تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/04/18 - 14:00
کد خبر: 510146

شکست راهبردهای ضدانقلاب با مشارکت ۵۰ درصدی

شکست راهبردهای ضدانقلاب با مشارکت ۵۰ درصدی

حضور نزدیک به ۵۰ درصدی ایرانیان در پای صندوق‌های رای شکست راهبردهای ضدانقلاب و دشمنان برای انتخابات را رقم زد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روانشناسان معتقدند یک خبر تلخ و ناخوشایند، موجب ایجاد بسیاری از اتفاقات منفی در درون بدن می‌شود و تاثیر آن بر روح روان حتی می‌تواند باعث افسردگی و بیماری های روانی هم شود. این موضوع زمانی شدت بیشتری می‌گیرد که یک فرد برای رسیدن به یک هدف مدتها برنامه ریزی، تلاش و هزینه کرده ولی زمانی که منتظر شنیدن خبری است که برای آن تلاش و هزینه کرده، یکدفعه با یک خبر تلخ مواجه می‌شود.

این دقیقا توصیفی است از حال روز ضدانقلاب و عناصر وابسته به منافقین و سلطنت طلبان، بعد از مشاهده صفوف به هم پیوسته مردم در پای صندوقهای رای از رسانه‌های داخلی و خارجی و اعلام آمار مشارکت حدود ۵۰ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری.

پیش بینی ضدانقلاب، عناصر تجزیه طلب و جریان دنباله‌روی محمدرضا پهلوی پیش از انتخابات این بود که تنها ۸ درصد از مردم ایران پای صندوق رای حاضر خواهند شد و در برنامه های مختلف هم این مطلب را تکرار می‌کردند و درباره آن تحلیل می‌دادند.

ایام منتهی به انتخابات رسانه‌ها و جریان‌های ضدانقلاب و معاند به شدت برای کاهش مشارکت در انتخابات تلاش کردند. دشمنان در مسیر ناامیدکردن مردم از حضور در انتخابات راه های مختلفی را امتحان کردند. یکی از راهبردهای آنان این بود که صحت و سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند و اینگونه القا کنند که گزینه مورد نظر حاکمیت از پیش انتخاب شده است.

راهبردهای دشمن برای کاهش مشارکت

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره راهبردهای ضدانقلاب و معاندین می‌گوید که « راهبرد اول آن‌ها بحث تحریم انتخابات و راهبرد دوم هم، بحث نفوذ در ستادهای انتخاباتی کاندیداها بود.

راهبرد سوم هم تلاش برای ایجاد دوقطبی سازی‌های کاذب و راهبرد چهارم هم این بود که بتوانند به واسطه نفوذی که در ستادها انجام می دهند و تشدید دوقطبی سازی‌ها، کشور را ملتهب کرده و جامعه را دچار شکاف و تقابل کند.

میراحمدی تاکید می‌کند که راهبرد نهایی و پنجم دشمنان و معاندین هم  طرح مسئله تقلب  و تکرار  حادثه تلخ سال ۸۸ بود‌.

استفاده از گروه‌های تروریستی

دشمنان برای اینکه بتوانند به اهداف خود برای کاهش مشارکت دست یایند، حتی از گروه‌های تروریستی هم بهره گرفتند و قرار بود با اقدامات تروریستی ماتع حضور مردم در پای صندوق‌های رای شوند اما با رصد دقیق توسط نیروهای امنیتی کشور در ایام انتخابات دستگیر می‌شوند.

رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور در این باره می‌گوید: اینها برنامه‌ریزی کرده بودند که در زمان برگزاری انتخابات با انجام عملیات‌های تروریستی بتوانند یک فضای ناامنی را در کشور حاکم کنند و مردم را نگران و مرعوب کرده تا از حضور آنها در پای صندوق‌های رأی جلوگیری کنند.

شکست راهبردهای ضدانقلاب و دشمن

حضور نزدیک به 50 درصدی ایرانیان در پای صندوق‌های رای شکست راهبردهای ضدانقلاب و دشمنان برای انتخابات را رقم زد. آنهایی که گمان می‌کردند با تلاش‌ها و هزینه‌هایی که انجام داده‌اند مشارکت در انتخابات ایران قطعا زیر 20 درصد خواهد بود با دیدن آمار حضور مردم در پای صندوق‌های رای، محکم‌تر از گذشته سیلی خوردند.البته این باعث نخواهد شد که دشمنان دست از اقدامات خود بردارند و در آینده نیز با توطئه‌های جدید به صحنه خواهند آمد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تبریک اعضای انجمن زنان مدیریت شهری کشور به رئیس جمهور منتخب
بایدن: من بهترین گزینه برای شکست ترامپ هستم!
تعویض پرده کعبه +عکس
دادگاه رسیدگی به پرونده شهدای غواص +عکس
دیدار پورمحمدی، عارف و مرندی با رئیس جمهور منتخب
گردهمایی کودکان عاشورایی در سراسر کشور
خسارت ۹ هزار میلیارد ریالی سیل و تگرگ در آذربایجان‌ شرقی
"میدان کتاب" تقاطع هوشمند می‌شود
واکنش مظفری زاده به احتمال خرید بیرانوند: می‌خواهیم در سکوت و آرامش نفرات را جذب کنیم
درویش: کیفیت فوتبال ما رشد نکرده ولی قیمت‌ها ۲-۳ هزار درصد بالا رفته!
برنامه‌ریزی وزارت علوم برای صدور گواهینامه استادی
جزئیات مصاحبه متقاضیان بورسیه کارشناسی ارشد اعلام شد
مخبر: دولت در برگزاری انتخابات بی‌طرفی را به‌طور کامل رعایت کرد
آغاز دور جدید فرآیند ثبت نام خودروهای وارداتی
تامین ۱۹.۳ میلیارد دلار ارز برای واردات در سال جاری
شاخص بورس تهران امروز ۵۱۳۴ واحد افت کرد
زمان عرضه بلیت اتوبوس‌های اربعین‌
تکذیب ادعاهای مطرح شده درباره جلسات سه نفره توسط عضو ستاد جلیلی
۸۲۰کیلومتر بزرگراه امسال تحویل مردم می‌شود
۵۵۰ نقطه کشور به سامانه هشدار سیل مجهز شد
دولت چهاردهم مسیر سوددهی شرکت‌های تأمین اجتماعی را دنبال کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top