تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/05/08 - 08:47
کد خبر: 512121

با راه اندازی سامانه هوشمند؛

تسهیل در بازپرداخت اقساط وام و سایر بدهی‌های دانشجویان علوم پزشکی

تسهیل در بازپرداخت اقساط وام و سایر بدهی‌های دانشجویان علوم پزشکی

رئیس صندوق رفاه وزارت بهداشت از راه اندازی سامانه هوشمند برازی بازپرداخت اقساط وام و سایر بدهی‌های دانشجویان علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ باتوجه به الزام قوانین بالادستی به هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات که به صورت جدی در دولت شهید رئیسی و توسط وزارت ارتباطات پیگیری شد، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت نیز اقدامات گسترده‌ای در این زمینه به عمل آورده است.

علی اکبرمحمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، در رابطه با اقدامات انجام شده در این زمینه اظهار کرد: در راستای الزامات در قوانین مبنی بر حذف اسناد کاغذی و الکترونیکی شدن امورو همچنین هوشمندسازی ارائه خدمات، سایت جدید صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت جهت افزایش کیفیت خدمات و سهولت کاربری دانشجویان طراحی گردیده است. پیش از این دو سایت متفاوت برای انجام امور دانشجویان و فارغ التحصیلان وجود داشت که با تلاش همکاران ما در مدیریت فناوری اطلاعات و معاونت تسهیلات صندوق رفاه این دو سایت ادغام گردیده و به یک وبسایت واحد تبدیل شده است. این سایت به آدرس my.srd.ir به دانشجویان کمک می‌کند با سهولت بیشتری نسبت به درخواست‌های خود از جمله ثبت درخواست وام‌های دانشجویی و بازپرداخت اقساط و موارد دیگر اقدامات لازم را به عمل بیاورند و این قابلیت را در اختیار افراد قرار می‌دهد که جهت ورود به سایت از طریق دولت من یا با استفاده از کد ملی و رمز عبور جهت انجام امور مورد نظر خود وارد درگاه جدید صندوق رفاه گردند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت افزود: نکته فابل توجه در رابطه با سایت جدید توجه ویژه به هوشمندسازی فرآیند‌ها می‌باشد. بر این اساس تا حد امکان ثبت اطلاعات به صورت برخط و با واکشی اطلاعات از دستگاه‌های مربوطه و بدون نیاز به ارائه مدارک فیزیکی انجام می‌گردد، به عنوان مثال اطلاعات شناسنامه‌ای از طریق ثبت احوال و یا اطلاعات تحصیلی از طریق معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش ثبت می‌گردد. در سایر قسمت‌ها مانند تعهد محضری، شماره حساب بانکی، آدرس پستی و ... اقدام مشابه انجام گردیده و تا در حد امکان از ورود دستی اطلاعات و بروز اشتباهات احتمالی جلوگیری بعمل آمده است.

محمدی در پایان تاکید کرد: امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند امور روزمره خود را از طریق تلفن همراه انجام دهند. در این راستا صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت نیز برای تحقق این خواسته همکاری خود را با اپلیکیشن ۷۲۴ آغاز کرده است. این برنامه به دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های علوم پزشکی این قابلیت را می‌دهد که با استفاده از تلفن‌های همراه خود جهت بازپرداخت اقساط وام و سایر بدهی‌های خود اقدام نمایند. این اقدامات در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم مبنی بر الکترونیکی شدن و هوشمند سازی خدمات دستگاه‌های دولتی انجام گردیده و باعث تسهیل امور مراجعین به صندوق رفاه دانشجویان شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دختر اغفال شده به آغوش خانواده بازگشت
ماسک: گوگل در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مداخله می‌کند
این دختر برای رهبری آینده آموزش می بیند
جزئیات و زمان برگزاری حراج‌های شمش طلا و سکه در مرکز مبادله
افزایش آمار مقامات خارجی حاضر در مراسم تحلیف پزشکیان
چرا خرید و فروش الکترونیکی طلا ممنوع شد؟
دانشگاه تهران شرایط اعزام به پیاده‌روی اربعین را اعلام کرد
تدوین سند شایستگی‌های شغلی برای برخی مشاغل حوزه صنعت
ارائه خدمات آموزشی و کنسولی به دانشجویان بین‌المللی تسریع شد
آزمون‌های ارزشیابی و ارتقای رشته داروسازی ۱۸ مرداد برگزار می‌شود
آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی از امروز
ژنرال اسرائیلی: جنگ با لبنان به معنای ویرانی اسرائیل است
جلسه ای بین عارف و ظریف
موافقت با انتقال ۲۲ زندانی ایران در کویت به کشور
نخستین واکنش ایران به پیروزی مجدد مادورو
جزئیات پرداختی‌های پرسپولیس به بیرانوند منتشر شد +سند
ادعای عجیب سناتور آمریکایی درباره برنامه هسته‌ای ایران
حضور خزعلی در نخستین جلسه هیات دولت چهاردهم
ستاره استقلال با دریافت مطالباتش به اردوی ترکیه پیوست
عملکرد ورزشکاران ایران در روز دوم المپیک
فروش ارز اربعین آغاز شد/ جزئیات، شرایط فروش و مدارک مورد نیاز
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top