تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/06/19 - 09:11
کد خبر: 515772

پیاتزا می‌تواند مثل ولاسکو تاثیرگذار باشد

پیاتزا می‌تواند مثل ولاسکو تاثیرگذار باشد

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با تمجید از رئیس فدراسیون والیبال، حضور پیاتزا را در راس تیم ملی ایران تصمیمی درست قلمداد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رضا مومنی‌مقدم در خصوص انتخاب روبرتو پیاتزا برای سرمربیگری تیم ملی والیبال اظهار داشت: تقوی با جذب پیاتزا کار بسیار بزرگی انجام داد؛ چرا که این مربی، بسیار سرشناس و بزرگتر از والیبال ایران است.

وی ادامه داد: پیاتزا با بازیکنان بزرگ دنیا کار کرده و سوابق و رزومه پررنگی دارد و می‌تواند تیم ملی والیبال را از وضعیت بحرانی خارج کند. نیاز داریم تغییراتی در ساختار نگرش بازیکنان و همینطور سیستم تیم ملی انجام شود. به نظر من پیاتزا گزینه بسیار خوبی است و تنها چیزی که به آن نیاز داریم مدیریت درست تیم است.

سرمربی تیم ملی جوانان که با این تیم قهرمان آسیا و جهان شد، افزود: خداراشکر اکثر بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند و این مسئله می‌تواند شرایط را برای پیاتزا بهتر کند. چرا که بازیکنان لژیونر در فضای بین‌المللی والیبال کار کرده‌اند و می‌توانند با افکار پیاتزا خیلی زود آشنا شوند. اگر به پیاتزا فرصت داشته باشد او هم می‌تواند مثل ولاسکو تاثیرگذار باشد. والیبال ایران نباز به همدلی دارد و باید همه با جان و دل و به دور از حاشیه کار کنند تا تیم ملی نتیجه خوبی کسب کند.ضمن اینکه حضور توتولو به عنوان دستیار اول هم پیاتز تصمیم بسیار درستی بود؛ چرا که او هم با والیبال ایران آشنایی دارد و هم اینکه مربی باتجربه‌ای محسوب می‌شود.

وی درباره اینکه تاثیر عملکرد تیم ملی روی لیگ برتر چیست، عنوان کرد: تیم ملی در دو سه سال گذشته نتیجه خوبی نگرفت و همین مسئله تاثیر خودش را روی لیگ گذاشت و باعث تضعیف آن شده است. چرا که اسپانسرها رغبت کمتری دارند برای تیمداری در والیبال دارند.

سرمربی تیم صنعتگران عنوان کرد: امسال تعدادی از بازیکنان نخبه را در لیگ نداریم؛ چرا که آنها لژیونر شده‌اند. فصل آینده لیگ فرصت خوبی برای بازیکنان جوان است که بتوانند خودی نشان دهند. هر کشوری که لیگ پویایی دارد تیم ملی قدرتمندی هم خواهد داشت.

وی درباره عملکرد تیم های ملی پایه در مسابقات آسیایی و جهانی اظهار داشت: با توجه به اینکه در سه چهار سال اخیر نتایج خیلی خوبی در تیم‌های پایه کسب کردیم در آینده تیم ملی قدرتمندی خواهیم داشت و امیدوارم پیاتزا از این نیروهای بالقوه به بهترین شکل استفاده کند. تیم جوانان هم قهرمان دنیا شد و هم قهرمان آسیا. تیم نوجوانان نایب قهرمانی دنیا را کسب کرد. تیم زیر ۱۷ سال هم با بدشانسی روی سکوی جهانی نرفت.‌نکته مهم در خصوص تیم زیر ۱۷ سال این است که این تیم خیلی خوب و با سیستم والیبال بازی می‌کرد و چنین عملکردی در این رده سنی خیلی سخت و البته باارزش است.

مومنی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که فدراسیون والیبال برای انجام آن برنامه ریزی کرده کیفی گرایی لیگ است. اگر لیگ باکیفیتی داشته باشیم بازیکنان جوان با تجربه و آمادگی بیشتری می‌توانند راهی تیم ملی شوند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تامین ۶.۵ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی و دارو
سفر رئیس‌جمهور به عراق فرصت خوبی برای ارتقای روابط تهران و بغداد است
جزئیات تازه درباره عقب نشینی تروریست ها از مرزهای ایران
سید حسن نصرالله ترور می شود؟!
علی دایی مدل تبلیغاتی شد؟
لیست قالیشویی های مجاز تهران [ شماره تماس ]
انواع سیستم فروش برای کسب و کارهای آنلاین
راهنمای خرید اسباب‌بازی‌های موزیکال؛ بهترین اسباب‌بازی‌های موزیکال نوزاد را بشناسید!
۵ مزایای مهاجرت به کانادا؛ چرا کانادا برای مهاجرت خوب است؟
گسترش پذیرش تتر توسط صرافی های غیرمتمرکز (DEX)
انواع پیچ و مهره ساخت کشور در سال ۱۴۰۳
۸ نکته مهم برای انتخاب قالیشویی
تعمیرات موتورخانه تهران
تعمیرات موتورخانه تهران
عکاس خبری چیست و چگونه عکاس خبرنگار شویم؟
فولاد بلبرینگ و رولبرینگ چیست؟
راهنمای انتخاب رشته انسانی
حکم راننده اسنپ متجاوز به کودک ۱۲ ساله صادر شد
ممنوعیت پرداخت تسهیلات برای وکالتی کردن حساب‌ها
پخش دورهمی مهران مدیری در تلویزیون
تحلیلی بر فضای سیاسی استان یزد در تغییرات استانداری دولت چهاردهم!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top