تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/05/08 - 09:20
کد خبر: 512145

پایان پرونده خرید جذاب پرسپولیس

پایان پرونده خرید جذاب پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس علی‌رغم بالا بردن مبلغ مدنظر و همچنین واسطه کردن خوان کارلوس گاریدو و حتی ایوب العملود، به نتیجه دلخواه در مذاکره با عطیه الله نرسید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ باشگاه پرسپولیس در راستای تقویت خود بعد از جدایی عبدالکریم حسن، با توجه به درخواست و پیشنهاد کارلوس گاریدو، به سراغ یحیی عطیه الله رفت.

مدافع مراکشی قابل اعتنایی که از حیث کیفیت خیلی زود توانست در فضای مجازی نیز نظر مثبت هواداران این تیم را به خود جلب کند. با این حال در شرایطی که اقدام پرسپولیس برای جذب این بازیکن از حدود دو هفته قبل استارت خورده بود، در نهایت طرفین مذاکرات مثبتی را پیش نبردند و این انتقال به نتیجه نرسید.

پرسپولیس که با توجه به جذب ایوب العملود از مراکش برای پست مدافع راست، امید زیادی داشت که سمت چپ دفاعی خود را نیز به یحیی عطیه الله از این کشور بسپارد. این مذاکرات فشرده که با نامه‌نگاری‌های فراوانی همراه بود، در نهایت اما به نتیجه نرسید.

سرخ‌ها که پیش از این الاهلی مصر را نیز به عنوان رقیب خود برای جذب عطیه الله می‌دید، شایعات زیادی را در این زمینه دنبال کرد. از مخالفت برای حضور در ایران و شانس از دست دادن جایگاه تا اختلاف مالی و صدور رضایت‌نامه به اشکال مختلف.

اما اکنون تمام پیشنهادات مالی و مذاکره‌ای پرسپولیس با باشگاه سوچی و همچنین این بازیکن بی‌نتیجه ماند و "عطیه‌الله شخصا مخالفت خود را برای حضور در ایران و جمع سرخپوشان را اعلام کرد".

باشگاه پرسپولیس علی‌رغم بالا بردن مبلغ مدنظر و همچنین واسطه کردن خوان کارلوس گاریدو و حتی ایوب العملود، به نتیجه دلخواه در مذاکره با عطیه الله نرسید و این بازیکن به طور کامل از هم اکنون از برنامه جذب توسط این باشگاه بنا به خواسته شخصی خودش، کنار رفت.

این در حالی بود که یکی دیگر از باشگاه‌های ایرانی نیز مذاکراتی جدی برای جذب این مدافع چپ پای ملی‌پوش صورت داده بود که علی‌رغم پیشنهاد مالی مناسب، این درخواست نیز توسط عطیه الله رد شد تا مشخص شود مسئله بر سر مسائل مالی نبوده و او قصدی برای حضور در فوتبال ایران ندارد.

باشگاه پرسپولیس البته چند گزینه دیگر را نیز بررسی کرده و قصد دارد با توجه به روند مذاکره، طی روزهای آتی مذاکرات نهایی را به نتیجه رسانده و احتمالا در اردوی ترکیه به جمع تیم خود اضافه کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جوکر ۱.۹۰سانتی‌متری در استقلال
مبلغ سرسام‌آور برای انتقال آزمون به تیم اماراتی
قرص لاغری آلفا اسلیم نارنجی
دکتر گویا، معرفی بهترین های پزشکی ایران
توصیه رئیس دفتر رئیس‌جمهور به مسئولان جدید
دختر اغفال شده به آغوش خانواده بازگشت
ماسک: گوگل در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مداخله می‌کند
این دختر برای رهبری آینده آموزش می بیند
جزئیات و زمان برگزاری حراج‌های شمش طلا و سکه در مرکز مبادله
افزایش آمار مقامات خارجی حاضر در مراسم تحلیف پزشکیان
چرا خرید و فروش الکترونیکی طلا ممنوع شد؟
دانشگاه تهران شرایط اعزام به پیاده‌روی اربعین را اعلام کرد
تدوین سند شایستگی‌های شغلی برای برخی مشاغل حوزه صنعت
ارائه خدمات آموزشی و کنسولی به دانشجویان بین‌المللی تسریع شد
آزمون‌های ارزشیابی و ارتقای رشته داروسازی ۱۸ مرداد برگزار می‌شود
آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی از امروز
ژنرال اسرائیلی: جنگ با لبنان به معنای ویرانی اسرائیل است
جلسه ای بین عارف و ظریف
موافقت با انتقال ۲۲ زندانی ایران در کویت به کشور
نخستین واکنش ایران به پیروزی مجدد مادورو
جزئیات پرداختی‌های پرسپولیس به بیرانوند منتشر شد +سند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top