تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/04/10 - 14:08
کد خبر: 509238

جلیلی در جمع بازاریان: برای ۱۷ معضل اصلی بازار برنامه داریم

جلیلی در جمع بازاریان: برای ۱۷ معضل اصلی بازار برنامه داریم

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در بازار تهران در جمع بازاریان، تأکید کرد: برای ۱۷ معضل اصلی بازار برنامه داریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در بازار تهران در جمع بازاریان، تأکید کرد: برای ۱۷ معضل اصلی بازار برنامه داریم.

سعید جلیلی در جمع بازاریان گفت: بازار قلب اقتصاد کشور است و ما به ویژه پس از مشکلات اقتصادی که برای مردم از سال ۹۷ ایجاد شده است، سه چهار جلسه مفصل با اصناف مختلف داشته‌ام تا به آنچه مانع کسب و کار و پیشرفت است جمع‌بندی شود.

وی افزود: با مشورت و گفت‌وگو با بازاریان و اصناف درباره ۱۷ موضوع به جمعبندی رسیدیم که اگر انشالله حل شود تحول مثبتی در بازار ایجاد و همه منتفع خواهند شد.

نامزد چهاردهمین دروه انتخابات ریاست جمهوری گفت: دستگاه‌هایی با پول بیت‌المال تحت عنوان دولت شکل گرفته تا به مردم خدمت کنند. مردم وقتی از جلوی این دستگاه‌ها رد می‌شوند باید احساس کنند که اینجا پناهگاهی است که قرار است پشتیبان من باشد نه اینکه بگویند خدا نکند سروکارمان به فلان اداره بیفتد.

جلیلی عنوان کرد: دستگاه‌هایی با پول بیت‌المال تحت عنوان دولت شکل گرفته تا به مردم خدمت کنند. مردم وقتی از جلوی این دستگاه‌ها رد می‌شوند باید احساس کنند که اینجا پناهگاهی است که قرار است پشتیبان من باشد نه اینکه بگویند خدا نکند سروکارمان به فلان اداره بیفتد.

جلیلی در ادامه با بیان اینکه بهبود وضع اقتصادی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ما است، تصریح کرد: ما برنامه‌های کلان و جزئی برای بهبود معیشت مردم در نظر گرفته‌ایم و در مورد این مساله در مناظره‌های تلویزیونی توضیح دادم.

جلیلی مطرح کرد: وضع معیشتی و اقتصادی مردم با برنامه‌های مدونی که تنظیم کرده‌ایم، بهتر می‌شود؛ من همه مردم ایران را دوست دارم و برای آنها آرزوی آرامش و خوشبختی دارم. بنابراین شرایط اقتصادی را درک می‌کنم و برنامه مدونی دارم که قابلیت اجرایی دارد.

وی با بیان اینکه مساله امروز ما اقتصاد و معیشت مردم است، تاکید کرد: ما به این موضوع واقف هستیم و به محض شروع به کار دولت چهاردهم مردم بهبود وضعیت اقتصادی را حس می‌کنند چراکه من از همین قشر مردم هستم و شرایط آنها را درک می‌کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: من به آقای پزشکیان احترام می‌گذارم اما امروز مردم باید انتخاب کنند که کدام مسیر برای کشور مناسب است: بهبود وضعیت اقتصادی و جهش اقتصادی یا بازگشت به دورانی که اقتصاد کشور به برجام گره خورده بود.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام ستاد انتخابات، «مسعود پزشکیان» ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رأی و «سعید جلیلی» با ۹ میلیون ۴۷۳ هزار ۲۹۸ رأی داشتند که با توجه به اینکه هیچ یک از نامزدها در مرحله اول موفق به کسب اکثریت مطلق آراء نشدند، انتخابات به دور دوم می‌رود.
بر اساس ماده ۶۷ قانون انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت انتخاباتی در مرحله دوم از زمان اعلام رسمی نتایج قطعی آراء مرحله اول شروع و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رأی مرحله دوم ادامه خواهد یافت. 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعلام حمایت حزب مؤتلفه از جلیلی
انفجار در ازمیر ترکیه
استقلال منتظر حسینی می‌ماند؟
هر کس به محیط زیست احترام نگذارد آدم نیست
انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی ممنوع است
حمایت از جلیلی بر همه ما فرض واجب است
هزینه احداث هر کیلومتر مترو ۳ هزار میلیارد تومان
علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شد
کمپین‌های انتخابات در دور دوم
دلیل حضور عبدی در باشگاه پرسپولیس چه بود؟
قانونی که رئیس ستاد پزشکیان "به‌ضرر ملی" می‌خواند، چیست؟
گردهمایی اساتید درس معارف دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد
احتمال تمدید ستاره‌های سپاهان با خروج مورایس!
۲۰ تیر؛ اولین جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند
آخرین جزئیات از تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی
ملت ایران آزمون بزرگ دیگری در جمعه آینده پیش‌ِرو دارد
هوای تهران ناسالم شد
حسینیه معلی از ابتدای محرم پخش می شود
چرا مناظره زنده جلیلی و پزشکیان مهم است؟
تذکر نماینده مجلس به مسعود پزشکیان +فیلم
هشدار هواشناسی به کشاورزان کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top