تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/03/06 - 10:59
کد خبر: 505924

بایدن حین توهین به پوتین گاف داد +فیلم

رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل از دست دادن رشته کلام حین اظهارات توهین‌آمیز علیه همتای روس خود، در فضای مجازی مورد تمسخر قرار گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن در بخشی از سخنرانی شنبه در جمع دانشجویان فارغ‌التحصیل از آکادمی نظامی ایالات متحده در وست پوینت نیویورک که به نظر می‌رسید در حال پاسخ دادن به اتهام ضعیف بودن از سوی رقیب جمهوری‌خواهش دونالد ترامپ است، بار دیگر به رئیس‌جمهور روسیه توهین کرد.

بایدن با تاکید بر این که قصد ندارد سربازان آمریکایی را به اوکراین بفرستد، در اشاره به پوتین گفت «ما محکم در کنار اوکراین ایستاده‌ایم و در کنار آ‌ن‌ها خواهیم ایستاد. در مقابل مردی که سالهاست خوب می‌شناسم، ایستاده‌ایم، یک ظالم بی‌رحم. کنار نخواهیم رفت».

رئیس‌جمهور آمریکا سپس مدعی شد که «پوتین مطمئن بود ناتو شکست خواهد خورد. من پس از رئیس‌جمهور شدن و سوگند خوردن با او دیدار و درباره همین موضوع صحبت کردم».

در همین بخش از سخنان، بایدن رشته کلام را از دست داد و شروع به بی‌ربط حرف زدن کرد و در نهایت برای توجیه این لحظات گفت که «شاید نباید وارد این موضوع می‌شدم، کمی من را هیجان‌زده می‌کند».

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top