تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/04/11 - 00:56
کد خبر: 509278

جلیلی: دستمزد کارگران و کارمندان باید متناسب با شرایط زندگی و تورم باشد

جلیلی: دستمزد کارگران و کارمندان باید متناسب با شرایط زندگی و تورم باشد

سعید جلیلی با اشاره به اینکه دستمزد کارگران و کارمندان باید متناسب با شرایط زندگی و تورم باشد، گفت: قول‌های که شهید رییسی داده است باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سعید جلیلی شامگاه یکشنبه در جمع هوادارانش در میدان امیر چخماق یزد حاضر شد با بیان اینکه اگر می‌گوئیم یک جهان فرصت می‌تواند یک ایران جهش داشته باشد بهترین گواه آن یزد است، افزود: یزدی‌ها در طول تاریخ پر افتخار ایران توانسته‌اند آن جایگاه فاخر و نقش پرشکوه را برای خود رقم بزنند.

وی اظهار کرد: اینها که میگویم تعارف نیست؛ از آن قنات‌های اعماق زمین تا آن بادگیرهای سر به آسمان کشیده نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از هر فرصتی استفاده حداکثری کرد.

جلیلی با اشاره به اینکه در حال حاضر با دو رویکرد مواجه هستیم گفت: یک رویکرد استفاده از حداکثری از سرمایه‌های مادی و معنوی است.

وی با اشاره به اینکه این روزها می‌شنوید که عده‌ای ضعف‌ها را لیست می‌کنند که بعضی از آنها درست و برخی دیگر نادرست است، گفت: ضعف را با ضعف نمی‌توان برطرف کرد بلکه با قدرت برطرف می‌شود.

جلیلی ادامه داد: ما باید فرصت‌های خود را بشناسیم و برای آن برنامه داشته باشیم و با همت و خلاقیت این مسیر را دنبال کنیم تا روز به روز جهش، پیشرفت و تعالی مملکت رقم بخورد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: کسانی بودند می‌گفتند به ما رأی بدهید تا برویم چنان توافقی امضا کنیم تا هم سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد. نتیجه چه شد؟

جلیلی اضافه کرد: شما که رفتید توافق کردید، امتیاز دادید و هر چه که خواستند انجام دادید اعتراف خود آنها است که ۱۵ بار آژانس گزارش داد ایران همه تعهداتش را انجام داده است بعد طرف مقابل به تعهداتش عمل نکرد و کلاً از توافق خارج شد شما گفتید خب ما برنده شدیم چون او اخلاق را باخت.

راه شهید رئیسی را ادامه می‌دهیم

وی با بیان اینکه سال جنگ را به این ملت تحمیل کردند که همه دنیا به آن اعتراف کردند که جنگ با صدام نبود، گفت: همین چهار هزار شهید این استان به خوبی گواهی می‌دهند که چه کسانی سخت‌ترین جنگ را به این ملت تحمیل کردند؟

جلیلی ادامه داد: یکی از کشورهای منطقه اعلام کرد که در جنگ ۳۰ میلیارد دلار به عروسکی مثل صدام کمک کردند اما موفق نشدند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ملت ما ایستاد و از آرمان‌ها، منافع و حقوق خود دفاع کرد.

جلیلی با بیان اینکه انقلاب به قله‌ها نگاه می‌کند، ادامه داد: تفکر انقلابی به حداقل‌ها راضی نیست بسیاری از مشکلات را اگر بخواهیم برطرف کنیم با استفاده حداکثری از فرصت‌ها انجام می‌گیرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: دانشمندان این نسل متخصص و ظرفیت‌های بزرگی که امروز وجود دارد و فرصت‌هایی چون معدن، گردشگری، گردشگری سلامت، صنایع دستی، دامداری که در استان یزد وجود دارد امروز با این سرمایه‌های بزرگ نمی‌تواند یک جهش بزرگ در کشور ایجاد کند؟ می‌شود در صورتی که هر روستا یک سلول جهش کشور شود و به حداقل‌ها اکتفا نشود.

دشمن در برابر قدرت ایران غلطی نمی‌تواند بکند

وی ادامه داد: دشمنی که سال ۴۲ به ایران اجازه‌ای برای صحبت در رابطه با رژیم صهیونیست نمی‌داد؛ حالا وقتی جسارتی به ملت ایران کرد ۱۰۰ ها موشک به سمت رژیم صهیونیست شلیک شد و هیچ غلطی نتوانست بکند.

وی ادامه داد: ملت ایران در عرصه‌های مختلف حضور دارد لذا دشمنانی چون آمریکا، رژیم صهیونیستی برخی کشورهای اروپایی با همه توانش علیه گروه حماس در یک منطقه کوچک به کار بسته و هیچ غلطی نتوانستند بکنند بعد عده‌ای ملت ما را از جنگ می‌ترسانند.

جلیلی گفت: ملتی که با قدرت امروز ایستاده است و موجب آرامش، صلح و ثبات نه تنها در کشور و بلکه در منطقه شده است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: امروز ملت ما در عرصه فناوری در مرزهای دانش جوانانش فعالیت می‌کنند و برای دولت تولید قدرت می‌کنند.

جلیلی با تأکید بر اینکه وضع دستمزد کارگران و کارمندان باید با شرایط زندگی و تورم کشور متناسب شود، افزود: قول‌های که شهید رئیسی داده است باید با جدیت دنبال شود و راه شهید رئیسی را ادامه دهیم.

وی افزود: برای ایجاد شغل و ارزآوری کشور باید تلاش صورت گیرد مهم‌تر از شغل امنیت شغلی است اگر ما صحبت از کشاورزی، صنعت و آب می‌کنیم وظیفه دولت است تا الزامات چنین پیشرفت‌هایی در کشور فراهم کند که باید در یک برنامه ریزی دنبال شود.

جلیلی ادامه داد: یک جهان فرصتی که در اختیار ملت ما قرار دارد نتیجه آن یک ایران جهش آن هم با ایفای نقش پر شکوه هر ایرانی خواهد بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سقوط یک فروند هواپیما در فرانسه
ترکیه پس از ۴ سال از ایران نفت وارد کرد
زاکانی: فردی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه شهید رییسی باشد
جلیلی: دستمزد کارگران و کارمندان باید متناسب با شرایط زندگی و تورم باشد
پزشکیان در مناظره حضور خواهد داشت
۶ مصدوم بر اثر ریزش ساختمان نیمه کاره در پرند
اسماعیلی: شهید رییسی به حضرت معصومه(س) ارادت ویژه ای داشت
کشور ما یک جهان فرصت در اختیار دارد
چهلم شهادت رییس جمهور شهید و شهدای خدمت در قم +فیلم
انگلیس نیمه اول را به اسلواکی باخت
شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان
حضور سعید جلیلی در زورخانه شهدای کن
همگی وظیفه داریم از جلیلی حمایت کنیم
اعلام حمایت حزب مؤتلفه از جلیلی
انفجار در ازمیر ترکیه
استقلال منتظر حسینی می‌ماند؟
هر کس به محیط زیست احترام نگذارد آدم نیست
انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی ممنوع است
حمایت از جلیلی بر همه ما فرض واجب است
هزینه احداث هر کیلومتر مترو ۳ هزار میلیارد تومان
علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top