تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/05/16 - 22:27
کد خبر: 513167

وحیدی: خونخواهان اسماعیل هنیه جبهه مقاومت است

وحیدی: خونخواهان اسماعیل هنیه جبهه مقاومت است

به گفته وزیر کشور، مسئله رمزآلود فلسطین از مسائلی است که با ظهور گره خورده و شهید اسماعیل هنیه در دامان مقاومت بالنده حرکت می‌کند و خونخواه خون او همه جبهه مقاومت می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور عصر امروز در هفتمین مراسم سالگرد فرمانده نخبه گیلانی جبهه مقاومت شهید سردار مرتضی حسین‌پور در گلزار شهدای شهر شلمان با بیان اینکه شهدا در آسمان پرستاره انقلاب اسلامی درخشش فوق العاده‌ای دارند، اظهار داشت: امروز ما مفتخریم به اینکه الگو و مسیر حرکت انقلاب، آن چیزی است که شهدا ترسیم کردند، شهدایی که رفتند تا مقدمات ظهور را فراهم کنند. 

وی با بیان اینکه همه شهدا به دنبال هدفی بودند که همه انبیا و اولیا به دنبال آن هستند و آن اینکه ظهور را دریابیم، گفت: مقدمه انقلاب اسلامی فراهم کردن مقدمه ظهور است و دشمنان از این موضوع نگران هستند و تلاش می‌کنند تا نور خدا را خاموش کنند. 

وزیر کشور با اشاره به اینکه شهدا روشن کننده و تبیین کننده این راه هستند، بیان کرد: نور خدا با کلام و تلاش دشمن خاموش نمی‌شود و شهدا تجلی بخش این حقیقت هستند.

وحیدی با بیان اینکه روزی 85 درصد سوریه دست دشمن بود رهبر ما در راس و شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانشان و شهید مرتضی حسین‌پور خالصانه در این مسیر تلاش کردند، گفت: در عراق هم همینطور بود و چیزی نمانده بود که بغداد و سامرا تصرف شود حیات از کربلا و نجف و سامرا و غیره می‌جوشد و محور مقاومت محور دفاع از حق و حقیقت  است. 

وی با بیان اینکه داعش ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: امروز ما صحنه‌های جدیدی را می‌بینیم، جبهه‌ای مقتدر در مقابل استکبار جهانی شکل گرفت و قدرت نمایی این گروه، رژیم‌های غاصب را به ذلت می‌کشاند و امروز جبهه مقاومت از همه سال‌ها قوی‌تر است و هر چه جلوتر رود قوی‌تر می‌شود. 

وزیر کشور با بیان اینکه امروز به یاد شهدای فلسطین محور مقاومت محور بهم پیوسته‌ای است و بشارت‌های بزرگی در این راه است، افزود: به فرموده رهبری مسئله رمزآلود فلسطین از مسائلی است که با ظهور گره خورده و شهید اسماعیل هنیه در دامان مقاومت بالنده حرکت می‌کند و خونخواه خون او همه جبهه مقاومت می‌شود. 

وحیدی با بیان اینکه شهادت اساسا این مسیر را آبیاری می‌کند و دشمنان گمان می‌کنند با شهادت می‌توانند متوقف کنند، گفت: روح شهید بسیار قوی‌تر به کمک این جریان بزرگ می‌آید و حرف‌های مأیوس کننده دشمن تاثیری ندارد.

وی با بیان اینکه خدا را شکر کنیم که ما چنین شهدای آبرومندی داریم، گفت: شهدا راه را بازتر می‌کنند و مسیر پیروزی جز از این مسیر محقق نخواهد شد.  

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان امروز بسیار آسیب‌پذیر هستند و نهضت بزرگ اسلامی در آستانه پیروزی‌های جدید بزرگی قرار دارد، افزود: در هر پیروزی فداکاری هست اما این فداکاری‌ها در راه رسیدن به نقطه هدف شیرین است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وحشت همه اسرائیل را فرا گرفته است
در چینش کابینه به نظر جمعی شورای راهبری تمکین می‌کنم
ابراز نگرانی سازمان ملل از اسلام‌هراسی و آشوب‌های انگلیس
هر روز ده مرتبه این دعا را بخوانید
برای خرید لپ تاپ استوک ارزان به کجا مراجعه کنیم؟
دارندگان این گروه خونی کمتر به بیماری قلبی مبتلا می‌شوند
تاکید بر حق پاسخگویی ایران به اسرائیل
زائران اربعین مراقب این سه بیماری باشند
موضع معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه درباره پاسخ ایران
شرط داشتن گواهینامه برای دریافت خودرو باطل شد
واتساپ برود به جهنم!
توجیه وزیر ورزش درباره ناکامی المپیکی ها
تفاهم نامه مشترک مرزی ایران و عراق امضا شد
فوتبال تهران تعطیل شد!
سلطان مصرف برق تهران کشف شد
تنها راه رسیدن به صلح و امنیت پایدار نترسیدن از جنگ است
انتخاب «یحیی سنوار» به عنوان جانشین شهید «هنیه»
شادی مردم آمل درپی پیروزی ساروی در نیمه نهایی +فیلم
اسرائیل دشمنی است که فقط باید با او جنگید
جلوگیری رنگرز ار خداحافظی کشتی گیر ایران پس از شکست
حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top