تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/06/07 - 09:40
کد خبر: 514765

دست از مدیریت اتوبوسی بردارید!

دست از مدیریت اتوبوسی بردارید!

اصلاح طلبان برای وزارت کشور برنامه داشته و لزوم بهره گیری از پست ها و خطوط ارتباطی استانی در این وزارتخانه را برای پیشبرد اهداف خود دنبال می نمایند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از مشرق، یک روزنامه اصلاح طلب تاکید کرد که دولت به جای مدیریت اتوبوسی باید کارنامه مدیران فعلی را بر اساس نقشه راه و برنامه بررسی و سپس اقدام به تعیین تکلیف پست ها نماید.

روزنامه هم میهن در یادداشتی با بیان اینکه بدون نقشه‌ راه هیچ گام معناداری که منجر به توسعه پایدار منطقه‌ای شود، نمی‌توان برداشت، نوشت: این نقشه راه فقط یک برنامه فنی و بی‌روح از مرکز و بالا نیست. اولین شرط تهیه آن مشارکت ذینفعان و نیروهای استانی با همکاری مرکز است.

این روزنامه با مهم ارزیابی کردن وزارت کشور و داشتن برنامه برای این وزارتخانه تاکید کرد، به‌جای مدیریت‌های اتوبوسی باید خیلی سریع کارنامه مدیران ستادی و استانی وزارت کشور که بیش از همه وزارتخانه‌های دیگر است ارزیابی و به سرعت تعیین تکلیف گردد؛ به‌ویژه مدیران فعلی که هر کدام کارنامه‌ای هم همراه خود دارند. با مدیری که برای انجام وظایفش نقشه راه نداشته یا از مدیران ناکارآمد و خطی استفاده کرده و هنگام انتخابات نیز استقلال مدیریتی را رعایت نکرده و با سوگیری به رسالت حرفه‌ای پشت پا زده است، باید تعیین‌تکلیف نمود.

هم‌میهن نوشته است: این حرف آقای پزشکیان درست است که معیار، بودن و نبودن با ما نیست؛ ولی اگر کسی التزام به کار و تعهد حرفه‌ای و توانایی داشته باشد به معنای بودن با جریان سالم کشور است.

گفتنی است در خلال یادداشت ذکر شده می توان این خطوط را دریافت که بخشی از جریان اصلاحات نسبت به مدیریت اتوبوسی و برخی ایده ها در این زمینه انتقاد دارند.

از سوی دیگر مشخص است که اصلاح طلبان برای وزارت کشور برنامه داشته و لزوم بهره گیری از پست ها و خطوط ارتباطی استانی در این وزارتخانه را برای پیشبرد اهداف خود دنبال می نمایند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برای اولین بار؛ یک زن سخنگوی دولت شد + جزئیات
اولین مقصد سفر خارجی پزشکیان مشخص شد
خریداران ارز اربعین بخوانند
مردی برای تمام دوران‌ها
بدعت جدید/ بازنگری آیین نامه پذیرش قهرمانان ورزشی در دانشگاه‌ها
بررسی تأثیر داروینیسم بر هیتلر و ارتش نازی در یک‌کتاب
ورود «آهوی لنگ» به کتابفروشی‌ها
حضرتی رئیس شورای اطلاع‌رسانی و فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت شدند
مزایای هویت بصری سازمانی
قیمت مبلشویی در منزل کرج ۱۴۰۳
پرونده بیرانوند؟ یک پرونده دیگر هم طولانی شده است!
پرسپولیس و پاختاکور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود
خبر مهم درباره افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان
یک انتصاب در دفتر رئیس‌جمهور
چرا سفر مقام قطری مهم است؟
نظامیان اسرائیلی تشنه خون مردم غزه هستند
بارش‌ها در کشور از دوره بلندمدت پیشی گرفت
دلیل عدم سرویس‌دهی خط یک متروی تهران
بازیکن استقلال پای میز مذاکره با آلومینیوم نشست
جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ارشد اعلام شد
تکریم و معارفه وزرای سابق و فعلی وزارت علوم فردا برگزار می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top