تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/03/02 - 21:07
کد خبر: 505773

سید محرومان همیشه در بین مردم بود

سید محرومان همیشه در بین مردم بود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در این مدت همیشه شاهد بودیم که سید محرومان در صحنه حضور داشت و روحیه مردمی ایشان باعث می‌شد در بین مردم حضور فیزیکی پیدا کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حسن محمد یاری در گفت‌وگو با خبرنگار سراج24 اظهار داشت: شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان اتفاق غیر مترقبه‌ای بود که همه را در شوک فرو برد چرا که نمی‌توان به راحتی سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را از دست داد.

وی تاکید کرد: باید چاره‌ای اندیشیده شود که از سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران محافظت و حراست شود. انتظار می‌رود در خصوص اتفاقات این چنینی بیشتر شفاف سازی و جریانات روشن شود.

وی بیان داشت: در طی مراوداتی که با شهید رئیسی داشتم بیشترین چیزی که به چشم می‌آمد ساده زیستی و روحیه فساد ستیزی ایشان بود. آیت‌الله رئیسی سعی داشت طوری عمل کند که هم رضایتمندی مردم و هم رضایت خداوند محقق شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خوشرویی شهید جمهور، گفت: در ابتدای شروع به کار مجلس یازدهم یک جلسه‌ای با آیت‌الله رئیسی داشتیم که آن زمان در سمت رئیس قوه قضاییه بود، هر کس مسائل و پیشنهاداتی را به ایشان ارائه می‌داد، آیت‌الله رئیسی با سعه صدر و روی باز مسائل را می‌شنید و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات می‌داد.

وی با اشاره به ویژگی مردم‌داری شهید رئیسی، بیان داشت: ایشان سید محرومان بود. در این مدت همیشه شاهد بودیم که در صحنه حضور داشت و روحیه مردمی ایشان باعث می‌شد در بین مردم حضور فیزیکی پیدا کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: این شهید بر روی بیت‌المال و اموال عمومی بسیار حساس بود و اعتقاد داشت خط قرمزها باید رعایت شوند و آنچه که متعلق به آحاد مردم و جزو انفال است را نباید در جهت امیال شخصی و خصوصی خود مصرف کرد.

محمدیاری در پایان خاطرنشان کرد: این ضایعه اسفناک برای ملت ایران تلخ است اما مردم ایران با همدلی و وحدت از این اتفاق تلخ و سخت گذر می‌کنند چرا که این اولین تجربه ملت ایران نبوده است و ما از این تجارب تلخ در گذشته داشتیم که آنها را پشت سر گذاشتیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حجت الاسلام حاج علی اکبری: مشارکت حداکثری انسجام و قدرت ملی را افزایش می‌دهد
آماده‌باش اتمی ناتو علیه روسیه و چین
اراده ایران برای کمک به افغانستان برای گذر از چالش‌ها
یک نظامی اسرائیلی دیگر پس از بازگشت از جنگ غزه خودکشی کرد
زاکانی: شفافیت اصل اول بازار سرمایه است
اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری، امشب ساعت ۲۰ آغاز می‌شود
تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند
جان باختن ۱۴ تن از حجاج اردنی در مکه
بلینگام نسخه بازی خاص خودش را دارد
دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم
تشدید حملات حزب‌الله ما را به درگیری گسترده‌تر می‌کشاند
افشای یک اتفاق باورنکردنی در پاداش کارلوس کی‌روش!
توجه نکردن به هوش مصنوعی کشور را چهار سال عقب می‌اندازد
ترامپ، قطبی‌تر از بایدن
پیروزی بزرگ ایران برابر سوئد
دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد
نتایج کامل روز سوم و برنامه روز چهارم یورو ۲۰۲۴
انضباط مالی باید در اولویت دولت باشد
نگاه غربی و شرقی به زن ؛ دوگانه ایی که هیچ تفاوتی ندارد
پیام رهبر انقلاب به حجاج بیت‌الله الحرام در سال‌های اخیر
احتمال برخورد قضایی با رضا جاودانی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top