تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/03/24 - 11:08
کد خبر: 507688

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از هفته آینده

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از هفته آینده

سازمان هواشناسی اعلام کرد: هفته آینده با توجه به رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، امروز (پنجشنبه، بیست و چهارم خردادماه) در برخی نقاط واقع در استان‌های شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز کشور، ارتفاعات استان‌های کرمان، یزد، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان در برخی ساعات به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک و بارش تگرگ رخ می‌دهد.

فردا (جمعه، بیست و پنجم خردادماه) همین شرایط در برخی نقاط شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس، بخش‌هایی از مرکز کشور، ارتفاعات استان‌های شمال و شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان شمال و شرق فارس و غرب یزد برقرار خواهد بود.

همچنین روزهای (شنبه، بیست و ششم خردادماه) و (یکشنبه، بیست و هفتم خردادماه) در برخی نقاط شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس، بخش‌هایی از مرکز کشور، ارتفاعات استان‌های کرمان، یزد، شمال و شرق فارس و شرق هرمزگان، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

روز (دوشنبه، بیست و هشتم خردادماه) در ارتفاعات استان‌های اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، کرمان، گیلان، مازندران، سمنان، البرز، تهران و ارتفاعات زاگرس مرکزی نیز در بعدازظهر رگبار پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

سه روز آینده در برخی نقاط شمال غرب، شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکزی کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و برخی نقاط جنوب کشور وزش باد، شدید می‌باشد که احتمال خیزش گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا دور از انتظار نیست و در سه روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان هم مواج خواهد شد.

آسمان تهران فردا نیمه ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و رگبار باران گاهی وزش باد شدید و احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و برای شنبه نیمه ابری و وزش باد گاهی رگبار باران در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اجماع؟! آیا قالیباف کنار می‌کشد؟/ شماره جدید خبرنامه کاغذی دانشجویان ایران منتشر شد +دانلود
اینترنت پرسرعت برای ۱۰۳۰۰۰ خانوار تهرانی
توصیه‌های طب سنتی برای رفع گرمازدگی و عطش در تابستان
خضریان: پزشکیان برنامه‌ای برای ادامه کشور ندارد/ هاشمی: مواظب صحبتت باش، پدر من اون دنیاست ممکنه بلایی سرت بیاد
هوای اصفهان در وضعیت خطرناک قرار گرفت
برپایی موکب دانشگاه امیرکبیر در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر
اعزام کارکنان شهرداری تهران به کربلا
دیدار نماینده ویژه سلطنت عمان با علی باقری
رشد ۱۳.۵ درصدی تولید برق ایران در دولت سیزدهم
پروانه فعالیت مراکز درمانی ناایمن پایتخت لغو می‌شود
حریق مجتمع تجاری در بلوار سجاد مشهد
بورس رشد کرد/ افزایش ۱۴ هزار و ۱۲۷ واحدی شاخص کل
پورمحمدی: من باید صدها بار شهید می‌شدم +فیلم
سخنرانی پزشکیان برای مسجد تقریبا خالی قرچک +فیلم
وضعیت واریز سود مرحله سوم سهام عدالت چه زمانی مشخص می‌شود؟
خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت در مراسم عید غدیر
دامنه نوسان نمادها به روال عادی برمی گردد
اعترافات افشاریان مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری را به دادسرا کشاند
دوربین ورزشی چیست؟
لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی
راهنمای جامع انتخاب و خرید لیوان کاغذی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top