تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/07/10 - 15:37
کد خبر: 518236

توضیحات دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره پاسخ به اسرائیل

توضیحات دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره پاسخ به اسرائیل

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با بیان اینکه حزب‌الله بعد از شهادت سید مقاومت، «یک تجربه و عصر دیگری را آغاز خواهد کرد»، گفت که «موفقیتی برای دشمن وجود ندارد و پس از آغاز عملیات به‌اصطلاح خودشان محدود زمینی در لبنان، بلافاصله عقب‌نشینی کردند».

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ «علی‌اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران صبح سه‌شنبه، به منظور عرض تسلیت در پی شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی لبنان، در دفتر حزب‌الله در تهران حضور یافت و با «عبدالله صفی‌الدین» نماینده این جنبش در ایران نیز دیدار کرد.

احمدیان همچنین در حاشیه حضور در دفتر حزب الله لبنان، در جمع خبرنگاران گفت: با شهادت رهبران الهی در طول تاریخ هیچ‌گاه در جریان مکتب آن‌ها خللی ایجاد نشده است، در کار حزب‌الله هم خللی ایجاد نخواهد شد و آسیبی به حزب‌الله، به قدرت رزم حزب‌الله وارد نشده است.

او در ادامه گفت: سید حسن نصرالله از کسانی بود که از مصادیق این کلام امیرالمومنین بود که «لَوْ کَانَ جَبَلًا لَکَانَ صَلْداً» و برای ما از مصادیق این کلام ایشان بود که «یقولون ان الموت صعب علی الفتی مفارقه الأحباب والله اصعبُ». ایشان به شهادت رسید اما یقینا سید حسن شهید بیش از دبیرکل حزب‌الله اثرگذار، الهام‌بخش، پیام‌بخش و عمل‌گر خواهد بود؛ دست شهدا باز و از ما بازتر است و بیشتر عمل می‌کنند، دشمن این را نمی‌فهمد و نمی‌داند.

احمدیان همچنین گفت: حزب‌الله بعد از این حادثه یک تجربه و عصر دیگری را آغاز خواهد کرد. این عصر همان‌گونه که بعد از شهادت «سید عباس موسوی» عصر قدرت حزب‌الله بود، آینده هم قطعا همین‌طور خواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه گفت: همان‌گونه که وظیفه خود می‌دانستیم از حزب‌الله در دوران دبیرکلی سید حسن نصرالله حمایت کنیم، این وظیفه را کماکان برای خود پابرجا می‌دانیم چون بر مبنای یک اعتقاد، یک آرمان همکاری مشترک شکل گرفته بود و برای همه مردم لبنان و جبهه مقاومت آرزوی موفقیت می‌کنیم.

دشمن در حال واکنش است نه کنش

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران درباره پاسخ احتمالی ایران به رژیم صهیونیستی در پی اقدامات جنایتکارانه اخیر این رژیم گفت: عزیزان ما باید دقت داشته باشند که جبهه مقاومت درگیر یک جنگ است. تَک‌اقدام مفهوم ندارد. این حادثه، این تقابل با کنش جبهه مقاومت آغاز شد نه با کنش جبهه دشمن. از آن روز تا به امروز، دشمن در حال واکنش است نه در حال کنش و دشمن در حالت استیصال است و تلاش می‌کند با عملیات روانی خودش را با یکی دو عملیات که عمدتا متکی بر ترور است، موفق نشان دهد، اما چنین موفقیتی برای او وجود ندارد.

او در همین ارتباط ادامه داد: همین دیشب و در عملیات به‌اصطلاح خودشان محدود زمینی که آغاز کردند، بلافاصله عقب‌نشینی کردند.

احمدیان تاکید کرد: بدون تردید پیروزی با جبهه مقاومت است و شکست از آنِ دشمن.

نصرالله پرچم مقاومت را بر بالاترین قله مبارزه در جهان به اهتزار درآورد

احمدیان با بیان این که «سید حسن نصرالله با شهادت خود، پرچم مقاومت را بر بالاترین قله مبارزه در جهان به اهتزار درآورد»، اظهار کرد: شاید همین‌طور که خون شهید مطهری، کتب او را تثبیت کرد، خون شهید سید حسن نصرالله نیز جهاد، مقاومت و مبارزه را تثبیت کرد و به همه آموخت.

وی تصریح کرد: یقینا نقش رهبری سید حسن نصرالله بعد از شهادت ایشان، با دست بازتر، با حمایت الهی و حمایتی مخصوص شهداست و به دیگری اختصاص ندارد با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و حزب‌الله قهرمان بیش از گذشته پرفروغ‌تر، پُرپیام‌تر، پرالهام‌تر و موفق‌تر خواهد درخشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
عکس/ حضور چهره‌های سیاسی در دفتر حزب‌الله تهران
نامگذاری ۱۰۰ تولد جدید به نام نصرالله در عراق
جمعیت کشور مانند یک درخت کهنسال بی‌ثمر خواهد شد
عکس/ رانندگی شهید سید حسن نصرالله در قم‌
زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد + جزییات
در شرایط نبرد سخت و فشار باید مراقبت کرد تا گرفتار یاس و سوءظن نشویم
حمله جنگنده های اسرائیلی به حومه درعا و السویداء سوریه
حضور حداد عادل، زاکانی، چمران و ... در دفتر حزب الله لبنان در تهران
یک نماینده مجلس: ممکن است حمله پیجری برای آیفون‌ها در ایران هم رخ می‌دهد
روسیه: اسرائیل فورا خصومت‌ها علیه لبنان را متوقف کند
تکذیب یک خبر درباره جواد نکونام +عکس
آرزوی سید حسن نصرالله چه بود ؟ +فیلم
توضیحات دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره پاسخ به اسرائیل
تفاهم‌نامه تهاتر کالا بین ایران و ارمنستان امضا شد
امضای خروج نکونام با اشتباه کاپیتان و پنالتی چشمی
اینترنشنال باز گاف داد؛ این بار با ویدئوی فریاد پسر شهید نیلفروشان که «ظریف کجایی؟»
فیلترینگ باید هوشمندانه باشد/ از موضوع فیلترینگ کره نگیرید
افت ۸ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات امروز
واکنش علمای‌اهل‌ سنت به ترور سید‌ مقاومت
شهید سید حسن نصرالله، نمونه‌ای از ایمان، مقاومت و ایثار بود
خون شیعه؛ جریان بی‌پایان تاریخ و سازنده آینده جهان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top