تاریخ انتشار: شنبه 1403/06/24 - 18:56
کد خبر: 516303

کسب ۷ مدال در المپیاد علمی کشوری توسط دانشجویان علوم پزشکی شیراز

کسب ۷ مدال در المپیاد علمی کشوری توسط دانشجویان علوم پزشکی شیراز

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از درخشش دانشجویان این دانشگاه با کسب ۷ مدال رنگارنگ در شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، افشین امینی امروز، ۲۴ شهریورماه با اعلام این خبر گفت: دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی شیراز در این المپیاد موفق به کسب یک مدال طلای انفرادی، چهار مدال نقره گروهی، دو مدال برنز انفرادی و دو دیپلم افتخار شدند.

سرپرست تیم المپیاد علوم پزشکی شیراز و کلان منطقه ۵ در شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور نیز گفت: مرحله اول و دوم این المپیاد به صورت سراسری همراه با دیگر دانشگاه‌های علوم ‌پزشکی، طی ماه‌های خرداد و مرداد در شیراز برگزار شد و پس از اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله گروهی در کلان منطقه‌های سراسر کشور، دانشجویان برگزیده در روزهای ۱۷ تا ۲۱ شهریور، با یکدیگر به رقابت پرداختند.

علی عظیمی ادامه داد: در حیطه استدلال بالینی تیم محمدجواد انتظاری مبیدی، هادی فروردین و مریم ملایی به ۱۰ تیم برتر راه یافتند که تیم دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب مدال نقره گروهی و همجنین مریم ملایی طلای انفرادی و محمدجواد انتظاری، برنز انفرادی را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در حیطه آموزش پزشکی نیز دو تیم ترکیبی منطقه پنج در این رویداد علمی حضور داشتند، افزود: تیم اول متشکل از علیرضا پرنیان، محمد عرب‌زاده و امید قیطاسی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و امیرحسین رضایی از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس و تیم دوم با حضور شیوا غضنفریو نیما زابلی از دانشگاه علوم پرشکی شیراز، علیرضا صدرنشین و علی طاهری از دانشگاه علوم پزشکی جهرم به ۱۰ تیم برتر راه یافتند و علیرضا پرنیان از دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.

به گفته عظیمی، در حیطه مدیریت نظام سلامت  نیز تیم دانشگاه علوم پزشکی جهرم شامل محمدحسین ایمانی، سید امید یادگار نژاد، معین نعمتی و مهدی یوسفی به ۱۰ تیم گروهی راه یافت و ضمن کسب نقره گروهی، محمدحسین ایمانی در این حیطه برنز انفرادی را کسب کرد.

سرپرست تیم المپیاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور ادامه داد: از میان ۳۳ تیم برتر راه یافته به مرحله نهایی در حیطه کارآفرینی، دو تیم متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود که شامل تیم متاکن متشکل از صدیقه طباطبائی‌فر، فاطمه رجبی قرایی، زهرا تقی پور، آمنه توکلیان و پرهام جهانی و تیم ایمام متشکل از خاطره اسدی، گلناز ایردپناه، نگین جوانمردی نیا و علی عسکری، محمدحسن نژاد و علی کامگار دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی آزاد قشم بودند که تیم ایمام موفق به کسب مدال نقره گروهی شد.

وی در مورد حیطه هنر و سلامت نیز افزود: دو تیم در این حیطه از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ۱۶ تیم برتر راه یافتند، تیم نخست شامل نفیسه سادات علوی، خدیجه ستمکش، آیدا جوانمردی، سپهر رضائیون و امیر محسن خجیر انگاسی و تیم دوم ترکیبی با دانشگاه هنر شیراز متشکل از ویداسادات انوشه، الهه قنبری، عاطفه محمدی، ابوالفضل جعفرزاده، هادی زین الصاحین، محمدرضا حقدوست و حسین اسلامی از دانشجویان هنر دانشگاه هنر شیراز، موفق کسب مدال نقره گروهی شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عظیمی بیان کرد: در حیطه همگرایی در علوم پایه نیز دو نفر از دانشجویان شامل محمد سرانجام و محمد امین جمالی به ۴۵ نفر نهایی برای شرکت در مرحله گروهی راه یافتند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تامین مسکن نخبگان در دستور کار است
برگزاری نشست سران سه قوه
شاخص‌های سرمایه اجتماعی چگونه افزایش می یابد؟
آمارها و جزئیات تکان‌دهنده از وضعیت اسرای فلسطینی
توضیح فدراسیون فوتبال درباره تماشای بازی استقلال - الغرافه
فوری| ساکت الهامی استعفا داد!
واکنش کنعانی به پرتاب موفق ماهواره چمران
بیانیه ضدایرانی گروه ۷ با استناد به ادعای تکذیب‌شده
نشست مشترک سران سه قوه برگزار شد
دانشگاه‌های علوم پزشکی مکلف به ثبت نام دستیاران بدون تضامین شدند
لزوم ۴ برابر شدن بودجه پارک‌های علم و فناوری
کسب ۷ مدال در المپیاد علمی کشوری توسط دانشجویان علوم پزشکی شیراز
مطهری: پیشنهاد پزشکیان عملی شود، اثری از رژیم صهیونیستی نمی‌ماند
تاخیر در پذیرش دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه‌ها
مواجهه والدانه و مشفقانه با دانشجویان
بانوی مازندرانی در جمع مدرسان AFC قرار گرفت
صدرالدین حجازی درگذشت
تخصیص سه هزار میلیارد تومانی دولت به دانشگاه‌ها
تسلیت پزشکیان در پی درگذشت آیت‌الله محفوظی
زنان باید طراحی‌های بزرگ رقم بزنند و آن را تبدیل به گفتمان کنند
لحظه پرتاب ماهواره چمران ۱ با ماهواره بر قائم ۱۰۰ +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top