تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/03/07 - 11:40
کد خبر: 506057

هتل‌های ۴ ستاره کیش رو به دریا در کجای جزیره قرار دارند؟

هتل‌های ۴ ستاره کیش رو به دریا در کجای جزیره قرار دارند؟

برخی از این هتل‌ها دارای امکاناتی نظیر رستوران، محوطه باغ بسیار مفرح و استخر هستند که تفاوت چندانی با هتل های ۵ ستاره این جزیره ندارند. در ادامه نیز برخی از هتل های ۴ ستاره کیش که در نزدیکی دریا واقع شده اند و چشم انداز زیبایی از دریا را به نمایش می گذارند را معرفی می کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بی شک هتل ‌های 4 ستاره و رو به دریا کیش، گزینه‌های برتری برای اقامت در کیش هستند. دلیل این موضوع نیز قیمت پایین و امکانات لوکسی است که در همه این هتل‌ها وجود دارد. بهترین هتل ‌های 4 ستاره کیش به‌دلیل معماری خلاقانه، برخورد محترمانه پرسنل و داشتن ساحل اختصاصی محبوبیت بیشتری دارند. اقامت در نزدیکی ساحل باعث می‌شود که فاصله کمی تا تفریحات هیجان‌انگیز کیش وجود داشته باشد.

برخی از این هتل‌ها دارای امکاناتی نظیر رستوران، محوطه باغ بسیار مفرح و استخر هستند که تفاوت چندانی با هتل های 5 ستاره این جزیره ندارند. در ادامه نیز برخی از هتل های 4 ستاره کیش که در نزدیکی دریا واقع شده اند و چشم انداز زیبایی از دریا را به نمایش می گذارند را معرفی می کنیم.

هتل های 4 ستاره کیش رو به دریا در کجای جزیره قرار دارند؟

هتل فلامینگو کیش

هتل 4 ستاره فلامینگو با داشتن 4 طبقه و 200 واحد اقامتی یکی از هتل های لوکس کیش محسوب می‌شود. این هتل با بنای شبیه به دلفین در جزیره کیش بسیار منحصر به‌فرد است. بنای خلاقانه، فضای سبز، آلاچیق‌های زیبا و آب‌نماهایی که در استخرهای کوچک محوطه آن وجود دارد، چهره هتل فلامینگو کیش را زیباتر کرده است. هتل فلامینگو در شرق جزیره کیش واقع است و دارای امکاناتی نظیر رستوران سلف سرویس و کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، لابی مجلل، ترانسفر فرودگاهی و گشت بازار است.

مراکز اقامتی هتل فلامینگو به دو دسته اتاق و سوئیت دسته‌بندی می‌شوند و شامل دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت یکخوابه هستند. فاصله هتل فلامینگو تا دریا 400 متر بوده و نزدیک‌ترین اسکله به آن، اسکله بزرگ تفریحی کیش است. هتل فلامینگو، همچنین به مراکز گردشگری دیگر کیش که در ادامه آن‌ها را ذکر می‌کنیم، فاصله نزدیکی دارد.

  • تله کابین میکامال
  • پارک ساحلی
  • پارک برفی پنگوئن
  • مرکز تجاری کیش
  • شهر بازی هایلند

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم، با داشتن مساحتی بالغ بر 7 هزار متر مربع در فضایی که کمتر از 500 متر با ساحل دریا فاصله دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در کیش محسوب می‌شود. این هتل در سال 1383 شروع به کار کرد و پس از گذشت مدت زمان کمی به‌دلیل معماری بکر اروپایی خود محبوبیت بیشتری پیدا کرد. هتل سورینت مریم کیش دارای 3 طبقه و 55 واحد اقامتی است که در همه آن‌ها امکاناتی از قبیل سرویس بهداشتی مجزا، چای ساز، تلویزیون صفحه تخت و میز مطالعه وجود دارد.

اتاق‌های هتل سورینت مریم کیش به‌صورت یک تخته استاندارد، استاندارد توئین، دبل استاندارد، تریپل استاندارد، کانکت چهارنفره استاندارد، سوئیت جونیور 40 متری سه نفره، سوئیت جونیور پلاس 40 متری 4 نفره و سوئیت پرزیدنتشال 60 متری یک خوابه 5 نفره، تجربه اقامتی دلنشین را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. نمای بیرونی ساختمان هتل سوریت مریم کیش، با ستون‌ها و دیوارهای سفید زیبا در میان طبیعت ساحلی کیش خودنمایی می‌کند. فاصله این هتل تا ساحل خلیج فارس، کمتر از 500 متر است و با یک پیاده روی می‌توان خود را به اسکله تفریحی کیش رساند. از دیگر مراکز دیدنی نزدیک هتل سورینت مریم کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرکز خرید مروارید
  • پارک شهر
  • مرکز تجاری کیش
  • پارک برفی دلفین

هتل آرامیس کیش

افتتاح هتل 4 طبقه آرامیس کیش به سال 1387 برمی‌گردد. این هتل با نمای سفید و شیشه های آبی خود جلوه منحصربه‌فردی را برای مسافران به ارمغان آورده است. 64 اتاق در قالب‌های ۲ تخته، سه تخته و چهار تخته در هتل آرامیس کیش وجود دارد که در همه آن‌ها امکانات رفاهی از قبیل اینترنت، یخچال، تلفن، تلویزیون و سرویس بهداشتی وجود دارد. این اتاق‌ها دارای چشم‌اندازی روبه دریا یا خیابان هستند.

این هتل دارای محیطی آرام و قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه است که لذت اقامت ارزان در کیش را به مسافران می‌چشاند. از جمله امکانات هتل آرامیس کیش می‌توان به رستوران، پارکینگ، لابی، کافی شاپ، ماهواره و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. خوشبختانه این هتل کمتر از 700 متر تا سواحل مرجانی جزیره کیش فاصله دارد. البته علاوه‌بر نزدیکی به ساحل، هتل آرامیس کیش به مکان‌های دیگری که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم نیز، فاصله نزدیکی دارد:

  • پارک هنگام
  • بازار پردیس 2
  • مرکز تجاری کیش
  • پلاژ آقایان
  • صخره خرچنگ‌ها
  • دماغه آرامش

هتل صدف کیش

هتل صدف یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش بوده که در نزدیکی بلوار دانش قرار گرفته است. هتل صدف با مساحت 15 هزار متر مربعی خود یکی از هتل‌هایی است که معماری داخلی آن به‌صورت کاملاً مدرن و شیک طراحی شده است. 55 اتاق این هتل دارای دکوراسیونی به سبک اروپایی هستند و امکاناتی مانند میز غذاخوری، مبلمان، تلویزیون و سرویس بهداشتی فرنگی در آن‌ها وجود دارد.

جالب است بدانید که در محوطه بیرونی هتل یک کوه مصنوعی با ارتفاع 27 متری ساخته شده که آبشارهایی از آن به زمین می‌ریزند. مطمعناً بزرگ‌ترین مزیت هتل صدف کیش فاصله 740 متری آن نسبت به ساحل است که باعث شده دسترسی به تفریحاتی مانند تله کابین، پلاژ و اسکله تفریحی بسیار ساده باشد. جاهای دیدنی کیش که نزدیک به هتل صدف هستند، عبارتند از:

  • پارک ساحلی
  • مرکز تجاری کیش
  • پارک برفی پنگوئن
  • مرکز خرید مروارید

هتل های 4 ستاره کیش رو به دریا در کجای جزیره قرار دارند؟

هتل ارم کیش

هتل ۹ طبقه ارم کیش، بی شک یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های ۴ ستاره کیش رو به به دریا محسوب می‌شود. در این هتل ۲۴۳ مرکز اقامتی وجود دارد و همه آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که چشم اندازی رو به روی دریای آبی خلیج فارس داشته باشند. سوئیت‌های هتل ارم دارای تراس‌هایی بزرگ برای تماشا کردن چشم انداز رویایی دریا هستند.

اتاق‌های هتل ارم کیش در قالب دو نفره، سه نفره، سه تخته، کابانا گاردن دبل و کابانا گاردن سه تخته هستند که امکان رزرو آن‌‌ها وجود دارد. امکانات این هتل، در حد یک هتل ۵ ستاره است. از جمله امکانات لوکس هتل ارم می‌توان به باشگاه ورزشی، سالن بیلیارد، فروشگاه، پارکینگ، رستوران، استخر، ترانسفر فرودگاهی و کافی شاپ اشاره کرد. فاصله هتل ارم تا ساحل جزیره کیش حدوداً ۱.۵ کیلومتر است که با ۱۵ دقیقه پیاده روی می‌توان به آن رسید‌. این هتل فاصله نزدیکی تا مراکز گردشگری زیر نیز دارد:

  • بازار پردیس ۱
  • بازار پردیس ۲
  • صخره خرچنگ‌ها
  • ساحل کاکتوس‌ها
  • پلاژ آقایان

هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم با بنای کلاسیک خود، یکی از نوساز‌ترین هتل‌های رو به دریا کیش محسوب می‌شود‌. این هتل در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده و دارای ۸ طبقه و ۱۵۴ اتاق است. بسیاری از اتاق‌های هتل لیلیوم دارای چشم اندازی رو به دریا هستند و این امتیاز بزرگی برای هتل لیلیوم محسوب می‌شود. اتاق‌های رو به دریا هتل لیلیوم در دو نوع دو تخته و سه تخته پذیرای مسافران هستند. قرار گرفتن در نزدیکی بلوار رودکی باعث شده که هتل لیلیوم از نظر موقعیت مکانی و نزدیکی به ساحل بسیار مناسب باشد.

هتل لیلیوم یکی از هتل‌های هافبرد محسوب می‌شود که با ارائه وعده شام، سعی در رضایت خاطر مسافران دارد. هزینه اقامت کودکان زیر ۵ سال در هتل لیلیوم کاملاً رایگان است. در این هتل امکاناتی از قبیل رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، سرویس فرنگی، ترانسفر فرودگاهی و اینترنت رایگان برای رفاه مسافران وجود دارد. فاصله هتل لیلیوم تا دریای آبی خلیج فارس تنها ۱.۳ کیلومتر است و از طریق پیاده روی در پارک زیبای هنگام می‌توان به آن رسید. جاهای دیدنی کیش که نزدیک به هتل لیلیوم هستند، عبارتند از:

  • پردیس سینمایی میکاپ
  • پارک دوقلو‌ها
  • پلاژ آقایان
  • مرکز خرید پانیذ

هتل آریان کیش

هتل آریان با قدمت بیش از ۲۰ سال خود، به عنوان یکی از هتل‌ های ساحلی جزیره کیش شناخته شده است‌‌. این هتل سه طبقه، ۷۳ واحد اقامتی دارد. اتاق‌های رو به دریا هتل آریان شامل 2 تخته، 3 تخته لوکس، 4 تخته و سوئیت ۵ تخته هستند. باتوجه ‌به چشم‌انداز و امکاناتی مانند حمام، تلفن، تلویزیون، لوازم بهداشتی، چای ساز، کمد، مبلمان و میز غذاخوری این اتاق‌ها قیمت کاملاً مناسبی دارند. نزدیکی به بازارهای پانیذ، پردیس، زیتون و مروارید باعث شده که بسیاری از افرادی که به قصد خرید به جزیره کیش سفر می‌کنند، هتل آریان را به عنوان مکان اقامت خود درنظر بگیرند.

هتل آریان کیش در شرق جزیره کیش واقع شده است و این موقعیت مکانی سبب شده است تا دسترسی بسیار راحتی به ساحل و مراکز خرید لوکس کیش داشته باشید. فاصله هتل آریان کیش تا ساحل تنها ۴۰۰ متر است و با گذر از خیابان فردوسی کیش قابل دسترسی دارد. البته هتل آریان به جاهای دیدنی کیش که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم نیز، فاصله نزدیکی دارد:

  • تله کابین میکامال
  • شهربازی هایلند
  • مرکز تجاری کیش
  • پارک هنگام
  • پلاژ آقایان

هتل های 4 ستاره کیش رو به دریا در کجای جزیره قرار دارند؟

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مبادله ۲۳۸ میلیارد تومان برق در بورس انرژی
۹ مسئول دیگر در ستاد سعید جلیلی منصوب شدند
مخبر با حمید نوری دیدار کرد
آیت الله «مکارم شیرازی» به بیمارستان منتقل شدند
پخت ۵۰ هزار پرس غذای نذری طی روز عید غدیر در دره شهر
اقامه نماز باشکوه عید قربان در حرم امیرالمومنین(ع)
حجت الاسلام حاج علی اکبری: مشارکت حداکثری انسجام و قدرت ملی را افزایش می‌دهد
آماده‌باش اتمی ناتو علیه روسیه و چین
اراده ایران برای کمک به افغانستان برای گذر از چالش‌ها
یک نظامی اسرائیلی دیگر پس از بازگشت از جنگ غزه خودکشی کرد
زاکانی: شفافیت اصل اول بازار سرمایه است
اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری، امشب ساعت ۲۰ آغاز می‌شود
تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند
جان باختن ۱۴ تن از حجاج اردنی در مکه
بلینگام نسخه بازی خاص خودش را دارد
دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم
تشدید حملات حزب‌الله ما را به درگیری گسترده‌تر می‌کشاند
افشای یک اتفاق باورنکردنی در پاداش کارلوس کی‌روش!
توجه نکردن به هوش مصنوعی کشور را چهار سال عقب می‌اندازد
ترامپ، قطبی‌تر از بایدن
پیروزی بزرگ ایران برابر سوئد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top