تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/06/25 - 13:40
کد خبر: 516392

یک خبر تازه از بازگشت مهران مدیری به تلویزیون

یک خبر تازه از بازگشت مهران مدیری به تلویزیون

معاون سیما درباره‌ اینکه چرا عملا در خروجی آنتن خبری از بازگشت بِرندها و هنرمندان مطرح نیست؟ توضیح داد: خلق اثر هنری نیازمند مذاکره است و بازگشت بِرندها به تدریج اتفاق می‌افتد و طبیعی است که این پروسه زمان می‌برد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محسن برمهانی درباره‌ دلایل تاخیر در بازگشت بِرندها به تلویزیون، علت پخش نیمه‌کاره دو سریال کمدی در شبکه سه، وضعیت سریال جدید مهران مدیری و همچنین تعامل تلویزیون با شبکه نمایش خانگی برای پخش سریال‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

معاون سیما روز گذشته ـ شنبه ۲۴ شهریور ماه ـ در حاشیه بازدید از پشت صحنه برنامه دوقلوها در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به پرسشی درباره‌ پخش ناقص سریال‌های کمدی «بدل» و «دربندون» اینچنین توضیح داد: سریال «دربندون» تا جایی که تولید شده بود پخش شد. پخش «بدل» هم به شهادت شهید رئیسی خورد و عملا نمی‌توانستیم پخش کنیم؛ این سریال قطعا پخش می‌شود. اما سریال «دربندون» تولید سازمان صداوسیما نبود. ما پخش‌کننده بودیم. از طرفی هم تشخیصمان این بود که سریال، کار قابل قبولی نیست؛ یعنی کیفیت لازم را ندارد هم رابطان و هم کسانی که پیگیر امور بودن؛ بنابراین قطعی نیست ممکن است اصلاحاتی انجام شود و دوباره ادامه پیدا کند و فعلا متوقف است.

برمهانی در پاسخ به این سوال ایسنا که چرا عملا در خروجی آنتن خبری از بازگشت برندها و هنرمندان مطرح نیست؟ توضیح داد: خلق اثر هنری نیازمند مذاکره است و بازگشت برندها به تدریج اتفاق می‌افتد و طبیعی است که این پروسه زمان می‌برد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که کدام بِرندها برمی‌گردند؟ اظهار کرد: بعضی وقت‌ها برند عنوان برنامه یا اسم شخص است. شاید برنامه‌ای را برنگردانیم. چون برنامه خوبی نبوده یا تاریخ مصرفش تمام شده است. برندها و افرادی که سازمان نمی‌خواهد با آنها کار کند خیلی کم هستند. اما در حال حاضر ما با غیرقابل پخش‌ترین عناوین داریم مذاکره می‌کنیم که آنها ادامه پیدا کنند و پخش شوند.

برمهانی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت مهران مدیری به تلویزیون گفت: وقتی توافقی نشده است چرا باید جزییات را بگویم؟ آقای مهران مدیری دارند متنی می‌نویسند و هنوز قطعی نیست. چون هنوز در حال نگارش است. همان طور که می‌دانید نظام تولید متن از نظام تولید اثر منفک شده است.

معاون سیما درباره پخش سریال‌های نمایش خانگی از تلویزیون و تعامل صداوسیما با شبکه نمایش خانگی نیز بیان کرد: شبکه نمایش خانگی یکی از رسانه‌های داخل کشور هستند و ما حتما آنها را به رسمیت می‌شناسیم و حتما مهم هستند و در حال بررسی و بحث هستیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
موافقت مقامات اقلیم کردستان برای آزادی و انتقال محکومان ایرانی
لفاظی جدید نتانیاهو علیه ایران
بورس قرمز ماند/ کاهش ۹ هزار و ۹۶۴ واحدی شاخص کل
راهنمای خرید سقف کاذب دامپا
چگونه یک تعمیرکار موبایل حرفه‌ای شویم؟ راهنمای کامل شروع از صفر تا صد - جهاد دانشگاهی صنعتی شریف
بهترین آنتی ویروس برای تریدرهای ارز دیجیتال
آموزشگاه زبان در صادقیه
کتاب‌های درسی رشته حسابداری هنرستان
سیمی کتاب درسی در شهرک غرب، خدمات حرفه‌ای و تخصصی
معرفی بهترین آموزشگاه طراحی سایت وردپرس در کرج
فرق بلیط هواپیما اکونومی و بیزینس کلاس چیست؟ معرفی انواع کلاس پروازی
همه چیز درباره رشته طراحی لباس
تاثیر ریسه بلوطی بر نورپردازی شهری
تاثیر ریسه بلوطی بر نورپردازی شهری
تاثیر ریسه بلوطی بر نورپردازی شهری
۹ مرکز خرید کوله پشتی در تهران + آدرس و شماره تماس
بهترین مرکز خرید کیف مدرسه در تهران + آدرس
انتقاد تند رسایی از پزشکیان برای بازگرداندن ظریف به دولت
امکان اعتراض به مرحله شفاهی آزمون های دانشنامه پزشکی فراهم شد
اعتراض دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به تبدیل کلاس‌ به سلف
آخرین مهلت ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top