، جانفشانی‌ها، حمایت‌ها، پشتیبانی شما و در آغوش مقاومت شما ناتوانیم، ما از دل رنج‌ها و آلام و عذاب‌ها و فداکاری‌های شما بیرون آمدیم. ما با تمام عزت و دلاوری جنگیدیم و پیروزی را بر دستان شما نوشتیم.»

این جنبش در این پیام با تاکید بر اینکه در همه جهات کار می‌کند و در همه عرصه‌ها در کنار جناح‌های فلسطینی می‌جنگد، افزود: شاید چیز زیادی برای تقدیم به شما نداشته باشیم و مسیرهایی را برای اصلاح اشتباهات و خطاهای پیش آمده می‌پیماییم. در نتیجه جنگ نسل کشی و هدف قرار دادن سیستماتیک با هر قدمی برای بهبود واقعیت و ساختن یک خاستگاه تلاش می‌کنیم که از مبارزان و مجاهدان شما از فرزندان شما که از شما به وجود آمده‌اند، حمایت کنیم.

حماس خاطرنشان کرد که در کمیته‌های اضطراری برای اصلاح مسیرهای کاری دولتی، امدادی، بشردوستانه، امنیتی و اقتصادی تلاش می‌کند، اما در این مسیر درست و غلط داشته و تا زمانی که خداوند بخواهد به تلاش و کوشش خود ادامه خواهد داد.

حماس تاکید کرد که نبرد طوفان الاقصی به عنوان یک «تغییر استراتژیک در یک برهه تاریخی مهم در تاریخ مساله فلسطین» رخ داده است و خاطرنشان کرد که رهبری مقاومت در غزه در بحبوحه محاصره تصمیم گرفت تا از حق خود برای مقاومت در برابر اشغالگران استفاده کند.

حماس در پیامی ویژه خطاب به زنان فلسطینی نوشت: شما عنوان مرحله و ناموس محفوظ ملت و بهترین زنان روی زمین هستید و ان شاءالله شما نماد پیروزی خواهید بود؛ چون می‌دانیم چه دردی را متحمل شده‌اید، چقدر از دست دادن عزیزانتان باعث شده قلب مردان به درد آید چه برسد به شما اما از طرف خود به شما درود می‌فرستیم، تشکر و قدردانی می‌کنیم و از خداوند می‌خواهیم که ما را در احقاق حق شما یاری دهد و صبر شما را ادا کند و خداوند قلب‌های شما را به دست مجاهدان التیام بخشد.

حماس در پایان پیام خود خطاب به اسرائیلی‌ها نوشت: آیا می‌توانید برای لحظه‌ای در مقرهای اشغالی خود بمانید یا به عملیات زمینی خود با خیال راحت ادامه دهید؟ آیا دربرابر ما دژهای محکم می‌سازید تا لحظه‌ای امنیت در سرزمین ما داشته باشید؟! ما پاسخ شما را نمی‌دهیم، بلکه پاسخ خود را با آنچه می‌بینید می‌دهیم، نه آنچه می‌شنوید، در آن زمان مؤمنان از نصرت خداوند شادمان می‌شوند و دل‌های قوم مؤمن التیام می‌یابد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند
جان باختن ۱۴ تن از حجاج اردنی در مکه
بلینگام نسخه بازی خاص خودش را دارد
دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم
تشدید حملات حزب‌الله ما را به درگیری گسترده‌تر می‌کشاند
افشای یک اتفاق باورنکردنی در پاداش کارلوس کی‌روش!
توجه نکردن به هوش مصنوعی کشور را چهار سال عقب می‌اندازد
ترامپ، قطبی‌تر از بایدن
پیروزی بزرگ ایران برابر سوئد
دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد
نتایج کامل روز سوم و برنامه روز چهارم یورو ۲۰۲۴
انضباط مالی باید در اولویت دولت باشد
نگاه غربی و شرقی به زن ؛ دوگانه ایی که هیچ تفاوتی ندارد
پیام رهبر انقلاب به حجاج بیت‌الله الحرام در سال‌های اخیر
احتمال برخورد قضایی با رضا جاودانی
فعلا اپوزیسیون برای ۴۰ روز عزادار است!
نشست اهالی صنعت با سعید جلیلی +عکس
عکس/ قرائت دعای پرفیض عرفه در حرم امام رضا (ع)
پزشکیان: بنده رهبری را قبول دارم و اصلا ذوب در او هستم
جاده چالوس باز شد
مراسم دعای عرفه در دانشگاه تهران +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top