تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/04/04 - 12:58
کد خبر: 508680

زاکانی در جمع کارآفرینان: جلوه اساسی جهش تولید با مشارکت مردم کارآفرینان هستند

زاکانی در جمع کارآفرینان: جلوه اساسی جهش تولید با مشارکت مردم کارآفرینان هستند

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: جلوه اساسی جهش تولید با مشارکت مردم، کارآفرینان و کارگران هستند زیرا آن ها با تمام وجود خود می‌سوزند و در این مسیر حرکت می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در اجتماع تلاشگران عرصه تولید و کارآفرینی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، گفت‌: انقلاب اسلامی آمد تا در کشور ما اشرافی گری پرونده اش بسته شود و اینکه قدرت در این مملکت جاری باشد.

وی افزود: ما امروز در نقطه ای قرار گرفته ایم که ملت ایران در مسیر مردم سالاری دینی گام بر میدارند و ضمام امور را بر کسانی می‌سپارند که خادم آن ها باشند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امروز یک فرصتی فراهم شد تا مردم در رده این شهید بزرگوار انتخابی داشته باشند، مسیری که شهید خدمت ایجاد کرد نباید با شهادت ایشان بسته شود.

زاکانی بیان کرد: عده ای هستند که می‌خواهند به گذشته برگردنند اما ما مردم باید مراقب باشیم فریب گفته های آن ها را نخوریم، همچنین مردم باید بعد از انتخاب نظارت داشته باشند تا ببینند گفته های فرد انتخاب شده عملی می‌شود.
وی تاکید کرد: باید سرمایه کشور عادلانه در میان مردم توزیع شود تا همگی بتوانند با آرامش خاطر زندگی کنند. 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: در جامعه ما  از گذشته تاکنون غده های سرطانی فسادی در برخی از فضاها نفوذ کردند اما  شهید رئیسی مبارزه با آن ها را آغاز کرد و در ادامه نیز راه ایشان باید ادامه دار باشد. 

زاکانی گفت: امروز باید به این توجه کرد که در کشور هم امکانات و هم خلاقیت و هم کارآفرینی و هم کارگران زحمتکش وجود دارند که می‌توانند گره های کشور را باز کند.
وی افزود: جلوه اساسی جهش تولید با مشارکت مردم کارآفرینان و کارگران هستند زیرا آن ها با تمام وجود خود می‌سوزند و در این مسیر حرکت می‌کنند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: امروز کشور نیاز به بازبینی دارد، ما در پیگیری های خودمان از گذشته تاکنون با مافیای فساد مبارزه کرده ایم که کار سختی بود اما باید با آن مبارزه می‌کردیم چون در راه شما مردم عزیز بوده است. 

زاکانی مطرح کرد: وقتی چشم بر حقیقت باز میکنیم و امکانی را به نام یارانه انرژی در نظر می گیرم تا همه مردم ایران از آن بهره مند شوند این برای عده ای سخت است، یارانه طلایی سبب می‌شود که مردم در سرمایه های کشور مشارکت کنند. 
وی افزود: خلق ثروت و دادن سر ریز آن به مردم نگاه غلطی است اما خلق ثروت و کارآفرینی و شریک مردم در ثروت نگاه درستی است که این نگاه امامین انقلاب بوده است. 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: سال 78 ما با پرونده ای مواجه شدیم که یک قرار داد گازی بود، در این قرار داد گازی مردم ایران 53 میلیارد دلار عدم نفع برد، همچنین قرار کرسنت با نگاه اول خلق ثروت ایجاد شد که هنوز کشور گرفتار مشکلات آن است و همه به دلیل یک کارگزار نادرست بود که نفع ملت را در نظر نگرفته بود و تمام این موارد اسنادش این موجود است.

زاکانی ادامه داد: این خان ها و خانچه ها در کشور هستند و زحمت شما مردم را ضایع و حق شما را می‌گیرند لذا باید حق مردم از این جماعت گرفته شود. 

وی ادامه داد: برخی توجه شان این است که بر مدار مردم به قدرت برسند اما ما نسبت به این امر حساس هستیم تا بتوانیم برای شما خدمت کنیم، مملکت امکانات کم ندارد اما تعارفات نمی‌گذارد این امکانات به شما برسد.

زاکانی تصریح کرد: در سال 94 قانون رفع موانع تولید را تصویب کردیم، ماده 20 آن به دولت اسبق گفته بود که آیین نامه ای را بنوسید تا کسانی که دهه 80 وام ارزی گرفته اند بیایند و بدهی خود را تصویب کنند اما وقتی بررسی کردیم، مشاهده کردیم که برخی از آن ها یارانه بگیر هستند لذا باید با آن ها برخورد جدی شود، این ها به توفیق نخواهند رسید اما ما هم باید دقت کنیم و نگذاریم که این طور اتفاقات در کشور پیش آید. 

وی افزود: در شهرداری بسیاری از سرمایه ها و امکانات را بازگرداندیم زیرا این ها همگی سرمایه های شما مردم است، یک روزی قبل ما اعتبار شهرداری 30 همت بود اما امروز و بعد از 33 ماه امکانات شهرداری ۱۵۰ همت است. 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: امروز زمینه کار، تلاش و کوشش در کشور فراهم است لذا کسی نباید سر گرسنه بر بالین بگذارد لذا با برنامه ریزی هایی که صورت داده ایم می‌توانیم مشکلات معیشتی مردم را حل کنیم. 

زاکانی گفت: یک ایده جدیدی در شهرداری پیدا شد و آن اینکه هر خانه بتواند مولد و یک کارخانه باشد لذا ما یک فضایی را درست کردیم تا بتوانیم در حوزه اقتصاد خانواده، سرمایه گذاری و به دنبال آن صنایع دستی که در منازل تولید می‌شود را گسترش دهیم. 

وی در ادامه افزود: سال 1400 پاکبان‌ها برای یک شیفت کار یک میلیون و هفتصد هزار تومان می گرفتند، امسال کف حقوق پاکبان دوازده میلیون و چهارصد هزار تومان است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در شهرداری طرحی ریختیم که پیمانکاران ابتدا حقوق کارگران را بدهند، اگر دیر بدهند از ضریب خود آنها کاسته می‌شود.
زاکانی اظهار کرد: امروز دیگر در دره فرحزاد معتاد متجاهر نمی بینید و دارد به 54 هکتار تفرجگاه تبدیل می شود. در میدان شوش و میدان هرندی و کوهسنگی هم معتاد نمی بینید و کمتر از 20 هزار نفر داخل کمپ هستند تا خوب شوند و به جامعه برگردند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید طوری راه را دنبال کرد که مرد در خانه شرمنده خانواده نباشد و یک خانم سرپرست خانوار به راحتی زندگی خود و فرزندش را اداره کند لذا آنچه که مردم رای بدهند برای همه ما با افتخار قابل قبول است بنابراین امروز روز تعیین سرنوشت است تا نگذاشت تفکر شهید رئیسی به فراموشی سپرده شود. 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نبایدهای انتخابات
نامزدهای جبهه انقلاب اجماع کنند تا راه شهید رئیسی ادامه داشته باشد
اگر نیاز به اجماع باشد، نامزدهای انقلابی باید به آن توجه کنند/ نامزد اصلح انقلابی نگاه ابزاری به مذاکره دارد
برجام برای ایران گران تمام شد/ ملت ایران نباید به عقب بازگردد/ نگاه تمدنی به حکمرانی و ولایت محوری شاخصه نامزد اصلح
نظر مداح مشهور در خصوص نامزد اصلح + عکس
فرصت آزمون و خطا نیست/ دلسوزان کشور در فکر اجماع باشند
رجانیوز اصل پیام توهین‌آمیز به عبدالحمید و اهل سنت را در کانال تلگرام منتشر کرد
گاف عجیب کانال مسعود پزشکیان درباره اهل سنت!
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح رای خود را به صندوق انداخت
۴۷۰ فعال رسانه‌ای استان بوشهر در پوشش انتخابات فعالیت دارند
حضور مردم پای صندوق رای نشان ارادت به شهید جمهور
برگزاری انتخابات در ۷۶ شعبه اخذ رای شهرستان گناوه
حضور گسترده مردم خراسان جنوبی در انتخابات
اجازه خلل امنیتی در برگزاری انتخابات آذربایجان غربی نمی دهیم
جهانگیری پس از شرکت در انتخابات چه گفت؟
این گزافه‌گویی است
فیلم| حضور سعید جلیلی پای صندوق رای
فیلم| پروژه دروغ
قالیباف برای شرکت در انتخابات در حرم عبدالعظیم حضور یافت
رهبر انقلاب: مردم در رأی‌دادن تردید نکنند
وحیدی: انتخابات با حضور ناظران مختلف در امنیت و سلامت برگزار خواهد شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top