تاریخ انتشار: شنبه 1403/07/14 - 14:56
کد خبر: 518627

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی سازمان راهداری و حمل ‏و ‏نقل جاده‌ای اعلام شد

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی سازمان راهداری و حمل ‏و ‏نقل جاده‌ای اعلام شد

زمان پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و برگزاری سی و دومین آزمون متقاضیان تأسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کالا - سازمان راهداری و حمل ‏و ‏نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سازمان ملی سنجش اعلام کرد؛ سی و دومین آزمون تأسیس و فعالیت شرکتهای حمل و نقل بین المللی کالا ـ سازمان راهداری و حمل و ‏نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۳ در صبح روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۰ منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون ساعت ۰۸:۳۰ آغاز و درب‌های ورود به جلسه آزمون در ساعت ۰۸:۰۰ بسته خواهد شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف- نحوه و زمان تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۸برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان‌ آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، کدپیگیری ثبت‌نام و کد ملی) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

متقاضیان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت مشاهده نقص احتمالی در کارت لازم است مطابق بند «ب» به حوزه‌ رفع نقص مندرج در بند «پ» این اطلاعیه مراجعه نمایند.

ب‌- درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ در صورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای «نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کدملی، سابقه کار مفید اجرایی در امر حمل و نقل بین‌المللی، مدرک تحصیلی مرتبط در زمینه حمل ‌و نقل بین‌المللی، مقطع تحصیلی، کد و عنوان رشته تحصیلی و استان تقاضای تاسیس» کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد، می توانید درخواست خود را حداکثر تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۱به صورت الکترونیکی از طریق ورود به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org به همراه مستندات لازم ارسال نمایید، تا بعد از برگزاری آزمون بررسی و اقدام لازم صورت پذیرد.

۲- چنانچه نسبت به بند «جنس» معترض هستید یا شماره داوطلبی شما به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا است و یا کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس بوده و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله عکس اشتباه، فاقد مُهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و ... است، باید در صبح روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۹ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ با همراه داشتن مدارک مربوطه کارت ملی و اصل شناسنامه عکس‌دار و ۲ قطعه عکس ۴×۳ به نماینده سازمان ملی سنجش مستقر در واحد رفع نقص مندرج در بند «پ» مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف شود، در غیر این‌صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌شود. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه تکمیلی، در نظر گرفته شده است.

پ- آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده این سازمان در صبح روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۹از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در واحد رفع نقص در دانشکده فرهنگ و ارتباطات سوره به آدرس تهران، میدان فردوسی، به سمت انقلاب، بن بست شاهرود مستقر خواهد شد.

*یادآوری‌های مهم‌

۱– برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

۲- شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۰۸:۳۰ (هشت ونیم صبح) خواهد بود.

۳- درب ورودی حوزه‌های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۰۸:۰۰ (هشت صبح) بسته خواهد شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته‌شدن درب‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاک‌کن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رَد و بَدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب،

هرگونه یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری که بخشی از آن در بند «ث‌‍» آمده است، رفتار خواهد شد.

۶- ‌همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

۷- رعایت پوشش اسلامی در حوزه برگزاری آزمون الزامی است.

۸- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آورید.

۹– حوزه ی برگزاری آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور است، بنابراین اکیداً توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

۱۰- داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

۱۱-داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۷از طریق سیستم پاسخ‌گویی اینترنتی https://request.sanjesh.org با این سازمان مکاتبه نمایند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش فدراسیون فوتبال به رای پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند
ارسال نتایج مصاحبه‌ بورس‌های دانشجویی به سازمان سنجش
محکومیت اقدام لیتوانی علیه سپاه توسط رئیس کمیسیون امنیت ملی
سفر هیات ایرانی به چین؛ گامی نوین در توسعه صنعت شیلات
نماز جمعه ۱۳مهر صلابت جبهه حق در مقابل جبهه باطل بود
عراقچی خواستار تحرکات کشورهای اسلامی علیه اسرائیل شد
رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال:فکری باید شلاق بخورد
زنان پرچم دار جبهه فرهنگی مقاومت
«عراقچی» با نخست وزیر سوریه دیدار کرد/انتقاد شدید از بی عملی شورا
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه معرفی شد
تاکید ایران و سوریه بر همکاری بیشتر دو کشور جهت توقف جنایات
شفافیت آرا نمایندگان در انتظار بروزرسانی سامانه‌های مجلس
نرخ بیکاری تابستان ۷.۵ درصد شد/ نرخ مشارکت اقتصادی ۴۱.۷ درصد
دهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر آذرماه برگزار می‌شود
نرخ انواع ارز در معاملات مرکز مبادله امروز شنبه
کاهش قیمت سکه در بازار تهران
شب شعر «جاء نصرالله» برگزار می‌شود
استعدادهای برتر دانشجویی با رتبه معلمی جذب می‌شوند
۵ مزیت‌ تورهای زیارتی هوایی که از آن بی‌خبرید!
کاهش ۸هزار واحدی شاخص بورس درمعاملات امروز
روئسای کشورهای اسلامی در مقابل جنایت صهیونیست‌ها اقدامات راهبردی انجام دهند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top