تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/04/13 - 16:30
کد خبر: 509605

حمایت مرکز دانشجویی حقوق بشر ایران از جلیلی

حمایت مرکز دانشجویی حقوق بشر ایران از جلیلی

مرکز دانشجویی حقوق بشر ایران‌ در پیامی از کاندیداتوری جلیلی در انتخابات حمایت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، موسسه صلح زیبا، مرکز دانشجویی حقوق بشر ایران‌ در پیامی از کاندیداتوری جلیلی در انتخابات حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است:

امروز و پس از شهادت رئیس جمهور محبوبمان شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی لحضاتی حساس و سخت را با هم تجربه میکنیم. پرسشی که ذهن همه ما را درگیر میسازد آن است که چه کسی می تواند کشور را در این لحظه خطیر از خطر آشفتگی و بی‌عملی برهاند و با ارائه برنامه ای جامع در تمام سطوح، گره های در هم پیچیده اقتصاد، فرهنگ و دیپلماسی پیش‌روی کشور را با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های مردمی و نخبگانی باز کند.

مدیریت کشور عرصه آزمون و خطا نیست و امروز شرایط به گونه ایست که ما هیچ فرصتی برای آزمون و خطای ایده‌های نسنجیده و یا تعلل در اتخاذ تصمیم‌های درست و بهنگام نداریم حل نشدن یا تشدید منازعه‌های داخلی و چند پاره شدن ظرفیتهای حل مسئله و تصمیم‌گیری در کشور آتشی در انبار فرصت‌های پیش روست و می‌تواند کشور را چند دهه عقب بیندازد امروز نیاز به مدیری که اولویت خود را تامین منافع مردم بر اساس منویات و سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری بداند بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

شکاف‌های اجتماعی و تضادهای سیاسی در چندسال اخیر که به موجب حرکات جریانات مخالف و برانداز پررنگتر شده است، نیازمند اجماع سازی ملی برای کم نمودن شکاف بین مردم و دولت است. دولت اجماع ساز باید شکاف‌ها را ترمیم کند، مسئولیت حل مشکلات را بپذیرد و در این راه از توان تمام نخبگان، متخصصان و شایستگان کشور بهره گیرد.

موسسه بین المللی صلح زیبا در انتخابات سال 1400 با تشکیل ستاد صلح بعنوان تنها ستاد مردمی رسمی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی(ره) در بیش از 30 استان کشور با کارویژه اقشار، اقلیت ها و احزاب؛ ستاد فعال دایر نمود. لذا با عنایت به لزوم مشارکت حداکثری و ادامه دادن راه رئیس جمهور شهید اعلام می‌کنیم با تمام ظرفیت‌های استانی خود در روزهای باقیمانده در راستای افزایش مشارکت فعال خواهیم بود. بدیهی است ستاد صلح تلاش می‌کند در امتداد خود نمایان‌گر بازنمایی خواست‌های مردم در دولت چهاردهم باشد.

لذا تمام دفاتر استانی موسسه صلح زیبا و ستادهای صلح در سراسر کشور، ضمن احترام به دیگر نامزد محترم ریاست جمهوری به این نتیجه رسیدند که در شرایط امروز کشور جناب آقای دکتر سعید جلیلی نامزد اصلح در انتخابات پیش رو هستند و می‌توانند با ایجاد اجماع و همدلی، از تمام ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی کشور برای ایجاد یک جهان فرصت، یک ایران جهش در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی استفاده کند.

امید داریم با مشارکت فعال و گسترده ملت شریف و موقعیت شناس ایران اسلامی در انتخابات روز 15 تیر ماه، دولتی مسئولیت پذیر با توان حل مسائل پیش روی کشور استقرار یابد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مراسم دانش آموختگی دانشجویان علوم پزشکی +عکس
دست‌خط حاج محمود کریمی در مورد انتخابات +عکس
زمان واریز سود سهام عدالت متوفیان
واریزی جدید برای بازنشستگان تامین اجتماعی
حمایت ۷۰۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور از جلیلی در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری
خانواده فوتبال روز جمعه حماسه آفرین خواهد شد
نقش واحدهای بین‌الملل دانشگاه‌ها در تولید محتوای علمی و پژوهشی
نوری همدانی: مردم با انتخاب فرد اصلح عظمت ایران اسلامی را به نمایش بگذارند
پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران منتقل شد
رزرو محل پارک خودرو از طریق موبایل
دیدار تولیت ، مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری با رهبر معظم انقلاب +عکس
روزگار بهتر کارگران با رئیس جمهوری جلیلی
حمایت مرکز دانشجویی حقوق بشر ایران از جلیلی
آزاد شدن بشیر بی‌آزار بعد از یک ماه بازداشت غیرقانونی
تکذیب حمایت ستادهای قالیباف از پزشکیان
دعوت محسن رضایی از «جامعه لر» برای رأی به جلیلی در انتخابات
تفاوت توزیع ۱۶۰ میلیون سبد معیشت در دولت سیزدهم با ۱۵ میلیون سبد در دولت روحانی
جبران عقب‌ماندگی ۱۰ ساله ایران در ۳ سال به روایت صندوق بین‌المللی پول
تجارت خارجی کشور در سه ماه امسال به ۴۰ میلیارد دلار رسید
جزئیات سفر مخبر به قزاقستان
واکنش سخنگوی دولت به نمایش نمودار تورم در مناظره انتخاباتی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top