تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/07/17 - 09:45
کد خبر: 518929

وکیل بیرانوند: علیرضا عصبانی بوده یک چیزی گفته

وکیل بیرانوند: علیرضا عصبانی بوده یک چیزی گفته

دیشب در برنامه فوتبال برتر میان وکیل بیرانوند و معاون حقوقی پرسپولیس درگیری لفظی پیش آمد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند و هومن هدایتی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره رای پرونده علیرضا بیرانوند با یکدیگر به جدل و بحث پرداختند و درگیری لفظی بین آنها شکل گفت.

سلیمانی: در حق بیرانوند اجحاف شده است

مصطفی سلیمانی گفت: درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبتی کرده است و چنان به این حکم معترض شده که انگار بیرانوند ۱۰۰ آدم کشته است. ما نمی‌توانیم زندگی شخصی، حیثیت و شرافت انسان‌ها را طبق نظر شخصی خود زیر سوال ببریم. این چه صحبتی بود که درویش کرد که این رای ننگین‌ترین رای فوتبال ایران بود. اصلا به شما چه ربطی دارد که بیرانوند در بازی با تراکتور ۲ گل خورده است. آقای هدایتی! شما وکیل هستید و در حوزه اختیارات خود صحبت کنید.

وکیل بیرانوند گفت: باشگاه پرسپولیس دادخواستی مبنی بر محکومیت بیرانوند ارائه کرد، بعد از حدود یک الی ۲ هفته دادخواست دیگری به کمیته وضعیت ارائه داد و محکومیت باشگاه تراکتور و بیرانوند را خواست، اما در طرح خواسته هیچ صحبتی در خصوص محکومیت بیرانوند نکرد. متاسفانه در تاریخ حقوق بی سابقه است که شما ۲ دادخواست بدهید، اما یک رای صادر شود. با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس ۷۰۰ میلیون هزینه‌ی دادرسی واریز کرد، شهامت این نبود که این دادخواست رد شود و دوباره دادخواست بدهند. مگر می‌شود به موجب ۲ دادخواست یک رای صادر کنید و یک شخص را محکوم کنید؟ ما باید در تفسیر قراردادها به عرف خاص هر رشته رجوع کنیم، اما متاسفانه این موضوع رعایت نشد. در حق بیرانوند اجحاف شده است.

سلیمانی درباره اینکه آیا تعلیق محرومیت بیرانوند از لحاظ قانونی امکان پذیر بوده است، گفت: چنان هجمه و فشاری آوردند که حتما باید بیرانوند محروم شود. ظاهرا طبق آنچه شنیدم استعلام از کمیته تدوین مقررات گرفتند و آنها باید در این باره پاسخ بدهند. من نسبت به این رای اعتراض دارم، چون به طور کامل به ضرر و علیه موکلم صادر شده است و به هیچ یک از دفاعیات ما توجه نشده است. اظهارات درویش را نادیده گرفتند، اما به خاطر صحبت بیرانوند که از روی عصبانیت و فشار زده است زمین و زمان را به هم دوختند، اما به اقرار تمام مسئولان پرسپولیس در پرونده اشاره نکردند.

هدایتی: بیرانوند به ارتکاب جرم اقرار کرده است

هومن هدایتی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پاسخ گفت: ما چه وقت حیثیت و شخصیت افراد را زیر سوال بردیم. اصلا صحبت‌های درویش به من و شما ارتباطی ندارد و خودشان اگر لازم باشد توضیح می‌دهند. من درباره تمرکز نداشتن بیرانوند صحبت کردم. من حتی خودسانسوری کردم و این اتفاق ممکن است در تیم ملی هم رخ بدهد.

هدایتی گفت: آقای سلیمانی! من را ناامید نکنید. فکر می‌کنم شما معنی ابتکار عمل، رسیدگی توامان و اقرار را نمی‌دانید. کسی که در میکروفن صحبت می‌کند این اقرار است؟ بیرانوند بعد از یکی از بازی‌های ملی مصاحبه کرده و گفته من حق فسخ قرارداد ندارم و مثل سایر بازیکنان هستم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره ادعای بیرانوند مبنی بر دادن شیرینی به اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قانون می‌گوید پرداخت پول به مسئولان و مدیران برای دریافت امتیاز جرم است و بیرانوند ارتکاب جرم کرده است. من اسم آن کلمه را به خاطر مسئولیتی که دارم نمی‌توانم بگویم. ایشان ۶ میلیارد طلبکار بوده و به خاطر آن ۵ میلیارد شیرینی داده است. هنوز فرصت هست و تا ۱۰ سال دیگر هم زمان دارید هر ثانیه‌ای دوست داشتید فیلم پرداخت شیرینی ۵ میلیاردی را به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس منتشر کنید. بیرانوند نسبت به خودش اقرار به ارتکاب جرم کرده و نسبت به دیگران مرتکب افترا و تشویش شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
عراقچی: به هر حمله‌ای به تأسیسات زیربنایی ایران محکم پاسخ می‌دهیم
خسارات بزرگترین حمله حزب الله به اسرائیل +فیلم
افزایش مبتلایان تب دنگی به ۲۲۱ نفر
دیدار استقلال با النصر عربستان در آستانه برگزاری در کشور ثالث
حیفا و تل آویو زیر آتش
وعده پزشکیان برای حل مشکل جذب این گروه از معلمان
حجم آتش و توازن قدرت نظامی ایران و اسرائیل +فیلم
۲۱ نفر در مازندران قربانی مسمومیت الکلی شدند
افزایش بودجه برای خوابگاه های متاهلی دانشجویان پزشکی
آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی برنامه سازی رایان
شبکه تروریستی اینترنشنال، پروژه فارسی‌زبان موساد و یگان اطلاعاتی ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی! +فیلم
میزبانی استقلال و تراکتور هم گرفته شد؟
اسرائیل شکست می‌خورد +فیلم
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان: این جنگ نیست، این قتل و کشتن بشریت است
۳ پیشنهاد ایران به AFC برای حل مشکل میزبانی از قطر
هشدار آموزش و پرورش به معلمان +جزئیات
اعتراف رئیس سیا به قدرت نظامی ایران
اطلاعیه AFC؛ میزبانی در ایران از تیم ملی فوتبال گرفته شد
این متقاضیان سریع‌تر صاحب مسکن ملی می‌شوند
تهدید سهامداران با تحدید دامنه نوسان
هدیه کنکور و مشاوره رایگان در موسسه حرف آخر
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top