تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/06/19 - 09:24
کد خبر: 515778

صهیونیست‌ها از تسلیحات هسته‌ای استفاده کردند؟

صهیونیست‌ها از تسلیحات هسته‌ای استفاده کردند؟

تحقیقات دو موسسه آمریکایی و انگلیسی نشان می‌دهد که تل آویو در جنگ علیه غزه و لبنان از تسلیحات با مواد غنی شده هسته‌ای استفاده کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اسرائیل در جنگ غزه از زمان حملات خود به لبنان در سال 2006 و حملاتی که به غزه در سال‌های 2008 و 2014 انجام داد، از سلاح هسته‌ای جدیدی استفاده کرده است که با کلاهک رادیواکتیو و نوترون‌های با دمای بالا دارد. شبکه خبری المیادین در گزارشی به نقل از شورای اطلاعات صلح ایالات متحده (APIC) تحقیقی از این موضوع را ارائه داده است.

در همین راستا، شورای«APIC» و«Green Audit» آمریکا و انگلیس از طریق شبکه المیادین اعلام می‌کنند که از افرادی که در جنوب لبنان با آمبولانس رانندگی می‌کنند یا در آنجا زندگی می‌کنند، بمب‌های که روی زمین ریخته شده است را برای آنها ارسال کردند که نمونه های از راداکتیو داشته است ولی صلیب سرخ به بررسی گزارش ها اقدام نمی کند.

در سال 2021، یک گزارش علمی در مجله معتبر نیچر اعلام کرد اسرائیل در زمان حملات خود به لبنان در سال 2006 و حملاتی که به غزه در سال‌های 2008 و 2014 انجام داد، از یک سلاح هسته‌ای جدید استفاده کرده است که با یک حمله با تابش زیاد گرما و نوترون انسان را می کشد. این سلاح که اثر انگشت شناسایی بر جای می گذارد، اما محصولات شکافت مانند سزیم 137 را به جا نمی گذارد. همچنین در سال 2003 توسط ایالات متحده در فلوجه عراق و قبل از آن در کوزوو نیز استفاده شد.

بقایای گرد و غبار اورانیوم قابل استنشاق، همراه با آسیب نوترونی به بافت انسان، باعث ایجاد مجموعه ای از اثرات جدی و اغلب کشنده بر سلامتی می شود که پزشکان را گیج می کند و درمان ها را به چالش می کشد. پزشکان بدون دانستن علت چنین اثراتی، که اغلب شبیه بیماری های دیگر یا منجر به عفونت های قارچی کشنده می شوند، درمانده و از تماشای مرگ افراد در معرض راضی هستند.

افراد از موسسات فوق به لبنان رفتند و از سوراخ و همچنین فیلتر هوای آمبولانس نمونه برداری کردند. هنگامی که آنالیز شد، با استفاده از دو روش جداگانه، وجود اورانیوم غنی شده و اورانیوم ضعیف شده را نشان داد. بیشتر این اورانیوم از نظر جرمی U-238 (99.7%) است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تامین ۶.۵ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی و دارو
سفر رئیس‌جمهور به عراق فرصت خوبی برای ارتقای روابط تهران و بغداد است
جزئیات تازه درباره عقب نشینی تروریست ها از مرزهای ایران
سید حسن نصرالله ترور می شود؟!
علی دایی مدل تبلیغاتی شد؟
لیست قالیشویی های مجاز تهران [ شماره تماس ]
انواع سیستم فروش برای کسب و کارهای آنلاین
راهنمای خرید اسباب‌بازی‌های موزیکال؛ بهترین اسباب‌بازی‌های موزیکال نوزاد را بشناسید!
۵ مزایای مهاجرت به کانادا؛ چرا کانادا برای مهاجرت خوب است؟
گسترش پذیرش تتر توسط صرافی های غیرمتمرکز (DEX)
انواع پیچ و مهره ساخت کشور در سال ۱۴۰۳
۸ نکته مهم برای انتخاب قالیشویی
تعمیرات موتورخانه تهران
تعمیرات موتورخانه تهران
عکاس خبری چیست و چگونه عکاس خبرنگار شویم؟
فولاد بلبرینگ و رولبرینگ چیست؟
راهنمای انتخاب رشته انسانی
حکم راننده اسنپ متجاوز به کودک ۱۲ ساله صادر شد
ممنوعیت پرداخت تسهیلات برای وکالتی کردن حساب‌ها
پخش دورهمی مهران مدیری در تلویزیون
تحلیلی بر فضای سیاسی استان یزد در تغییرات استانداری دولت چهاردهم!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top