تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/05/08 - 09:04
کد خبر: 512134

تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف ریاست جمهوری

تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف ریاست جمهوری

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را تشریح کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در روز سه شنبه از ساعت ۱۶ در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی گفت: به همین جهت پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه ای را در خصوص هر چه منظم تر و با شکوه تر برگزاری این مراسم اتخاذ کرده است.

سرهنگ موسوی پور افزود: از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه نهم مرداد ماه ۱۴۰۳ توقف در خیابان مجاهدین از تقاطع آبسردار به سمت غرب (رفت و برگشت) و در ادامه در خیابان ابن‌سینا از تقاطع فخر آباد و در ادامه از خیابان مصطفی خمینی به سمت جنوب تا تقاطع امیر کبیر و میدان بهارستان از جمهوری تا ظهیرالاسلام و در ادامه از خیابان شهید گودرزی در ضلع جنوبی مجلس و خیابان شهید دیالمه از امیر کبیر به سمت شمال و در ادامه از خیابان آژانلو تا خیابان مجاهدین توقف ممنوع است.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه نهم مرداد ماه ۱۴۰۳ محورهای فرعی اطراف مجلس در خیابان‌های شهید دیالمه، آژانلو، مجاهدین، با نیوجرسی مسدود خواهند شد و از ساعت ۱۴ نیز در مسیر شرق به غرب خیابان مجاهدین، از تقاطع آبسردار محدودیت ۱۰۰ درصدی ایجاد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در ادامه از محدوده شمال به جنوب ابن‌سینا از تقاطع فخر آباد به سمت جنوب نیز محدودیت ۱۰۰ درصدی ایجاد خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور بیان داشت: در محدوده خیابان جمهوری از تقاطع مخبر الدوله و در ادامه از خیابان ظهیر الاسلام به سمت شرق محدودیت ۱۰۰ درصدی خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: همچنین در خیابان مصطفی خمینی در مسیر جنوب به شمال از تقاطع امیر کبیر و همچنین از خیابان شهید دیالمه از خیابان امیر کبیر به سمت مجلس شورای اسلامی محدودیت ۱۰۰ درصدی خواهیم داشت.

وی گفت: متروی میدان بهارستان از ساعت ۱۴ تا ساعت ۱۹ برای مسافر گیری غیر فعال خواهد شد و همچنین پمپ بنزین مجاهدین در محدوده ضلع شمالی مجلس و خیابان ابن‌سینا روبروی بیمارستان نیز به همین شکل غیر فعال خواهد بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: تقاضای ما از تمامی شهروندان عزیز این است که با توجه به حضور شخصیت‌ها و مهمانی که از سایر کشورها برای شرکت در این مراسم تشریف‌فرما می‌شوند و در سطح شهر از هتل به سمت مجلس و بالعکس تردد دارند و اکثر مسیرهای شهر تهران درگیر این موارد خواهند بود، از تردد و انجام سفرهای غیر ضروری در سطح معابر شهر تهران در روز سه شنبه انجام ندهند و در مقاطعی که محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود صبر و حوصله بیشتری داشته باشند تا هدایت مسیرها در مواردی که تردد شخصیت‌ها را داریم با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ همکاری لازم را داشته باشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جوکر ۱.۹۰سانتی‌متری در استقلال
مبلغ سرسام‌آور برای انتقال آزمون به تیم اماراتی
قرص لاغری آلفا اسلیم نارنجی
دکتر گویا، معرفی بهترین های پزشکی ایران
توصیه رئیس دفتر رئیس‌جمهور به مسئولان جدید
دختر اغفال شده به آغوش خانواده بازگشت
ماسک: گوگل در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مداخله می‌کند
این دختر برای رهبری آینده آموزش می بیند
جزئیات و زمان برگزاری حراج‌های شمش طلا و سکه در مرکز مبادله
افزایش آمار مقامات خارجی حاضر در مراسم تحلیف پزشکیان
چرا خرید و فروش الکترونیکی طلا ممنوع شد؟
دانشگاه تهران شرایط اعزام به پیاده‌روی اربعین را اعلام کرد
تدوین سند شایستگی‌های شغلی برای برخی مشاغل حوزه صنعت
ارائه خدمات آموزشی و کنسولی به دانشجویان بین‌المللی تسریع شد
آزمون‌های ارزشیابی و ارتقای رشته داروسازی ۱۸ مرداد برگزار می‌شود
آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی از امروز
ژنرال اسرائیلی: جنگ با لبنان به معنای ویرانی اسرائیل است
جلسه ای بین عارف و ظریف
موافقت با انتقال ۲۲ زندانی ایران در کویت به کشور
نخستین واکنش ایران به پیروزی مجدد مادورو
جزئیات پرداختی‌های پرسپولیس به بیرانوند منتشر شد +سند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top