تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/04/13 - 14:30
کد خبر: 509582

جلیلی در جمع مردم کرمانشاه: شهید رئیسی فرصت هارا معطل نگذاشت

جلیلی در جمع مردم کرمانشاه: شهید رئیسی فرصت هارا معطل نگذاشت

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم کرمانشاه گفت: شهید رییسی عزیز وقتی که توسط شما مردم انتخاب شد فرصت ها و ظرفیت هارا معطل نگذاشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع حامیانش در استان کرمانشاه گفت: عزیزان من ما ما امروز در آستانه یک تصمیم مهم و سرنوشت ساز هستم؛ یک انتخاب بزرگ.
آن انتخاب چیست؟

وی ادامه داد: انتخاب اینکه ملت ما و کرمانشاه عزیز ما آیا با همه توانمندی و فرصت هایی که دارد قرار است در چهار سال آینده چه مسیری طی شود؟

جلیلی اظهار داشت: ما فراموش نمی‌کنیم در سال های ۹۲ تا ۹۶ همین استان عزیز که سرشار از فرصت است رتبه اول بیکاری را داشت. ۲۲ درصد نرخ بیکاری بود. استانی که به پهلوانی و جوانمردی مشهور است. این همان رفتاری بوده که متأسفانه در همین دهه گذشته ۲۲ درصد بیکاری داشته است. همان نگاه آمده که می‌گوید برنامه‌ای نداریم.

این نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد: شهید رئیس وقتی انتخاب شد، حرکت را شروع کرد و مردم خوشحال شدند. در همان سال‌ها به استان کرمانشاه آمدم. آن چیزی که می‌دیدیم دریایی از ظرفیت بود که همه قابلیت‌های اقتصادی و ترانزیتی دارد. این استان قرن‌ها میزبان زائران بوده است. پس چنین استانی با چنین سرمایه‌هایی چرا دربرگیرنده این مشکلات است.

وی افزود: ما فرصت جوان و نوجوان و مرد و زن کرمانشاهی را داریم که می‌تواند به بهترین شکل از پس مشکلات بربیاید. این استان نشان داده که در همه دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حماسه آفرید. مردم ما عظمت این استان را فراموش نمی‌کنند. این استان ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرد. 

وی ادامه داد: اما آیا این جوان شما در کرمانشاه آیا نمی‌تواند در عرصه اقتصادی و عرصه‌های گوناگون حماسه ایجاد کند؟

جلیلی افزود: ما نباید به حداقل‌ها اکتفا کنیم. اگر صحبت از جمهوری اسلامی می‌کنم، پس همه مردم باید پای کار باشند و بتوانند در سرنوشت و پیشرفت کشورشان سهم داشته باشند. کشور ما در شرایطی است که یک جهان فرصت دارد.

این نامزد انتخاباتی گفت: پس ثمره این جهان فرصت باید یک کرمانشاه جهش باشد و این را می‌توان انجام داد. وقتی هر فرد شما همانند جبهه، نسبت خود را با این جریان تعریف کنند، قطعاً آن موفقیت بزرگ شکل می‌گیرد. آن گاه دشمنان شما نمی‌توانند یک نگاه چپ با شما کنند. آیا همه مردم ما نمی‌توانند این نقش را ایفا کنند؟ این‌ها همه می‌توانند به شرطی که نگاه ما نگاه به آینده است و نگویی اگر فلان توافق نشود نمی‌توان کاری کرد.

وی در ادامه مطرح کرد: هزاران میلیارد تومان در این سال‌ها تسهیلات داده شاه اما درصد زیادی از مردم ما هنوز نتوانسته‌اند تسهیلات بگیرند. پس مردم ما باید بتوانند از این تسهیلات در جمهوری اسلامی استفاده کنند. مردم ما نشان داده‌اند که همیشه پای کار هستند اما انتظار دارند بعد از انتخابات هم به فکر آنها بود. 

وی با بیان اینکه هر روستا باید به یک سلول جهش کشور تبدیل شود، ادامه داد: ما ۴۰ هزار روستا داریم پس اگر از جهش حرف می زنیم، می‌توانیم کارهای زیادی برای پیشرفت کشور انجام دهیم.

وی افزود: ما با قدرت با همه فسادها مبارزه می‌کنیم. ما امروز دو انتخاب داریم. کشور در آن هشت سال افت داشت. پس باید سعی کنیم که برای پیشرفت، هر آن‌چه در توان داشته باشیم انجام دهیم. هر جوان کرمانشاهی می‌تواند یک صادر کننده موفق باشد.

این نامزد انتخاباتی ادامه داد: اگر بخواهیم از یک جهان فرصت به یک ایران جهش برسیم، پس باید به حداقل‌ها اکتفا نکنیم و به امید خدا با انتخاب شما ملت عزیز، برای پیشرفت انقلاب اسلامی کار کنیم. این اقتدار باید ادامه پیدا کند.

قدرتی که به واسطه امام راحل، رهنمودهای رهبری و خون شهدا است. باید به قله برسیم و آن روز دیر نیست و همان طور که نشان دادیم باید کاری کنیم که جوان ایرانی در همه بخش‌ها به عالی‌ترین رتبه‌های جهانی برسد؛ استانی که در جوار عراق است  می‌توانند بهترین ظرفیت‌ها را داشته باشد. 

وی ادامه داد: امیدوارم با پیشرفت و جهش نشان دهیم که ایران همواره برای پیشرفت قدم برداشته است. همان گونه که رزمندگان از انقلاب دفاع کردند، پس ما هم می‌توانیم و امیدواریم با حضور شما یک جهان فرصت و یک کرمانشاه جهش را فراهم کنیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روزگار بهتر کارگران با رئیس جمهوری جلیلی
حمایت مرکز دانشجویی حقوق بشر ایران از جلیلی
آزاد شدن بشیر بی‌آزار بعد از یک ماه بازداشت غیرقانونی
تکذیب حمایت ستادهای قالیباف از پزشکیان
دعوت محسن رضایی از «جامعه لر» برای رأی به جلیلی در انتخابات
تفاوت توزیع ۱۶۰ میلیون سبد معیشت در دولت سیزدهم با ۱۵ میلیون سبد در دولت روحانی
جبران عقب‌ماندگی ۱۰ ساله ایران در ۳ سال به روایت صندوق بین‌المللی پول
تجارت خارجی کشور در سه ماه امسال به ۴۰ میلیارد دلار رسید
جزئیات سفر مخبر به قزاقستان
واکنش سخنگوی دولت به نمایش نمودار تورم در مناظره انتخاباتی
خزعلی: تسهیلات مشاغل خانگی در دولت سیزدهم ۲۵ برابر شد
رئیس بنیاد شهید: آزمون استخدام ۳۱ هزار فرزند شهید برگزار شد
نطق زنده پزشکیان و جلیلی امروز از تلویزیون پخش می‌شود
سخنگوی دولت: اجلاس سران شانگهای در قزاقستان برگزار خواهد شد
رهبر انقلاب: کسانیکه پیشرفت کشور و اسلام را دوست دارند با حضورشان در انتخابات آن را نشان دهند
وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران
هشدارهای انتخاباتی پلیس فتا به مردم
بیانات مهم رهبرانقلاب درباره مرحله دوم انتخابات +فیلم
مدافع سپاهان استقلالی شد
احتمال تعویق دیدار سوپرجام فوتبال ایران
پادشاه عربستان در دولت جدید به ایران می ‌آید + جزئیات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top