تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/06/13 - 15:35
کد خبر: 515361

زلزله در ستاد ارتش اسرائیل +جزئیات

زلزله در ستاد ارتش اسرائیل +جزئیات

رسانه‌های عبری از تصمیم فرمانده نیروی زمینی ارتش این رژیم برای استعفا طی چند روز آینده خبر داده و اعلام کردند که این اتفاق در بازه حساس کنونی به معنای زلزله در ستاد کل ارتش است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به فاصله کوتاهی از اعلام تصمیم «یوسی شارئیل» فرمانده یگان جاسوسی ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی برای استعفا، بعد از عملیات گسترده‌ای که حزب الله هفته گذشته در روز اربعین علیه این یگان در پایگاه گلیلوت به عنوان مهمترین مقر جاسوسی موساد انجام داد، رسانه‌های عبری امروز اعلام کردند که «تامیر یدعی» فرمانده نیروی زمینی ارتش اسرائیل از منصب خود استعفا خواهد داد.

وب سایت عبری والا با اشاره به اینکه ستاد کل ارتش اسرائیل در مرحله اخیر در وضعیت آماده باش حداکثری قرار گرفته و شرایط آن اضطراری است، گزارش داد: فرمانده نیروی زمینی ارتش به دلایل شخصی از منصب خود استعفا خواهد داد و این اقدام به معنای یک زلزله در ستاد کل است؛ آن هم بعد از اینکه او نامزد منصب معاونت رئیس ستاد ارتش بود.

بر اساس این گزارش، فرمانده نیروی زمینی ارتش اسرائیل به «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد این ارتش اطلاع داده که به محض یافتن یک افسر جایگزین برای او در هفته‌های آینده، استعفا خواهد داد. هالیوی و «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم با این خواسته او موافقت کرده‌اند، اما هنوز مشخص نیست که فرمانده بعدی نیروی زمینی چه کسی خواهد بود.

این رسانه عبری گزارش داد که رئیس ستاد ارتش باید خیلی سریع فرمانده جدید نیروی زمینی را انتخاب کند و برخی گمانه زنی‌ها وجود دارد مبنی بر اینکه «اوری گوردین» فرمانده منطقه شمالی ممکن است نامزد تصدی این پست باشد، اما او در دوره اخیر به دلیل عملکرد ضعیف مقابل حزب الله مورد انتقاد قرار گرفته بود.

استعفای فرمانده نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در حالی است که اخیراً رسانه‌های عبری از تصمیم یوسی شارئیل، فرمانده یگان ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی برای استعفا، بعد از عملیات حزب‌الله ضد این یگان خبر داده و اعلام کردند که او قصد دارد، طی هفته‌های آینده استعفای خود را اعلام کند.

این اولین مورد استعفا در ارتش و تشکیلات نظامی رژیم صهیونیستی بعد از نبرد طوفان الاقصی نیست و رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در پس لرزه شکست اسرائیل در ۷ اکتبر، انتظار می‌رود که موج بزرگی از استعفاها در دوره آینده در نهادهای سیاسی و امنیتی اسرائیل در راه باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حضور پزشکیان در هیئت تبریزی‌های مشهدالرضا(ع)
ورود پیکر استاد بهمنی به بندرعباس
اجلاس روسای دانشگاه‌های بزرگ کشور برگزار می‌شود
هریس رئیس‌جمهور شود، ایکس از اپ‌استورهای گوگل و اپل حذف می‌شود
بازداشت دوروف و حکمرانی قانونمند بر فضای مجازی
پاسخ شورای عالی انقلاب فرهنگی به لغو تاثیر قطعی معدل در کنکور
پسر خرم آباد در پاریس فرانسه طلایی شد
داعش مسئولیت حمله انتحاری کابل را پذیرفت
ضرب‌الاجل دو هفته‌ای آمریکا برای ترک مذاکرات آتش‌بس غزه
احتمال یک فاجعه در لیگ نخبگان!
زلزله در ستاد ارتش اسرائیل +جزئیات
سفیر استرالیا در تهران به وزارت خارجه احضار شد
امیدوارم سیر صعودی ما تا فینال ادامه داشته باشد
اجلاس روسای دانشگاه‌های بزرگ کشور شنبه برگزار می‌شود
آغاز ثبت‌نام عمره مفرده از ۱۷ شهریور
معرفی دانشگاه‌های برتر اتریش و رتبه‌بندی جهانی آنها در سال ۲۰۲۴
اعتراض داوطلبان کنکور به ممنوعیت انتخاب رشته ۳ رشته علوم پزشکی
سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری ۱۴۰۳ فعال شد
صعود مقتدرانه والیبال نشسته ایران در پارالمپیک
زن دونده المپیکی به آتش کشیده شد
حمله ترکیه به ۲۰ نقطه از شمال خاک عراق
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top