تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/04/11 - 00:59
کد خبر: 509279

زاکانی: فردی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه شهید رییسی باشد

زاکانی: فردی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه شهید رییسی باشد

علیرضا زاکانی گفت: فردی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه شهید رییسی باشد چرا که نمی‌خواهیم نظام جمهوری اسلامی به عقب برگردد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، علیرضا زاکانی شامگاه یکشنبه در گردهمایی جبهه انقلابی‌ها، رأی اولی‌ها و اقشار مختلف مردم در مسجد علی ابن ابیطالب اراک، اظهار کرد: فردی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد چرا که نمی‌خواهیم نظام جمهوری اسلامی به عقب برگردد.

وی افزود: راه دولت خدمت در آینده مسیر دولت شهید رئیسی و مبارزه قاطع با فساد، تبعیض و فقر است.

زاکانی تاکید کرد: به دنبال تشکیل دولت خدمت هستیم، دولتی که مشکلات را شناسایی و با بهره گیری از ظرفیت داخلی، تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و شرایط را برای تحولات بزرگ در کشور ایجاد کند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: این مهم با مشارکت مردم محقق می‌شود و باید اذعان کرد در دولت شهید رئیسی اقتصاد مردمی به درستی پیاده سازی شد.

زاکانی با اشاره به وضعیت واحد تولیدی هپکوی اراک گفت: مشکلات شرکت هپکو در شهید رئیسی رفع و تولید مجدد احیا شد.

وی گفت: در دولت خاتمی و روحانی مشکلات اقتصادی بسیار زیاد بود و اکنون نیز هدف این است که با خانه نشین کردن قشر محروم و ضعیف جامعه ساختار اقتصادی جامعه را اصلاح کنند که پذیرفتنی نیست.

زاکانی گفت: اکنون در شرایطی قرار داریم که باید دست به انتخاب بزنیم و مردم سالاری دینی هدیه جمهوری اسلامی است و تعیین سرنوشت کشور موهبت الهی برای مردم است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۲ گزینه برای انتخاب وجود دارد که داری عقبه و پیشینه هستند، افزود: یکی از گزینه‌ها حدود ۳۲ سال مملکت را در اختیار داشت و عمده شرایطی که امروز بر جامعه حادث شده میراث آنهاست و اساس کار آنها بر مدار مخالفت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و عدم تمکین از امامین انقلاب بود.

زاکانی گفت: خط قرمز من فساد است و باید با هر فرد مفسد مقابله شود و اکنون ملت تصمیم گرفتن حق خود را بگیرد و ملت باید با انتخاب درست اجازه ندهند حقشان را بگیرند.

حامی سعید جلیلی گفت: باید تصمیم و استدلال درست مردم باید با آگاهی پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و نامزد اصلح و نامزد مطلوب انقلاب را انتخاب کنند و باید اذعان کرد تنها پای صندوق رأی رفتن کافی نیست بلکه باید برای افزایش مشارکت در انتخابات تا روز موعود تلاش شود.

زاکانی گفت: کسی را برگزینید که معتقد به انقلاب و شعارهای آن باشد و کسی انتخاب شود که آگاهی کامل داشته باشد و با همه وجود در صحنه باشد و اجازه ندهیم فساد و مفسد در جامعه سر خود را بالا بگیرد.

وی تاکید کرد: به لطف الهی دولت شهید رئیسی با فساد مبارزه کرد و این مسیر با همراهی مردم محقق می‌شود و این مهم باید مورد توجه ویژه باشد که تحریم با التماس رفع نمی‌شود.

حامی سعید جلیلی ادامه داد: امروز دشمنان به این ملت التماس می‌کنند اما دیروز شما به دشمنان ملت التماس می‌کردید، شما نماینده مردم نبودید که در مقابل دشمن زانو زدید، اعلام می‌کنند برجام نظر مقام معظم رهبری بود در حالی که مذاکره نظر رهبر معظم انقلاب بود.

زاکانی گفت: اکنون راه شهید رئیسی یعنی راه بندگی خدا و تبعیت از ولی و امام جامعه و راه نوکری و خدمت به مردم و راه مقابله با زیاده خواهی دشمن و راه کمک به دوستداران انقلاب اسلامی است که در مقابل ما قرار دارد.

وی اضافه کرد: سه سال شهید پرچم ایران را در جهان بلند کرد اما امروز می‌خواهیم دست به انتخابات بزنیم بنابراین باید هوشیار باشیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سقوط یک فروند هواپیما در فرانسه
ترکیه پس از ۴ سال از ایران نفت وارد کرد
زاکانی: فردی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه شهید رییسی باشد
جلیلی: دستمزد کارگران و کارمندان باید متناسب با شرایط زندگی و تورم باشد
پزشکیان در مناظره حضور خواهد داشت
۶ مصدوم بر اثر ریزش ساختمان نیمه کاره در پرند
اسماعیلی: شهید رییسی به حضرت معصومه(س) ارادت ویژه ای داشت
کشور ما یک جهان فرصت در اختیار دارد
چهلم شهادت رییس جمهور شهید و شهدای خدمت در قم +فیلم
انگلیس نیمه اول را به اسلواکی باخت
شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان
حضور سعید جلیلی در زورخانه شهدای کن
همگی وظیفه داریم از جلیلی حمایت کنیم
اعلام حمایت حزب مؤتلفه از جلیلی
انفجار در ازمیر ترکیه
استقلال منتظر حسینی می‌ماند؟
هر کس به محیط زیست احترام نگذارد آدم نیست
انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی ممنوع است
حمایت از جلیلی بر همه ما فرض واجب است
هزینه احداث هر کیلومتر مترو ۳ هزار میلیارد تومان
علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top